Blitz
Este volt, egy fura rémálom gyötörte Blitz elméjét. Egy vissza térő emlék a szülei haláláról. Sosem tudná el felejteni ahogy vegignézte azt a két ominózus vágási mozdulatot. Mikor fel kelt szomorú volt, az ég dörgött és suvöltve fújt a szél. Esőre állt. Tudta hogy ez miatta van. Az időjárás vele változik, és nagyon régen esett már az eső. Legnagyobb vihar azon az este volt. Úgy esett mintha dézsából öntenék, közel négy hónapig egy huzamban. Ki mászott Luna mellől az ágyból, és ki ment levegőzni. Az épület kialakítása igen csak érdekes volt. A patkó alakú létesítmény hátránya az volt hogy be lehetett látni másokhoz. Azonban valami különös, mégis ismerős dolgott látott meg a vele szemben lévő szoba teraszán. Éppen szeretkezni készültek, gondolván hogy majd az eső és a vihar el nyomja erotikus hangukat, viszont tudta hogy kit lát a túl oldalt. Ezt a haj szint akárhonnan fel ismerné. Lil hosszú fehér haja. Kíváncsisága el folythatatlan volt. Ezért némileg el bújva figyelte saját teraszán az eseményeket. Sötétben nem egészen lehetett ki venni az éppen történő cselekményeket de abban biztos volt hogy éppen, hajánál fogva nyomják hátulról. A fiú magas volt, nagyon, és erős. Nagy kezével mondhatni majdnem marta csapattársa derekát. Fakó bőre csak úgy fénylett a gyenge fényben is. Blitz annyira a látottakra fókuszált hogy ki zárta a vihar hangjait és még hallott egy mondatot kettejük románcából. Ezek után, fel állt és be ment. Luna forgolodott az ágyban és őt kereste.
- Ssss... semmi baj... csak egy kis vihar nem sokára el megy.. - suttogta a lánynak aki csak oda bújt hozzá. Meg nyugodott és vissza aludt. Blitz azonban tudta hogy ezt fel tudja használni Lil ellen. Már volt is egy terve hogy hogyan.
Az este további részében egy szemhunyasnyit sem aludt. Agyalt, hogy mi lesz ha nem nyer, el veszítheti a testverét, a csapatát, és Lunát aki az utóbbi időben még fontosabbá vált számára. Mivel vasárnap volt, így még semmi miatt sem kellett aggódnia, csak hétköznap megy a verseny. Fel kilenc körül, simogatással és puszikkal keltette szerelmét aki szívélyesen fogadta közeledését. Még egy "jó reggelt" csók is el csattant. Blitz ezt csak annak tudta be hogy kancas egy kicsit a tegnap este miatt. Az etkezőjükben, Lil kicsit le lakva eszegette a muzlijét. Jól tudja hogy miért. Lil ha nem tudja ki aludni magát, ami általában nyolc óra úgy nezki mint akit meg vertek. Legalább kétszer. Most is ez volt a helyzett.
- Jo reggelt sápadt testvér - mondta Blitz. Némi itélkező pillantás után kapott választ.
- Neked is... - mondta. Haja ketté volt választva és a melkasára simult. Tarkoját kicsi pirosas barna szívás,és harapás nyomok tarkitottak. Blitz nagyjából képtelen volt magába folytani.
- És... mi ez a nagy fáradtság, netán rosszul aludtál? - kérdezte sejtelmes hangon. Lil egy el nyújtott pislogás után, tetovazva válaszolt.
- N-nem tudtam aludni a vihar miatt... - mondta remegő hangon. Arca kicsit meg élénkült és fehér bőre kicsit ki pirult. Össze pakolta dolgait amiből evett és a mosogatóba tette, majd sietve távozott.
Nem sokkal később még jelent a kisember, Konen. Vidáman mesélt nekik a verseny szabályairól, mint például a Buggató használatáról.
- Buggató? Az mi? - kérdezte Hyden.
- A buggató hormonális tuningoló, versenyeken való teljesítmény fokozásra szokták használni. - fejtette ki. - eddig illegális volt, de most ha meg felelő anyagokból van, használható - folytatta. Vaar rá pillantott Pheora aki gonoszan el mosolyodott.
- Ki keverem haljak meg... - suttogta. Vaar halkan nevetett majd át karolta és meg szorongatta. Míg körbe jártak az egész csarnokot, nagy lelkesedés közben Konen véletlen neki ütközött egy ellenséges csapat tagjának. Míg a csoport minden tagja rosszaloan nézett a kis emberre addig a sértett meg dörzsölte fejét és el mosolyodott.
- Előre tessék nézni Mr. Pirog! - mondta.
