Luna
Amikor magához tért már sötét volt. Szemeit dörzsölve le nézett a még mindig alvó Blitzre.
- Hogy ez mennyit fog aludni... - suttogta magában. Tudta hogy nem fog a beszéd hangra sem fel kellni, de volt benne annyi tisztelet hogy nem hangoskodik. Le mászott a felső ágyról hogy ki tudjon rendesen nyújtózni. Alsó nemuben és pólóban volt. Azon gondolkodott hogy ha ezt látna Blitz vajon mit tenne vele. Agyában csak a szexuális dolgok jártak. És csak ezzel a "mamlasszal" ahogy Lil illette. Oda sétált hozzá és fölé hajolt. A hátán fekvő fiú mindene is ki latszott. Seruléseinek hegei amit ereje használatakor okoz maganak, izmos felső teste. Egyre lejjebb pillantva meg látta szőrös mégis kívánatos hasát. Ami a legjobban meg lepte rajta hogy az is kék volt mint a haja. Vágyott a meg érintésére, és nem bírta magát tartani. Finom puha kezeivel végig simintotta mellkasától egészen a nadrágja derekáik a fiút.
- Mmhmm...- hallatszott Blitzből. Luna azonnal el kapta kezét. Meg ijedt hogy fel ébredt, a fiú csak fordult eggyet és horkolt tovább. Egy hatalmas kő esett le a lány szívéről.
- Ha ezt ő is és a bátyjám meg tudnák...- mormogta magában. Be takarva Blitzet fel öltözött majd el ment. A folyosóra ki lépve osztalytarsai hadát látta akik éppen most rendezkedtek be. A szobákban legnagyobb százalékban egy fiú és egy lány van. A párosokat a kor lapok alapján döntik el. Ez lehet az azonos osztály, képesség hasonlóság, vagy éppenséggel az is hogy mennyire alkalmazkodó képesek. Lil a folyosó végén lévő szobában lakott. Amikor meg látta húgát felé igyekezett. Hosszú hó fehér hajat, meg lengette a nyitott ablakon be süvítő szél, és smaragd zöld szemei csak úgy fénylettek, fakó arcán. Mindenki figyelme rá irányult. Nem is egyen sugtak össze háta mögött.
- Ki ez a csaj? - kérdezte Ramif, mikor barátjára nézett. Lil azonnal hátra kapta fejét.
- Férfi vagyok köcsögök! - vágta oda a két srácnak. Mindenki teljesen meg lepődött. Kinézete mindenki számára meg vétózta valódi nemét. A fiú erőteljes mégis lágy hangjára sem számítottak. Egyáltalán nem hasonlított egy nőéhez, de mégis valahogy minden fiút el bajolt hatalmas pilláival,kinézetével, és lányokat szegyenitő formás lábaival. Néhány meg vető pillantás után, Lil az összes figyelmét hugának szentelte.
- Ma, neked és nekem kell még főzzünk a vacsorát. - mondta olyan hang nemben ami százszázalékosan azt tükrözte egyáltalán nincs kedve hozzá.
- Rendben, és mindenkire főzünk? - kérdezte Luna. Bátyja meg fogta vállalt majd le hajtott fejjel bólogatott. Ebben a pillanatban oda lépett egy látszólag energiával teljesen túl töltött és nagyon alacsony lány. Az ikrek egyike sem volt magas,mivel Lil szaznyolcvanöt centi, Luna pedig százhatvan, de mégis egyikőjüknek mellkas alá egy kicsivel, masikojuknak pedig mindhatni derékig ért.
- Izé, be szeretném fonni a hajadat - csipogta Lilnek. Szemei el kerekedtek és egy halvány mosoly latszott ajkain. A fiú vállat vont és követte a lányt.
- Amint kész van még kereslek - kiabálta. Luna csak szem forgatva bólogatott.
- Persze csináljak megint én mindent...- fintorgott. Ramif es Kyre oda siettek hozzá. A lány csak meg lepődve pislogott rá.
- Ez ki??? - kérdezték egyszerre a fiúk.
- Az ikertestvér batyjám - jelentette ki majd vállat vont. A két srác össze nézett.
- Nem is hasonlitototok...- mondták.
- Tudom - helyeselte, majd az étkező felé vette az irányt. Be érve konyha kötényt ragadott és munkához látott.
Közel fél óra múlva meg jelent Lil, kettő méteres parketta fonatban fején, melyeknek véget fel kötve társult hugához. Éppen a zöldségek fel darabolását be fejezve, meg látott egy regi kis poros rádiót. Antennáját, és gombját mozgatva keresett adást amikor meg szólalt egy jó kis muzsika. Lil hegyes fülei égnek álltak tetszett neki amit csipője mozgatásával mutatta meg. Kicsit el mosolyodott és folytatta munkáját, farkát ütemre lengette. Luna mind ezeket csak mosolyogva figyelte. A zene neki is tetszett és ő is hasonló fele képpen tett. Őrült annak hogy a bátyja most nem olyan karot nyelt mint amilyen szokott lenni. A nóta végére már közösen énekelték a refrén szöveget. Amikor vége lett.
- Kedves hallgatóink a Måneskin-t hallhatták - harsogta a kis ketyere. Lil kapott az alkalmon rá keresett az együttesre majd egy tucat számot meg hallgattak tőlük, többek közt azt a zenét is ami az előbb szólt. Az étel eközben lassacskán fel fort és készen állt a tálalásra. Mikor mindkét fogás kész lett egy gomb meg nyomasaval jeleztek csoportjuk tagjainak hogy jöhetnek enni. A kisebb tömeg be özönlött az ajtón és sorba álltak az étel ért.
Mindenki jól ízűen falatozott a speciális Lélek kovács étekből. A szakácsok is neki álltak enni amikor Luna meg pillantott egy össze készített tál kaját.
- Az a mamlaszé. - mondta Lil tele szájjal. A lány gyorsan be tömte mindkét adagot, majd le fedelezte a két kotlát és egy kis zacskóban el vitte. Testvére értetlenül pillantott rá.
- Minek ekkora kapkodás egy olyan miatt mint ő - töprengett magában beszélve. Majd folytatta az evést. A szobájukhoz érve Luna le kapta lábbelijét és az író asztalra ki pakolt mindent ami a szatyorban volt. Ízlésesen találta a kis butoron. Éppen üzenetet írt volna Blitznek amikor meg hallota az ágy nyikorgást. Hátra pillantva meg látta a félmeztelen srácot aki teljesen el feküdte az egész arcát, a hajával együtt. Kómás tekintetével pislogott a meg lépett lányra aki csak kuncogva oda ment hozzá. Összes komolyságát össze szedve szólította meg.
- Jó napot hét alvó - mondta és le hajolt hozzá. Mikor kezeit combjai közt össze szorította, nagy kebleit össze nyomta és iveltebbnek tűnt dekoltazsa. Blitz alig tudta ki nyitni szemeit de ezt mégis mintha tisztábban látta volna mint bármi mást.
- Ide hoznad a pólómat kérlek... - motyogta. Olyan érzés volt számára mintha nem tudná használni a száját. Luna bólintott és egy lépést téve le hajolt a felsőért, majd oda nyújtotta. A fiú teljesen el zsibadt kézzel nyúlt a ruhaneműért. Fel vétele közben a zsibadt kezét elég emberessen bele vágta a felső ágy keretébe.
- Azt a kurva... - kapott kezéhez majd meg dörzsölte. Luna majdnem fel nevetett. Ott hagyta a küzdő srácot és oda ült az asztal mellé. Blitz lábai is meg adták magukat mindenbe is támaszkodva meg próbálta ki nyijtoztatni el gemberedett végtagjait. Mindezt végig nézve, a lánynak eléggé szemen ütötte egy dolog ami a fiúknál minden napos. A kérdés ki kívánkozott.
- Ugye az nem miattam van? - kérdezte és közben mutatott Blitz félig kemény hím tagjára. Csipás szemei egyből ki nyíltak saját teste láttán majd némi igazítás után oda fordult hozzá.
- Nem, csak fiú vagyok...- közölte álmos hangon. Ez a hang most olyan más volt mely és hangulatlan,de mégis valahogy izgato volt számára. Blitz oda sétált az asztalhoz majd le ült egy másik székre.
- Hát.. ez rosszabb mint volt.. - dörzsölte szemeit Blitz. Luna valahogy tudta mire is gondol így nem kérdezett rá, csak kezével leplezte mosolyát. Ekkor el kezdett zuzogni a telefonja melyre egy üzenet érkezett.
- "HAGYAD AZT A MAMLASZT!"- állt az SMS-ben. Bátyja valószínűleg meg érezte. Még boldog sem lehet az ember zsortolodott magában.
- Ezt neked hoztam amúgy - vágott közbe Blitz hatalmas ásitásába. A fiú az asztalra nézett és a jó illatokat érezve, neki látott az étkezésnek. Első falatnál, mintha a mennyországban harapott volna ki egy darabot annyira élvezte az ízeket.
- Ez nagyon finom!!~ - mondta teli szájjal és boldogan. - nem is tudom még mondani mikor ettem normális főt kaját - majd be kapott az így is teli szájába még egy falatott. Luna jó ízűt mosolygott rajta. Olyan mint egy nagyra nőtt kis gyerek. Van olyan aranyos és olyan könnyelmű hogy a problémákat félvallról tudja venni. Miután mindent be kebelezett, és még a tányért is ki nyalta fel állt meg törölte száját és homlokon puszilta a lányt.
- Köszönöm szépen, jól esett - mondta majd az ajtó felé lépet - meg keresem tesóm - majd el tűnt. Luna egy görcsös össze rándulasban és egyben toporzékolásban tört ki. Olyan boldog lett egy átkozott puszitol hogy le sem tudta volna írni. Telefonja ismét meg züzzent.
- ODA MEGYEK! - írta Lil. Maga az üzenet is olyan nem létező fenyitőhatassal rendekezett hogy csak nevetett rajta. Luna le nyugtázta hogy nem kell és próbált állítani saját szív verésén.Folyt.köv.
YOU ARE READING
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...