Blitz mikor fel kelt, szemeit alig bírta ki nyitni háta le akart szakadni a fájdalomtól. Poloját fel húzva hátán látta hogy Luna tegnapi harapásai egészében meg látszottak. Mikor ezt le nyugtázta magában, a még éppen alvó lányra nézett sandán. Fel nyúlt az ágyba és kezéből négy lábú kis állatot formálva sétált ujjaival, majd meg markolta a takarót és egy az egyben le rántotta róla. Szoba társa azonnal fel kapta fejét.
- Mit csinálsz már te vadállat?! - kiabálta álmos hangon. Blitz fel dobta vissza az ágyneműt.
- Még hogy én vagyok a vadállat! - kiabált vissza - Nézd meg ezt te nő személy! - és fel húzta a felsőjét.
- Bleeee - nyújtotta ki nyelvét Luna majd kezévvel el kezdett tátogni. Blitz szeme az átlagosnál is nagyobbra nyíltak.
- Oda megyek! - mondta majd kezével fel húzta magát, mire a lány csak le nyomta a fejét.
- Aztán mi lesz itt leszel?? - kérdezte cinikusan. A fiú a legcsunyábban nézett rá majd az ajtó felé indult. Mikor ki nyitotta Acélfejjel, és az öccsével találta szembe magát talkozott szembe, akik szemöldökükkel csak kérdőn nézetek.
- Nem akarom tudni - mondta majd oldalra nézett - de mielőtt bármibe bele akarsz kezdeni ez a tiétek - majd kezébe adott egy adag ruhát és eg dobozt. Ezt a kisebb csomagot testvérének is át adta. A dobozban egy új telefon volt. A két fiú össze nézett, majd szájukat mondhatni csücsörítésre húzták, majd hülyén egymásra mosolyogtak. Luna és oktstójuk szintén egymásra néztek de ők nem értették mi id történik pontosan.
- A telefonnal ésszel - mutatott a fiúkra Acélfej - lehet csinálni platformokon dolgokat de csak csínyán - majd távozott. Vaar el rohant hogy át öltöztön. Blitz fel emelte a felsőt amit kapott és az volt az első gondolata hogy ő ebbe biztos hogy nem fog bele férni.
- Mi van? - kérdezte Luna. Blitz száját össze szorítva rá nézett a lányra.
- Kicsi lesz - mondta.
- És ugyan hol? - forgatta szemeit.
- Hát, csecsben - jelentette ki rezzenéstelen arccal. Szoba társa arcára olyan le irhatatlan érthetetlenség ült ki hogy még Blitz is el mosolyodott rajta. Majd még fogta saját cuccát és inkább el ment minthogy olyat mondjon amit később még meg bán. A srác még egy darabig "gyönyörködött" polojában majd bele erőszakolta magát. A felső az első hát kihúzásnál szét repedt a mellkasán, legnagyobb szerencséjére dizájnosan. Illegette magát egy darabig a tükör előtt, majd a szintén kapott mackó nadrágot magára húzta és ő is távozott. Mivel voltak egy páran akik még nem indultak el ezért követte őket. Fogalma sem volt arról hogy hova mennek de bízott a tobbiekben. Amikor meg érkeztek egy hatalmas edző terembe értek. Meg állt az ajtóban majd körbe nézett. Testvére oda ment hozzá mosolyogva.
- Uuh csecs - majd bele csípett Blitz mellébe, amitől a fiú össze húzta magát és kellemetlenség kiült arcára.
- Takarodj már te csecs - szólt rá, aki csak nevetett. A csapata többi tagja is oda ment hozzá hogy meg csodálják a testét.
- Tesó hallod nagyobb melled van mint némelyik lánynak - mondta Kyrie. A többiek egyet értően bologattak.
- Szakadjatok már le a mellemről he! - nevette el magát végül. Ahogy a többiek is.
- Tudod mozgatni? - kérdezte Bumbil elég komoly arccal.
- Így? - kérdezett vissza majd melle folyamatos meg feszítésével el kezdte mozgatni. A srác el mosolyodott és bólintott. Ramif meg kopogtatta kétszer a mellkasát.
- Mint a beton.. - mondta csodálattal hangjában. Blitz lányosan fel csapta kezét, majd legyintett egyet a másikkal.
- Jaj fiúk elég már - csipogta el vékonyított lányos hangon, majd el játszotta hogy a füle mögé tür egy tincs hajat. Mindenki hangosan fel nevetett ezen.
- Na elég volt a buzulásból, csináljunk is valamit ha már itt vagyunk. - jelentette ki rendes hangján.
A fiúk nagyon élték hogy Blitz bármilyen versenyben benne volt. Főleg Bumbil adott feladatokat a fiatal ereje tejében lévő fiúnak. A csapat lány fele csak pirulva figyelte a meg feszülő izmokat, és a le izzadt felső testeket. Lil hiába volt fiú valahogy nem akarta magát túl hajtani mint a többiek. Finom nyújtó gyakorlatokat végzett, majd a szertorna felszereléseken gyakorolta tudását. Az is szemet kápráztató volt, de nem annyira mint a csapat másik felének tettei.
- Gyere csak velem - szólt oda Bumbil Blitznek. Ezt a mondtatot ezen a napon kozel huszadjára hallota. A fiú fáradhatatlan volt, akarmire képes lett volna. Társa két rúdra el kezdett ugyan akkora sulyokat fel pakolni.
- Ha legyőzöl, el mondom hány éves vagyok - mondta majd le vette poloját. Blitz csak el mosolyodott.
