Hős leszek! - 16.5 - Az éjszaka

3 1 0
                                    

Ahogy az ágyneműt igazgatta Lil négykézláb, olykor-olykor elnyujtozkodva ki domborította nagy, kerek és striákkal tarkított fenekét. A látvány bolondító volt. Nem mellesleg ismeri ő Lilt, csak meg kell várnia a remek alkalmat hogy fel ismerje ő is. Ahogy a párnákat igazgatta ugyan ebben a testartásban, a fenekéhez lépett bele markolt széles csípőjébe, és erősen a nemi szervéhez húzta. Lil meg hőkkent és teljesen el pirult, hátra kapta fejét.
- Ha így folytatod kis Smaragdom tényleg úgy jársz ahogy meg ígértem neked a fürdőben.... - súgta perverzen. Még jobban el vörösödött. Úgy hívta mint az óvodáskori szerelme, rajta kívül senki más nem ismeri ezt a nevet, és senki sem hívhatja így őt rajta kívül.
- Ezt a nevet senki sem ismeri egy emberen kívül.... - mormogta. A fiú és negykezlábra ereszkedett és oda hajolt piros pozsgás füléhez.
- Sssss.... ma este rájossz ki is vagyok... - mondta kéjesen és végig simintotta polo alatt Lilt egészen a mellkasáig, majd finoman meg fogta a torkát. Lélegzet vissza folytva próbált ellenkezni, de nem bírt. Érezte ahogy a rá nehezedő srác egyre keményebb lesz. Lil lejjebb ereszkedett, hogy rendesen ki domboruljon feneke majd végig dorzsolte Drake-et.
- Ezaz... - súgta majd rá csapott egyet Lil fenekére. Ettől össze rezzent. - mond csak... még mindig be nedvesedsz? - kérdezte. Ő csak bólogatott, és meg rázta fenekét. Fölé támaszkodott és alsó nemun keresztül lokni kezdte. Lil hátra hajtotta fejét.
- Bassz meg, de keményen - suttogta kejjesen. Drake el pirult majd akcióba lépett. Le tépte róla az alsonemut, és bele nyalt fenekébe. Közben finoman meg fogta a farkát és lassan verni kezdte. Lábai remegni kezdtek, ekkor meg fogta lábát és a hátára forditotta. Drake fel nyomta lábait, végig csókolta combjait majd ismét nyalni kezdte. A srác egy párnát fogott az arcához hogy ne lássa mennyire is el van pirulva, és élvezi azt amit tesznek vele. Drake abba hagyta majd óvatosan le vette arcáról az ágyneműt. Lil szégyelte magát amiatt amilyen állapotban volt. Drake csak mosolygott rá majd meg csókolta. Hímtagja teljesen meg kemenyedett és készen állt be tenni. Ajkait Lil homlokához nyomta, majd finoman be dugta.
- Hah... - kiáltotta mikor teljesen be hatolt. Drake nyakába bújt, és közben hátába mélyesztette ujjait. Lassan el kezdett mozogni, majd lábait magához ölelve egyenesedett ki. Apró csókokkal halmozta el lábait. Lil a lepedove kapaszkodva harapta ajkát hogy ne adjon ki túl sok hangot, de az élvezet túlságosan el uralkodott rajta.
- Ahh... hah... - nyögte. Drake szét nyitotta lábait majd hozzá bújt. Lil meg kapaszkodott széles hátában, majd lábaival fenekénél át ölelte. Drake meg állasnélkul mozgott. Nehéz volt számára kordában tartani saját intenzívítását. Szerette volna erősebben csinálni, de azt akarta hogy minden egyes lökésnél minél inkább be nedvesedjen és élvezze tetteit. Lil ökölbe szorított lábakkal élvezte tetteit. Hangosan nyögött, és Drake nyakába bújva fejezte ki elvezetét. Combjait egyre jobban össze szorította mikor az orgazmus közelében járt. Drake tudta mit jelent és kicsit erősebben kezdett mozogni.
- Drake... baszki... hah... el fogok menni...- mondta.
- Tudom...- helyeselte, majd egy puszit nyomott a homlokára. Lil egyszer csak el sült és spermája fel lövelt egészen a mellkasáig. Drake ki húzta majd kutya pózban emelte fenekét. Lil arca egy párnában landolt amit nem is bánt annyira, mert hangosnak tartotta önmagát. Össze fogta hátul haját majd ökle köré tekerte. Eközben ismét be nyomta péniszét. Fél kézzel csípőjét, másik kézzel pedig haját húzta. Lil szemei fel akadtak, de a párna ellenére is hangosnak bizonyult. Drake egyre jobban és egyre erősebben mozgott.
- Így akartad, hogy keményen meg basszalak? - kerdezte Drake lihegve. A lepedőt teljesen össze gyűrve tenyerében, már harapta az ágyneműt. Drake közel az orgazmushoz elengedte haját, majd Lil farkába kapaszkodott, mire ki rázta a hideg. Üteme egyre gyorsabb és gyorsabb lett. Lil hátra fordulni sem tudott annyira tele volt belülről a sráccal.
- Azt... ne... - kérte Lil. A kérésnek nem eleget téve, folytatta tovább a mozgást és farka finom húzását. A farkinca lassacskán körbe fonta bal karját. Lil jobb kezével hátra nyúlt és meg fogta csukloját. Drake folyamatos mozgás után egyre lassabbá vált, majd pénisze elkezdett lüktetetni. Teljesen meg töltötte belülről, mire Lil is ismét el élvezett. Viszont úgy látszott hogy itt még nem lesz vége a dolognak. Drake meg fogta Lil mindkét karját és magához húzta. Erőseket lökött rajta. Ekkor érezni kezdte hogy valami meg változott Drake péniszén. Minden egyes ki és be lokesnék apró kis rucskoket érzett, amik egyre jobban ki dudorodtak és ahogy folyamatosan mozgott, ki rázta a hideg minden lökésnél.
- Drake... hah.... - nyögte. Hangja és lábai remegtek. Ahogy le pillantott hasára olykor-olykor látta hogy kis pukli jelenik meg rajta. Ekkor Drake bele mélyesztette fogait Lil vallaba, és ismét bele élvezett. Ekkor össze rogyott, és remegő lábakkal tartva magát domboritott. Lilt az ájulás kerulgette. Nem tudta pontosan mit tegyen es hogyan. Drake nyomott egy puszit a fenekére, majd az éjjeli szekrénybol elővett egy csomag nedves törlőkendőt és el kezdte meg tisztogatni őt. Végig csókolta testét ott ahol meg torolgette, majd fel adta rá saját poloját, szenvedélyesen meg csókolta, majd a mellkasara fektette és míg el nem aludtak addig csókolta homlokát.




Folyt.köv

Hős leszek! [18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora