Blitz teli hassal és boldogan, mégis kivancsian nézelődött be a szobákba hátha még találja testvérét. Az egyik szobából hangos de érthetetlen beszéd szűrődőtt ki. Oda lépve be pillantott a résnyire nyitva lévő szobába. Vaar volt bent és éppen menekülni próbált egy igen csak apró de mégis erős lánytól. A kis helyiségből elég erős illatok szállingoztak ki, ami az embert leginkább szeretkezésre sarkalná. Nem is tudta le írni pontosan mi ez. Édes és markáns,erős mégis szenvedélyes illat volt ez. Ami a lányból áradt.
- Fejezd be a szagosítást! - kiabálta Vaar egy pólót a orra elé tartva. Ő és a lány is félig le borultak az ágyról. Apró kezeivel a ruhát próbálta le rángatni arca elől.
- Szagold meg! - csipogta vékony kis hangján. Blitz nem tudta hogy csendben figyeljen vagy esetleg segítsen testvérének, de kíváncsi volt a vég kifejletre. A lány ugyan úgy cibálta tovább a felsőt, míg az el nem szakadt. Vaar arca teljesen vedtelenné vált. Amint levegőt vett,puppilája ki tágult, verejtékezni kezdett,és hím tagja meg keményedett. A lány nyakahoz bújt amit el kezdett csókolgatni.
- Ez az....- pihegte. Felsőjét éppen le vetni készülte mikor Vaar rá vetette magát és le fogta kezeit.
- Fejezd be! - kiáltott rá. A lány el kepedt teljesen, egy fiú aki ellenáll az ő feromonjainak.
- Jó... elég erős vagy... - mondta kicsit ijedten. A fiú annyira dühös volt hogy Aamon, a demonja már elő bukkant vállán hogy meg védje gazdáját. Mikor el engedte dühösen az ajtó felé vette az irányt. Blitz gyorsan oldalra lépett hogy ne vágja szájon testvére a nagy hévben. Mikor ki csapódott az ajtó Vaar szikrázó zöld szemei batyjara irányultak.
- Egy szerencséd van... hogy egy az anyánk, pedig olyat mondtam volna - mormogta. Hangja fel dúlt és dühös volt kis démonja még mindig a válla felett lebegett. Blitz az előző ki jelentesen csak mosolygot.
- Gyere ki velem cigizni - mondta öccse, majd elindult egy ki ülő részhez. Vaar elő kapott egy cigarettát majd meg gyújtotta. Mély lélegzet vettélel szivott bele majd valamilyen szintű megnyugvással fújta ki a füstöt. Bátyja mindig is rosszaloan nézte ezt a szokását, de neki is van olyan tulajdonsága amit ő vet meg.
- Mi történt? - kérdezett rá végül Blitz. Öccse meg egyet szivott majd rá nézett.
- Az a nő, ott bent - kezdett be - egy szex éhes kis törpe. - mondta és mutatót be felé. Testvére el mosolyodott.
- Örülnék ha az én szoba tarsam is ilyen közre működő lenne - mondta cinikusan.
- Mert a tiéd milyen? - érdeklődött
- Egy név: Luna - jelentette ki kicsit le törten. Vaar nem értette az össze függéseket, látta amit látott a méret vételen, és mégis olyan vele amilyen? Érdekes volt ez számára.
- Arról nem is beszélve hogy a bátyja úgy védi mint valami hímes tojást - folytatta. Látta testvérén hogy zavarja a szituáció. Nem kaphatja meg azt amire vágyik, de az ilyet úgy gondolja ki kell érdemelni, főleg egy olyan lánynál mint ő.
- Hát akkor meg fogtad az Isten lábát - mondta szarkasztikusan. Blitz enyhén le történt bólogatott testvére mondandoján. Miután el füstölt a cigaretta vissza mentek a folyosóra. Blitz el kísérte öccsét szobájáig majd bár nem igen biztató mondat után el indult ma kis lakhelyére. Mielőtt be ért volna az ajtóhoz, neszt hallott háta mögül. A pillanat töredéke alatt be indult a védekező reflex benne és a " támadója" felé fordult, majdnem be is vitt egy utest amikor meg látta Lilt. Egyből rendbe vágta magát. A fiú alacsonyabb volt nála egy fejjel mégis olyan karizmatikus és nőies volt a megjelenése hogy bárkinek tekintéjt parancsolt volna. Tekintete mely és rendíthetetlen volt.
- Utállak... - jelentette ki. Blitz ezzel valahogy kölcsönösen együtt tudott érezni, azok utam amit csinált. Lil oldalra nézett és folytatta.
- De a húgom úgy látszik kedvel.. - mondta rosszanlóan. - és mivel nála nem fontosabb senki csak az anyám, ezért szorgalmazom azt hogy csinálj vele valamit... még ha nehezen is engedi.
Blitz teljesen le döbbent, ami az arcán is meg mutatkozott.
- Hogy érted ezt? - kérdezte. A fiú arca némileg duhössé vált.
- Azt akarom hogy boldog legyen, - mondta - és ha egy olyan izé,mint te csak meg akarod környékezni, és el hajítani akkor Yaehora esküszöm hogy meg öllek a puszta kezemmel - csapta fel kezét, és rá mutatott. Lil egy olyan személyiséggel rendelkezett amit elég nehéz volt még érteni. Nem lehetett ki szűrni hogy melyik jót is akarja szolgálni,de az egyiket biztosan.
- Szóval, ha jól értem azt akarod, hogy szeressem? - kérdezte Blitz.
- Igen, ezt várom el tőled, ha másra nem is vagy jó de legalább ebben hasznodat lássam! - mondta. A hangjában érződött a fel szólítás erre a cselekedetre.
- " Ez az ember, egy paradoxon..." - gondolta magában, és közben szemeit forgatta. Mély levegőt véve Blitz bele gondolt az iment hallottakba. Ez a hasznára válhat.
- Rendben - egyezett bele. Lil némileg elégedett arcal indult meg saját szobája felé. Még egy darabig nezte ahogy el megy. Be font haja még igy is a feneke alá ért. Be ment az ajtón, és sírí csendet vélt fel fedezni. Luna már aludt az emeleti ágyon. Egyetlen kid gombócba össze volt kuporodva. Arca szép és rezzenéstelen volt, órákig képes lett volna el bámulni. Meg simintotta arcát amire egy enyhe piros kis arcal és egy kellemes ümögéssel reagált. Elmosolyodott, bele sem gondolt abba hogy egy olyan lány mint ő teljesen le veszi a lábáról. Blitz lenfekudt a saját ágyába, es töprengeni kezdett.Teljesen érthetetlen ez a srác. Egyik szavával üti agyon a másikat. Nem is érti hogy lehetnek ők ketten testvérek.
- Ez egy olyan kérés amit teljesítenem kell,és a legjobb módon - mondta magának. A szer amit kapott még mindig hatott így nem esett nehezére el aludni ismét.Folyt.köv.
BẠN ĐANG ĐỌC
Hős leszek! [18+]
Siêu nhiênValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...