- Megint? - kérdezte fellengzősen. A srác egyet értően bólintott. Mindkettőjük be pórozta kezét hogy be csusszon, majd emelni kezdték a súlyokat. Minden egyes guggolásnal a mondhatni bő mackó nadrág meg feszült ki dolgozott feneken, amit Luna azonnal észre vett. Arcát el fordítva szeme sarkából figyelte ahogy dolgozik. Hátán az összes izom tisztán ki vehető volt, és felettébb kívánatos látványt nyújtott. Már a harmincadikat guggolták amikor Bumbil fel adta, de ő csak azért is rá nyomott még tízet. Le dobta a súlyt majd derekára tette kezét es hátra dőlt.
- Nyertem - szuszogta, társa a terdeire támaszkodva fejével helyeselt.
- Valóban.. - mondta.
- Szóval, mennyi vagy? - kérdezte végül, majd ivott egy pár kortyot.
- Harminchét... - lihegte. Blitz az éppen szájában lévő vizet azonnal ki köpte. Ezen a kinjelentésen mindenki le dermedt.
- Hogy mi van?? - kérdezte hitetlenül. A srác csak bólogatott hogy igen tényleg úgy van. - Azt a kurva, nem tűnsz többnek húsznál! - folytatta.
- Oh hát mikor voltam én már annyi? - kérdezte mikor jobban ki fújta magát. - Na de gyere öcskös nézzük mit tudsz még. - mondta és el mosolyodott. A dél előtt további része arról szólt hogy Blitz erejét számokban le mérje saját kezűleg Bumbil. Legnagyobb szerencséjére méltó ellenfele volt a srácnak mert olyan kemény volt ezen a téren mint a kő. Hiába verte meg többszörösen is a végére élvezte.
- Úgy fest sokat menekültél az életed során... - mondta oda Bumbil Blitznek. A futó gép már maxon pörgött a fiú lábai alatt de faratságnak nyoma sem látszott arcán. A gép pirosan villogott mert el kezdett túl melegedni a folyamatosan tartott nyolcvan kilométer per órás sebességtől. A tempót egyre lejjebb adva meg állt a gép majd le sétált róla. A mély levegőktől amit vett mellkasa kétszer akkorának tűnt. Társa elegedett volt a teljesítménnyel.
- Még egy dolog van amiben meg kell verned - mondta majd meg fogta a vállát. A fiú érdeklődve biccentett felé. - az pedig a súly emelés - folytatta, és el indult. Követte.
- Mennyit kell emelni? - kérdezte, majd ivott.
- Ötszáz kiló - mondta majd rá csapott a már meg pakolt rúdra. - de oldalanként.
Közvetlenül vele szemben volt egy másik. A cél az volt hogy közel tíz másodpercig a levegőben meg kell tartani az ezer kilós súlyt. A két srac neki veselkedett. Mindketten fel kapták de Blitz kezdte érezni hogy hamarosan itt a móka vége, és nem bírja tovább. Bumbil már meg tartotta a súlyt és el is dobta amikor Blitz mellkasára kapta, meg támaszkodott lábán majd minden erejével a levegőbe emelte. A pár másodpercből fel perc lett majd akkora lendülettel zuhant le a súly hogy az egész terem bele remegett. A mozdulat sorokat mindenki figyelte, majd valaki el kezdett tapsolni és a többiek is folytatták. Blitz le vette a kényelmetlen felsőt és vállára dobta. Oda sétált Lunához akinek arca igen csak ideges volt.
- Mi a baj szép szemű - szuszogta neki.
- Semmi.. csak itt zaklat egy gyerek hogy küldjek neki képeket magamról...- mondta dühösen. Blitz szemöldöke egy pillanatra fel csúszott homlokán. "Még hogy valami random gyereknek küldjön ilyet. Hát nekem sem küld" filozófált. Kérően kinyújtotta kezét. Luna kérdon nézett rá.
- Mit akarsz? - kérdezte.
- Csak add ide meg oldom. - mondta teljes nyugodtsággal. A lány oda adta ki nyitott telefonját,majd a padon ulöket arrébb parancsolva le ült. Kezével össze szorítva mellét csak a hamis dekoltázsrol csinált egy fényképet majd el küldte az illetőnek. A fényképet azonnal meg nézte a fazon, és írt is.
- " De jó vagy, küldj merészebbet! "- állt az üzenetben. Blitz fel állt majd körbe nézett.
- Mindenki látott már alsó gatyát nem? - a tömeg értetlenül pillantott rá, és bólintott. A srác be állt a tükör elé, a hátsó kamerát ismét a hamis mellek felé fordította majd elinditott egy videó fel vételt. A melkasárol a tükör felé ki forditotta a kamerát majd be feszítette karját és le húzta melegítőjét hogy látszódjon pénisze az alsóján keresztül a tükörben. A videó el készulte után egy olyan üzenet írt a videóra hogy "ezt szopd be te köcsög" és el küldte. A férfi azonnal meg nézte és el tűnt. Blitz elégedetten vissza adta a lánynak telefonját. Aki hatalmas hálálkozó szemekkel pislogott rá. Blitz meg lökte bátyját majd össze kócólta haját.
- Adj egy cigit,az ilyen faszok után kell egy - mondta. Vaar és Blitz ki mentek a ki ülő részre dohányozni. A srác nagyban járta a köröket amikor meg látta Lunát az üveg ajtó mögül. A lány csak annyit mondott "köszönöm". O pedig biccentett és kacsintott egyet. Luna háta mögött Lil egy hamis mosollyal arcán mutatta két hüvelyk ujját, majd arca ugyan olyan komorrá vált.
- Egy hős vagy - mondta Vaar egy nagyot szívva cigarettájába.
- Tudom - helyeselte Blitz majd végül le ült.Folyt.köv.
YOU ARE READING
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...