Vaar
Reggeli ébredéshez nagyban hozzá segített a rikító napfény mely be szűrődőtt a függöny mellett, és egy különösen kellemes érzés. Ágyéki részén, felettébb nedves volt, és folyamatosan hozzá ért valami puha. Mikor ki nyitotta szemét nem látott mást, csak azt hogy a szoba társa Pheromia éppen orális örömökben létesítí. Kis arca piros volt de élvezettel vette szájába a fiút. A nyál mely közben le folyt róla végig csurgott combjain, majd a lepedőt végezte. Vaar aztt sem tudta pontosan mit is kellene tennie,mivel sosem volt még ilyesmiben része. A szoba ismét tele volt a lány feromonjaival, amik a szexuális vágy fokozására árasztott magából. Amellett hogy mennyei érzés volt amit nyújtott puha ajkaival, dühét nem tudta el űzni csinos szájával. Arcát kezeibe temette.
- Mielőtt teli szagosítod a szobát magaddal és mindenki kibaszottul kanos lesz - nyugoskodte álmos hangon
A lány azzonnal abba hagyta es fel kapta fejet majd Vaar mély levegőt vett - mégis mi a francot akarsz?! - folytatta némileg fel emelt hangon. A lány szégyenlősen be dugta kezeit lábai közé, majd balra jobra mozgatta fenekét. Hatalmas és tiszta szemeivel kérlelően pislogott, az álmos és indulatos fiúra.
- Hát tudod mit szeretnék, nem? - kérdezte mérhetetlenül aranyosan. Vaar rá támaszkodott térdére és a fejét fogta. Pénisze lüktetet, és legszivesebben magához nyúlt volna hogy ezt meg szüntesse, de ott ült az a lány. Aki ilyenné tette őt. Simán ki használhatná arra hogy ezt a vágyát le gyűrje és ne egyedül kelljen meg oldania. Fel térdelt az ágyra és le vette alsó nadrágját, majd kezébe vette a dolgokat. Makkját masszírozva fektette le a lányt. Aki annyira el pirosodott,mintha nem ő csinálta volna magának a helyzetett. Vaar félre húzta bugyiját,és finoman bele nyalt a már így is csoppenősre ázott lányba. Ahogy Pheromia kényeztete őt azt most próbálta minél inkább vissza adni. A lány halk nyogésekkel élvezte tetteit. Amikor ajkaival a csiklóját kényeztette bele túrt Vaar barna göndör hajába. Ettől a fiú el pirult és még intenzívebben arra a részre koncentrált. Pheo hangja egyre vékonyabb lett és a levegőt is gyorsabban vette, majd még történt. A fiú már csak annyit érzett hogy váladékával teljesen össze kente az arcát. A lány pihegve feküdt az ágyon, amikor Vaar meg forditotta, és lábaira térdeltette. Péniszével finoman dörzsölte a punciját, majd lassan be csusztatta.
-Ahh... - nyögött fel Vaar. Az érzés le irhatatlan volt. Óvatosan el kezdett mozogni amitől a lányból ki fakadt minden. A lepedőbe és az ágyszélébe kapaszkodott. Vaar meg fogta a lány derekát és tövig be nyomta. Mire Pheo fel nyögöt és érezte ahogy le csöppen egy csepp, és végig folyik combján. Amilyen illatokat árasztott magából képes lett volna elevenen fel falni. Pupillaja ki tágult és el öntötte az őszinte vágy. Csípőjét egyre gyorsabban mozgatta amitől folyamatosan tövig be hatolt a lányba, aki csak le teperve,élvezte ami történik vele. Volt már fiúval de ilyenben még sosem volt része. Folyamatosan folyt belőle váladéka és teljesen meg babonázta a fiú reakciója feromonjaira.
- Vaar... kicsit lassabban...- kérte akadozva. A fiú annyira oda volt, hogy rendesen csattant a csombjain Pheo feneke. Mivel közel járt az orgazmushoz, ezért meg fogta a lány kezeit, amikkel fel húzta magához. Egyik kezével át ölelte, másikkal pedig csípőjét markolta. A lány kezeivel próbált kapaszkodni ahogy csak tudott. Vaar meg állás nélkül folytatta a mozgást, amikor el kezdett lüktetetni és a Pheot teljesen meg töltötte. Nyakába bújva, és melleit finoman markolva élvezett el. Vállát és tarkóját apró csókollak halmozta el, majd ki vette belőle. A lány négykézlábra bukott. Vaar fenekébe markolva félre húzta majd meg nézte ahogy ki szivárog nedves puncijából a spermája. Elégedett volt "művével" és egy apró csokot adott a lány fenekére. Ölébe vette és magához ölelte. A lány pihegve, el pirulva bújt be a feje alá. Vaar magukra húzta a takarót majd egymás szuszogására el aludtak.
