A reggeli nap fénye be világította az egész szobát reggel nyolckor. Blitz elgémberedett testét próbálta ki nyijtoztatni mikor egy halk morcogasra lett figyelmes. Luna ott feküdt mellette, és mikor kicsit ki mozdult mellőle ő követte. A fiú némi pirossággal arcán ölelte át, majd el kezdte simogatni hátat. Hőmérsékletét ajkaival mérte meg homlokán, de már nem volt lázas. Jó fiú révén a teste rendesen működött és enyhe merevedese volt. Mivel a lány lába a derekán volt, így mikor közelebb húzódott mindig hozzá ért egy kicsit, ami elég rendesen ingerelte. Finoman oda nyúlt hogy kicsit még igazitsa boxerját de közben végig dörzsölte Lunát is. A lány arca pirosodott de nem tett semmit, csak hagyta magát. Blitz be nyúlt bugyijába és finoman maszirozni kezdte. Halk szuszogasok és finom kis nyogésekkel bújt bele a fiú nyakába. Merev hímtagjaval alsó nemun keresztül folytatta ezt.
- Ennyi erővel miért nem teszed be... - suttogta halkan. A fiú szemei El kerekedtek és a füle végéig el pirult. Nem merné meg tenni vele, főleg így hogy nem vedekeznek. Tudta hogy csak a szája nagy és azt is hogy minden egyes intim rész még érintesekor eszméletlenül remeg a keze.
- Tudom mire gondolsz... használok fogamzásgátlót.. - folytatta, majd be nyúlt Blitz alsó nadrágjába. Kis kezével finoman meg markolta hereit,majd végig simogatta péniszét és nadragon kívülre húzta a végét.
- L-Luna...- szuszogta. A lány meg csókolta nyakát majd félre húzta saját alsóneműjét. Közelebb húzódott hozzá és ki vette az egészet.
- Csak egy kicsit.. - súgta, hangja kéjes és édes volt. Ellenállhatatlanul kívánatos. A lány keze fel le járt farkán ami egyre egyre merevebb lett és eresebb. Lábával át ölelte a fiút és simogatni kezdte vele nedves punciját.
- Jó nagy vagy... - súgta. Blitz már nem tudott ellenkezni teljesen oda volt. Finoman a huvelyehez nyomta farkát a lány majd be nyomta a makkját. Mindketten ugyan olyan hevesen szuszogtak,mikor Blitz meg adta a kegyelem döfést. Hirtelen be nyomta az egészet, amire a lány hangos és élvezettel teli nyogessel fejezte ki tetszését. Felül kerekedett rajta és szemtől szembe voltak egymásnak. Elvezetesen meg csókolta a lányt majd finoman elkezdett mozogni neki. Remegett minden végtagja, kezein alig tudott támaszkodni. Luna bele karolt széles izmolt hátába és nyakába bújva szuszogott fülébe. Blitz úgy érezte hogy fáj neki, és egy pillanatra abba hagyta.
- F-fáj?.. - kérdezte szuszogva. A lány meg csóválta a fejét - Nem... csak... folytasd el akarok menni... - pihegte. A fiú ki egyenesedett bele markolt Luna combjaiba és tövig nyomta. A lány ismét fel nyogott és az eddigieknel is erősebben mozgott. Feneke csattant combján és érezte ahogy a folyamatosan folyik a lány. Lábait finoman nyakába húzta és úgy folytatta. Fel kézzel elkezdte izgatni csiklóját amitől még jobban nedvesedett. Majd ki húzta. Luna kicsit meg hőkkent, de mire meg szólalt volna addigra már négykézláb volt. Finoman meg dorzsolte punciját, és be tette. Akármit csinált minden egyes mozdulatnal tövig csúszott és teljesen ki töltötte belül. Blitz ebben a pózban sem finomkodott. Remegése abba maradt és adta magát a tömény élvezetnek. Luna vissza foghatatlanul nyogott abba a szerencsétlen parnaba amit szája elé fogott. Annyira élvezte ami történik hogy nem érdekelte az sem ha valaki rájuk nyit. Legingerlőbb számára az volt mikor Blitz erősebben bele markolt derekába vagy fenekebe nagy kezével. Ekkor a fiú végig csusztatta kezét a lány hátán és bele markolt rövid hajába, mozgása fel gyorsult és erősebb lett. Luna mellei folyamatosan össze ütköztek és feneke csak úgy csattogot. Hangja valamivel hangosabb lett.
- Blitz... - nyögte. A fiú azonnal meg állt és a fejéhez bújt - Fáj? - kérdezte kétségbe esetten. Meg csóválta fejét és feje fordult ahogy csak tudott. - Beléd akarok ülni... - suttogta. Blitz el pirulva bólintott majd ki húzta. Le feküdt az ágyra majd Luna lábai közé kapta. Finoman magába csusztatta, egészen a mehszájig be ment. Lassan el kezdett mozogni rajta de esélytelen volt hogy akárhogyan is ki csusszon belőle. Blitz bele markolt derekába és közben ő is mozgatta derekát. Fel kezével finoman simogatni kezdte csiklóját. Luna már közel járt az orgazmushoz ahogy ő is. Mikor a lány hangosabban kezdte el venni a levegot és hangosabban nyögött, Blitz is érezte hogy közel a vég. Amikor meg történt, mindkettőjüknél akkor fel ébredt. Az egész csak egy álom volt. Arcán érezte hogy rendesen virít a pirosság, és azt is hogy alsonemuje át ázott teljesen. Mikor körbe nézett akkor látta meg Lunát aki el pirulva pislogott az ágy egyik sarkából. Kínos csend alakult ki, mivel egyikőjük sem mert kérdezni.
- Szovaaal... - kezdte Luna. - a tegnap estéről és a most tortentekrol szerintem ne beszéljünk senkinek sem... - mondta. Blitz egyet ertoen bólogatott. - amúgy... - folytatta - elég... nagy - suttogta el a végét amibe eléggé bele pirult. Blitz eléggé kellemetlenül és kínosan érezte magát.
- Rendben... - mondta halkan, a lány arcán latszott a meg lepődöttség. Azonnal meg támadta a fiút és vállait le nyomva az ágyra támaszkodott felette.
- Beteg vagy? - kérdezte sejtelmes hangon.
- Nem - felelte.
- Akkor hol marad a "horny" szöveg??
- Nincs hozzá kedvem a tegnapiak után...- mondta majd meg csókolta Lunát.
- NA MOSTMAR IGAZAN ELEG VOLNA! - kiabált be Lil az ajtón. Mind ketten El kepedt szemekkel néztek egymásra és el nevették magukat.Folyt.köv.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...