Blitz tele volt energiával. Büszke volt magára hogy meg mutatta ő a legjobb. És bizonyíthatott annak lánynak akit bár nem ismert, mégis szimpatikus volt számára. Alul öltözöttsége nem gátolta meg semmiben.
- ÉN VAGYOK A LEGJOBB! - üvöltötte a már el látott ellenfelének. Aki csak tisztelettel és el ismerően bólintott. Meg állíthatatlannak érezte magát. Öccse kicsit el fogult volt vele szemben. Nem tartotta helyen valónak eme viselkedést, és legnagyobb félelme az volt bátyja fele hogy az elkovetkezendő jövőben ilyen lesz a társaival. Végtére is nem bánta majd le fokozzák ezt a hatalmas ön imádatott. A teremben ülök mind össze súgtak. Úgy gondolták Blitz teljesen más szinten van mint ők. Nem csak kepességileg hanem osztályilag. A csapat nagy része körülbelül D és F osztálynál nem volt magasabb, de ő teljesen más volt. Minden tippelésüket felül múlta ez a fiú.
- Az ideji erő felmérés nyertese Blitz Underword K osztályú tanuló!!! - kiáltotta szét tart kezekkel Acél fej. Az egész terem le döbbent. Nem csak az osztály, hanem a név hallatán is. A két fiú szüleinek halál esete meg rázta az egész világot, és nagy hatással volt a leendő szuperhősökre is. Féltek "munkába" állni, rettegtek a tudattól hogy mi van ha velük is ez lesz? A legtöbb mutánst már kicsi korukban el dobják. Csak akkor nem ha egy másik dimenzióból, univerzumból, vagy bolygóról érkeznek ahol ez meg szokott. Itt a földön, a másság el fogadasa több szempontból is akadályba ütközik. Ezért kell titokban élnie minden mutansnak, mert aki egyszer le bukik azt örökké bántani fogják, míg saját életének el dobása be nem következik. Az ő szüleiknek is volt egy "vétkük", de nem érdemelték meg a halált. És a fiúk sem hogy anya és apa nélkül nőljenek fel.
Miután mindenkit el láttak, és Blitz kapott rendes ruhát, az egész csapatot át vezényelték egy másik terembe. Ez kisebb volt, és tele volt anyagokkal,cipzárral, tépőzárakkal, és mindenféle furcsasággal. Rengeteg mérésre alkalmas tárgy,és varró gépek voltak meg találhatóak.
- Nos, mivel mindenki újonc itt, kötelező egy gyakorlati ruha készítetése, amit a teszteken, és be veteseken kell használnotok. - mondta tanáruk. Blitz körülbelül feleslegesnek érezte hogy vissza fel öltözött.
- Segítsetek egymást le mérni - mondta érces hangján a kollégája - lehetőleg lány fiú párokat alakítsatok ki, legyen egy jó napotok - folytatta. Acél fej bele vert a vallába és nevetve valami olyasmit mondott hogy "paraszt". A nagy többség kicsit ockodott attól hogy le kell vetkőznie alsó neműre. Még maga Blitz is. Arca és tekintete is azt sugallta hogy nincs ínyére ilyesmit tenni. Ramif, némileg cinikusan némileg pedig viccből is kénytelen volt oda vágni egy meg szolalást.
- Ne félj Blitz, már mindenki látta amit látni kellett - mondta majd rá csapott a hátára. Arcán enyhén el ismerő mégis jó kedvű mosoly terült el. Blitz szeme ki kerekedett és hangos hahotázásban tört fel. A többiek sem tétovaztak jót mulattak a beszóláson.
- Remélem azért neked is tetszett - vágott vissza majd vissza adta a hát csapást. Ramif arcán a kellemetlenség jelei kezdtek mutatkozni. A társaság nevetését vissza tartva figyelte a két nagy darab srácot. Egy paraván, más néven spanyol fal mögül elő sétált Bumbil egy szál semmiben. A fekete boxerjében magabiztosan állt, ami hiába takarta a "lenyeget" a kelleténél is többet mutatott.
- Mivan ti nem öltöztők? - kérdezte elég hetykén. A hangját még egyszer sem hallatott fiúra mindenki eléggé elkepedve nézett. Teste jól izmolt kidolgozott volt, méreteit bármelyik férfi még irigyelte volna és mély öblös hangja fokozta a látványt. Ezek után nem kellett sok hogy mindenki alább adja a ruhái iránt érzett ragaszkodást. Szépen lassan készen állt mindenki arra hogy meg mérje a párja. Blitz egy dologra volt a legjobban kíváncsi, Luna finom testére. Amint meg találta a lányt epekedve pislogott rá. Kérek feneke és igen csak nagy melleinek látványa mindent meg mozgatott benne, főleg hím tagját. A lány plussizeos volt mivel egy nem túl feltűnő de igen csak kívánatos csinos pocak rajzolódott ki. A lány Blitz ábrándos tekintetét, elég itelkező arc kifejezéssel konstatálta.