Amikor Vaar magához tért Pheromia sehol sem volt. A ruhái sem voltak a földön. Fel öltözött majd meg kereste testvérét. Be kopogtatva a szobájába nem kapott választ, viszont némileg ki hallatszott hogy bent veszekedés folyik. Be nyitott és csak annyit látott Luna éppen Blitz allkarjába harap bele, amire bátyja ökölbe szorított kézzel reagált. Képes lett volna le ütni de nem tette. Mikor a lány elengedte kezét akkor a hátába támadt bele.
- ÁHH! TE ESZEMENT NŐ SZEMELY - kiabálta Blitz, majd a lány fejbe vágta.
- Ne érj hozzám többet! - kiabálta testvére haját tépve. Vaar nem tudta pontosan hogy melyik lenne a jobb ha segítene, vagy ha belé is bele harapna fivére kiszemeltje. Oda igyekezett majd meg fogta a lányt a hónalja alatt és le szedte Blitzről. Luna durcás fejét vágott hogy le fegyverezték.
- Kettő egy ellen nem ér!!! - kiabálta, és közben toporzékolt. Blitz el mosolyodott.
- Igen?! És amikor le szúrt a bátyjád?! Az is kettő volt az egy ellen! - kiabált rá vissza. Vaar teljesen értetlen arccal engedte el a lányt, aki csak csúnyán nézett rá és össze fonta kezeit maga előtt, majd ki vonult a szobából.
- Mégis mi a fene volt itt? - kérdezett rá végül. Blitz sóhajtott egyet.
- Meg fogdosta a seggem mikor le hajultam, és én pedig vissza adtam neki csak kicsit máshogy, aztán tessék nézd meg! - mondta majd fél húzta a hátán a pólót. Úgy nézett ki mint aki egy szenvedélyes éjszaka után lett volna.
- Ez full úgy néz ki mintha csináltátok volna - mondta Vaar sejtelmes hangon. Blitz arca komorrá vált majd kezevvel testvérére mutatott.
- Öcsém, ne húzd ki a gyufát! - szólt rá. Mosolyogva meg forgatta a szemeit majd ki ment. Éppen a saját szobájához ért amikor meg látta hogy kicsit nyitva van az ajtó. Tisztán emlékezett rá hogy be csukta. Be lépve meg látta Pheromiát, aki az ágy végében ült háttal a be járatnak. Vaar furcsálta viselkedését, majd meg hallotta szipogását. Azonnal oda sietett.
- Hey, mi a baj? - kérdezte aggódó hangon. A lány meg csóválta a fejét de ugyan úgy sírt. Arcát kezeibe temette. Vaar óvatosan el húzta onnan amikor meg látta hogy egy hatalmas lila monokli van a bal szeme alatt. Meg rémült, teljesen meg ijedt a nagy folt láttán.
- Mi történt?! - kérdezte aggódva. Pheo sóhajtott egyet.
- Van egy fiú.. - kezdte - aki meg véd engem, cserébe hetente egyszer le kell vele feküdnőm... - mondta. Vaar értetlenül pillantott rá.
- Ő csinálta ezt? - kérdezte. A lány bólintott. - De miért?! - ertetlenkedett.
- Mert meg érezte rajtam az illatod, és azt mondta hogy egy ilyen ribanc mint én csak ezt érdemli... és utána meg vertek..- szipogta. A fiú haragja le irhatatlan volt. Valaki képes volt meg ütni egy nőt, tény hogy egy kicsikét könnyű vérű egy lány ő, de valószínűleg meg van rá az oka.
- Melyik szoba? - kérdezte Vaar. Pheo azonnal fel kapta fejet.
- Vaar ne csináld kérlek! Csak bajba kerülsz! Nem érek ennyit - terdelt le sírva. Vaar dühe le irhatatlan volt de nem rajta akarta le vezetni.
- Nincs ima! Meg érdemlik a büntetést amit kiszabok rájuk! - mondta határozottan. Szemeiben a bosszú fénye ült. - szóval mond meg kérlek, melyik szoba az. - folytatta kedvesebb hangon, majd a lány haját a füle mögé türte.
