Blitz üveg kalitkájában dühöngve, fél szemét mindig az öccsén tartotta, aki szépen lassan el kezdett magához térni. Az energiával túl töltött fiú úgy érezte meg szorul az át törhetetlen fém nyakörv. A nyakán apró szurásokat érzet, majd ismételten azt az ismeretlen gyengeséget. Teste, és végtagjai el ernyedtek, nem mozgott éppen hogy a letfentartó szervei működtek. Testvére éppen ki józanodott a szer hatásából, el szörnyedve pillantott magára de higgadt maradt.
- "Láncra verve... mint egy állat " - gondolta magában Vaar. Rá nézett bátyjára aki akkor már le volt szedálva. Tekintete ijedt volt és aggodalommal teli, majd körbe nézett. A terem fehér volt és rideg, üveg fal választotta el Blitztől, és egy hatalmas tükör szerű fal ami pedig az őket vizsgáló emberektől választotta el. Vaarban deja vu érzés támadt. Olyan ismerős volt számára, de nem is tudta igazán honnan. Testvérével ellentétben nem forró fejjel menekülni akart, hanem tervezni, mit is tehetne. El kezdte fel mérni mi is tartja őket fogva, és nem a láncon volt a lényeg. Hanem az anyagon, a világ legerősebb, és legnagyobb szakító szilárdságú féme volt ez. Lélek kovács acél. A szabadulasokra csak akkor volt lehetőség ha el engedik őket, vagy le jár a felezési idő, és acél ércé változik. De még mindig nem tudta hogyan jussanak ki az üveg cellából, ami sejtelmei szerint szintén Lélek kovács készítmény. Tudta hogy ahol ilyen képességekkel rendelkező mutansok vannak azokat ilyen célokra maximálisan kihasznaljak, mivel tartós és strapabíró. Vaar csendes töprengése és tervelése közben egy téglalap alakú forma törte meg az alapból teljesen egyenes falat. Ajtóként ki nyílt majd egy férfi sétált be rajta. A testvére felé vette az irányt. Meg állt előtte és meg kopogtatta az üveget. Blitz fel kapta fejét és a létező legmérgesebb pillantasokat vetette a férfira aki le guggolt és elégedett mosollyal az arcán fordította el fejét. Izmolt, kidolgozott, és élettel teli testet kémlelte.
- Kicsit le vagy lakva nagy fiú - szólalt meg végül. Blitzből kezdett a szer hatása ki menni. Szemei világítottak és csak az járt a fejében hogy el tudjon menekülni. Eme vágy mind abból fakadt mert félt. Elmondhatatlanul féltette a saját és Vaar testi éppségét. A túl feszt lassacskán el kezdett ismét generálódni.
- Hey! Ha nem akarod magad ismét telibe küldetni négyszáz köbcenti képesség gátlóval akkor melegen ajánlom hogy hallgas meg! - kiáltotta a férfi. Blitz dühös volt de a fel szabadult energia lassacskán eltűnt. A szer meg bolonditja és majdnemhogy iranyithataltanná teszi a képeségeket. Ezért csak percekkel később tudott szikrazas mentesen rá nézni a férfira.
- Nos - kezdte mondanivalóját - a nevem Acél fej. Ebben a létesítményben, óra adóként vagyok be sorolva. Azért vagytok itt hogy ne pitiáner bűnözőkkel tudjátok csak le számolni. Hanem egy nagyobb célt szolgáljatok! - mondta tekintélyes hangon.
- " Nagyobb cél hogy láncra verve drogokkal vagyunk le állítva?" - gunyolodott magában. Ezen gondolatok arc ábrázatán is meg látszottak.
- Tudom mit gondolsz most - folytatta - hogy ez a nagyobb cél? Láncon mint egy állat? - mondta - Valójában nem ez lesz a sorsotok, egy nagyobb csapat veletek egy idős és hasonló osztályú mutanssal lesztek össze engedve, akiket vagy ide írattak, vagy árvaként élik a minden napjaikat úgy ahogy ti.- fejezte be. Blitz idegeségét kíváncsiság váltotta fel,ahogyan Vaarét is. A láncok feszítese abba maradt majd elengedt. Le estek vég tagjaikról, és a száj zár is levehetővé vált. Mind ketten csuklójukat dörzsölve pillantottak egymásra. A nyakörv meg maradt. Blitz fel állt akart állni de lábai nem engedelmeskedtek neki. Ahogy Vaarnak sem.
- Ameddig a képesség gátló hat, itt maradtok, körülbelül egy óra. - mondta - Utána meg mutathatjátok mit tudtok. - fejezte be elégedett mosollyal az arcán. Fel állt majd ismét meg jelent az ajtó, ki sétált és el tűnt. A hátuk mögötti falon kis nyilasok jelentek meg. Ettél, víz, és ruhák voltak, kis táblával rajta. "Jó étvágyat a kajához, a vizet meg kell innitok a szer miatt vagy a szerveitek bánják. Aláírás: A.F.". Az a férfi írta ezt aki ott volt az előbb. A fiúk azonnal neki is látták az évesnek. Minden egyes falat olyan jól esett nekik mintha egy hete nem ettek volna semmit. Étkezés után fel vették ruhaikat majd a két cella össze erő sarkába ült mind kettőjük, és el aludtak.
Kopogó hangra lettek figyelmesek. Csipás szemmel fel néztek.
- Ideje fel kelleni állomszuszékok! - mondta hangosan - itt az idő ismerkedni! - folytatta vigyorogva, majd két papírt kezdett el lengetni kezében. A két fiú oda sétált az üveg falhoz ahol egy kis résen be adta a lapokat. A két felmcni egy egy kérdőív volt. Alap, és kicsivel személyesebb kérdésekkel. "Kik a szüleid?" vagy "Mi a kepeséged?". Legjobb tudásuk szerint kezdték el kitölten, eközben Acél fej le ült a földre és várt. Miután kész lettek ki adták a papírokat. Leendő oktatojuk össze rendezte a papírokat majd át olvasta.
- Jól van - mondta, és fel állt, majd el indult. Blitz nem hagyhata hogy szó nélkül el menjen.
- Úgy volt hogy ki eneged minket nem?! - kiáltott utána. Acél meg állt majd vissza pillantott.
- Igen de nem most - mondta. Tekintete egyszerre volt büszke, és ki elegűlt, majd ismét el tűnt.Folyt.köv.
ESTÁS LEYENDO
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...