- Pe-Persze, ne haragudj - mondta remegő hanggal. A magas fiú mosolyogva fogadta a bocsánat kerest majd csapatával tovább állt.
- Ez ki volt? - kérdezte Blitz.
- Ööö... hát ő Drake Ormung volt... az Arcanerből... egyik leghiresebb veretlen harcosa a B szektor diákjainak... - hebegte Konen. Lilre tekintett aki nagy szemekkel pislogott a fiú után.
- Na mi az Lil, 'tán a fogad alá való? - gonoszkodott Blitz. Csak még forgatta a szemeit.
- Hogyne... - motyogta gúnyosan.
Miután mindenki meg kapta a belépő kártyáit, a csoport nagy része szét széledt. Lil,Luna és Blitz a csarnokban, a csata tér közelében maradtak. Lil pillanatra félre hívta Blitzet hogy a verseny feladatokról beszéljenek. Ekkor az elso számú csapat vezetoje, Aky, veszélyes közeledett Luna felé amire Blitz azonnal reagált. Ekkor Lil meg fogta a vállá, és enyhén meg rázta a fejét.
- Még ne, várj vele - mondta. A fiú nehezen akart bele egyezni, de bólintott, és vissza állt mellé. Aky udvarlo mosollyal arcán pislogott az alacsony lányra aki némileg félve pillantott rá.
- Hogy hívnak kis ametiszt? - kérdezte csábosan. Luna el kezdett kétségbe esni.
- L-Luna... - felelte. Arca enyhén el pirult de mondhatni láthatatlan volt.
- Gyönyörű vagy, mondták már? - kérdezte és közelebb hajolt. A lány cselekedni akart de nem tudta hogyan tegye. Furcsálta is hogy Blitz még nem kepelte fel ezt a majmot. Egy pillanatra félre nézett és meg látta a keresett személyt. Az az arc, le irhatatlan volt. Szemeit szikrákat szórtak a dühtől, es szo szerint sárgan fénylettek, mint egy vadász, aki egy apró mozdulatra is képes lenne embert ölni. Mellette állt bátyja aki tudta hogy csak egyetlen érintés kell Blitznek hogy reagáljon a srácra. Ebben a pillanatban Aky végig simintotta kezét. Lil hozzá ért Blitz hátához aki akkora erővel indult meg a lány felé hogy szó szerint bele csapódott a mellete álló fiúba. Arcát egy pillanat töredéke alatt ki egyinesitette és bájosan el mosolyodott.
- Ne haragudj hogy késtem szerelmem - mondta majd át ölelte a lányt és még csókolta. Nyomatékositásként bele is markolt fenekébe. Az ellenséges fiú arca rezzenéstelen volt.
- Akkor én nem is zavarok - mondta mosolyogva és el ment. Blitz még fintorogva és itelkezve a fiú után nézett, aztán vissza a lányra.
- Ez most dicséretre méltó volt - mondta Luna. Blitz mosolya sokkal meg győzöbb lett és össze dugta a homlokát a lányéval.
- Úgy gondolod? - kérdezte, Luna csak bólogatott és pirulva rá mosolygott.
- Na mostmar eleg volt nagy fiú - szólalt meg Lil és meg fogta a vállát.
- Neked miért kell mindig mindent el rontani?! - kérdezte Blitz hisztizve.
- Mert nincs még vége a versenynek, utána úgy csinálsz nekem merevedest ahogy akarsz... - mondta - nekem is lesz ki kezelje - folytatta. Blitz arca érdeklődővé vált, és szemei igencsak ki tagultak. Lil halvány mosollyal félre pillantott, és ellensegeik közül rá nézett arra a bizonyos fiúra, aki el mosolyodott és kacsintot egyet. Ahogy Blitz ezt végig nézte az agyában kezdett össze állni a kep estével kapcsolatban.
- Lil, te meleg vagy? - kérdezte Blitz, Lil erre össze rezzent el pirult a fuléig, meg fogta a vallait és el kezdte rángatni.
- Erről kussolj te jószág vagy le vágom a lábad közül azt a méretes ízét! - kiabálta suttogva. Blitz tetézni akarta a kellemeltlen helyzetet.
- Vagy mondjam úgy hogy "de jó vagy kicsi Smaragdom?" - incsalkedett. Lil arca le irhatatlan volt, egyszerre érezte magát kellemetlenül, szégyelte magát a sárga földig, és vörösödött érett paradicsom színűre.
- E-ez nem úgy volt ahogy te gondolod... - mormogta.
- Lil. Láttam. Ne szabadkozz. - mondta fancsali mosollyal arcán és magához szorította Lunát.Folyt.köv.
ESTÁS LEYENDO
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...