- Háromszáztízennégy...- mondta. Vaar egy puszit nyomott homlokára, majd az ajtó felé indult. Mielőtt ki ment volna, vissza fordult a lányhoz.
- Menj és szólj Acél fejnek - mondta - meséld el mi történt, és hogy mit fogok tenni én, utána merlegelje ki kapjon nagyobb büntetést. - folytatta, és el tűnt. Vaar indulatai az egekben jártak. Fogalma sem volt arról mit fog tenni de akárhányan is vannak az összeset el teszi láb alól. A folyosó túl végén volt még található ez az ominózus szoba, ahol gyanúsítottaink mit sem sejtve egy kisebb csapatba verődve röhögtek. Oda lépett az egy srachoz majd meg bokdoste vállat, aki itélkezően rá nézett, és hátra fordult.
- Tiétek a háromszáztízennégyes szoba? - kérdezte el nyomva hangjában Aamon hangját.
- Figyelj öcsi mi a franc- kezdett bele a gyerek de Vaar egy akkora ütest vitt be hogy egybe szakadt a szája az orrával. Felsőjét fel türve készen állt az összeset szét verni. Négyen voltak ő pedig csak egyedül. A be tört orrú srác csak annyit bírt ki mondani hogy " kapjátok el" mire az összes még indult felé. A fiú egyenként szerelte le ezeket a gengszter ivadékokat. Demonja olyan magas szintű energia át áramlást kapott hogy képes volt Vaar testére a saját testét ölteni. Mikor mind három kis csicskát szét szedte a fő bűnös következett. Fel emelte öklét, de semmi értelme nem volt, jobb oldalról akkora utest kapott hogy két örlő fogat azonnal ki köpte. Mivel Vaar bal kezes,ezért nem is tudott akkorát adni mint amekkorát akart. Ahogy a fiú meg szédült az ütés miatt, Vaar úgy fogta meg tarkoját hogy gyomron térdelhesse. A srác össze rogyott majd el kezdett köhögni,majd öklendezni. Ezen pozícióból következett hogy tarkón könyökölték amitől le fejelte a padlót és be tört orra a kelleténél is jobban vérzett. Ezek után meg fogta ruháját és maga felé fordította. Aamonnak köszönhetően, szemei négy felé váltak amitől még ijesztőbb volt az így is mérhetetlenül dühös arca. Nem mondhatni hogy éppen időben de még érkezett, Pheromia és Acél fej, aki egy gomb nyomással egy kisebb adag kepeség gátlót be fecskendezett neki. Aamon valamivel beljebb húzódott testébe, és szemei is normálissá váltak. Tanára a nyakörvnél fogva húzta hátrébb ahogy a kutyákat szokás.
- Csak még egyszer lássalak meg itt - mondta - EL HARAPOM A TETVES TORKOD! - kiabálta saját és démonja hangján.
- Jól van nagy fiú, nyugi van még kapta a magáét - paskolgatta a válát oktatoja. A fiú fel állt, majd oda sétált Pheohoz. A lány egy adag jéggel a szemén érdeklődött állapota iránt.
- Neki nagyobb baja van mint nekem... - mondta majd át karolta a derekát, és el indultak a szobájuk felé. Acél fej fel mérte mennyire szedte szét Vaar a srácot, és rá kellett jönnie hogyha nem jönnek időben egy a gyerek már csak egy adag darált hús lenne. Veszélyes a kepeségge mégis,káprázatos.
- Ugye tudod hogy Octapia igazgató asszony szerettel vár az irodájában - mondta Acél fej. A fiú világáról nem tudott így arról sem hogy mi történik körülötte. Ki hívta kollégáját hogy legalább ketten el tudják vinni a gyengélkedőig, ahol le áppolják.
Miután kettesben maradtak Vaar le kezelte a lány sérüléseit.
- Ezt az erő felmérés után kaptam, jó minden zuzodásra - mondta, majd gyengéden be kente a lány szemét. Pheo teljesen oda volt tőle. Meg bosszúlja és még ilyen gyengéd is, pedig az iment még képes lett volna embert ölni. Kis démonja a vala fölött ismét meg jelent de most nem azért hogy rosszanloan nézzem rá. Hanem azért hogy egy kis erőt adjon neki. Hozzá dorgolozott arcához amitől a lány el mosolyodott. Vaar is jó ízűt mosolygott mind kettőn majd oda hajolt és még csókolta Pheot.Folyt.köv.
BINABASA MO ANG
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...