- Addig bámulsz míg el élvezel, vagy ide jössz és segítesz? - bokte oda le becsmérlően. A fiú azonnal ki abrandult és némi pirossággal arcán sétált oda. A többiek már régen benne voltak mikor ő éppen hogy csak bele kezdett. Blitz először a mellkas méretett vette le. A számok láttán teljesen el alélt. De nem csak azon, hanem ami a mérőszalag túl oldalán volt, ami nem volt más mint Luna szépen ívelt dekoltázsa volt. A lány melleit szinte égette Blitz tekintete.
- Most a dekoltázsomba vagy a számokba vagy bele bambulva? - vágta oda neki. A srác fel pillantott, és füle vége vörösödni kezdett. Őszintesége meg ölte belülről.
- Valojában, mindkettő el kepesztő... - mondta neki halkan, majd lejjebb csúsztata a szalagot. Luna csak egy szem forgatással nyugtázta Blitz bókját. Teste annyira meg babonázta képtelen volt haladni a dolgával. Annyira tudni akarta milyen mikor az az erőteljes hang, milyen mikor kéjjel és érzelemmel van fűszerezve, milyen érzés mikor a saját nevét halja ebben a hangnemben, és milyen mikor ez a bársonyos bőr minden egyes négyzetcentiméterével hozzá simul az ővehez. Mikor tomporát merte, cselesen direkt közvetlenül a bőre mellett húzta el kezében a mérőt. Érezni akarta egy kicsit. Ha többet nem us kaphat belőle,legalább ennyit. Luna le nézett a már szinte teljesen el pirult srácra, ki dolgával nem igen haladt,de számára már meg szokott testétől teljesen meg igézve uggol combjai kerületet mérve. Kicsit azért tetszett neki amit látott. Egy fiú aki egyszerre képes egy bunkó nagy képű paraszt lenni, és egy ilyen, érzéki személy. Sejtette hogy van valami más is a dologban. Blitz már a vadliját mérte.
- Végeztem... - mondta el harapva. Luna ki nyújtotta kezét. Blitz arca érdeklődővé vált.
- Add, majd én le mérlek - mondta. Hangjával teljesen máshogy játszott mint előtte. Szintén a mellkasnál kezdte. Óvatosan finom mozdulatokkal, végzett mindent. Az volt a terve hogy ki tudja-e akasztani a srácot ebben a helyzetben. Luna kicsit merészebb volt mint ő, kezeivel hasát végig simogatta nem is egyszer, mikor le guggolt szintén a fenekét le mérni haját a füle mellé tűrte, majd csábosan fel pillantott. Azonnal másik irányba nézett, arca láng vörösen izzót, és csak imádkozott egy Istenhez hogy ne törjön meg az önkontroll és ne verje arcon mérő társát. Luna nem hagyta abba, egyre inkább ingerelte a látvány. Combját hosszan végig simintva húzta le a szalagot a lába lég vastagabb pontjaig. Ekkor volt Blitznek vége. Azonnal lába közé kapott majd a lány kezéhez. Le guggolt mellé, és a szemeibe nézett. Luna enyhén piros pozsgás arca semmi volt a fiuhoz képest.
- Luni... ha nem szeretnéd hogy az első napon olyat tegyek amit később akár még bánhatok... - szuszogta - akkor fejezd be... - mondta. A lány perverzen rá mosolygott.
- Pedig... úgy látom élvezed - súgta bele a fülébe. Blitznek sem kellett több, nyakon csókolta a lányt majd igyekezett leplezni, a lehetetlent. Hímtagja annyira meg kemenyedett hogy képtelen volt bárhogyan is el rejteni a nyilvánosság elől. Ahogy csak tudott ki sétált a teremből. Luna ott maradt, de viszont, úgy érezte ez még kapóra jöhet. Eközben Blitz kénytelen volt könnyíteni magán hogy legalább ruháit vissza vehesse anélkül hogy bárki meg látna rajta ilyesféle dolgot. A férfi mosdóban igyekezett minél hamarabb végezni. De annyira nagyok voltak benne az ingerek hogy nem kellett sokáig dolgoznia rajta. Meg könnyebbülten de még mindig izzó arccal sétált vissza. Luna éppen akkor húzta fel felsojének cipzárját. Meg fogta az éppen előtte el haladó Blitz kezét, majd fél pipiskedve oda hajolt füléhez.
- Remélem mindent meg jegyeztél,mert ha nem megint le kell mérned - mondta kéjes hangon. Majd bele harapott a fiú fül cimpájába, és integetve távozott. Mire le nézett, már ismét meg kemenyedett aminek nem kellett volna és dühösen combjaira csapott. Nem tudni hogy szerencséjére, vagy éppenséggel nem, de csak fiúk tartozkodtak már a kis teremben. Mindenki őt nézte.
- Tesó, ez nagyobb mint az enyém, sztem verd le vele - mondta Bumbil és Luna felé biccentett fejével. Ő csak a kinosság miatt mosolygott a többiek viszont nem.
- Mibe fogadunk hogy szét fogjátok szapulni egymást? - mondta Vaar bátyjának. Blitz már nem mondott semmit csak merev testére bámult lefelé és a fejét csóválta.
- Meg fogom baszni... - mondta imitált síró hangon. Mindenki el nevette magát és ettől valamivel neki sem volt olyan kellemetlen ez a kínos helyzet.Folyt.köv.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...