Az osztály módosított órarend szerint vitte tovább a napjaikat. Több gyakorlati óráik voltam mint elméleti, és minden második héten csak és kizárólag a testük építésére koncentráltak. A belső konfliktus Blitz, Luna és Lil között még mindig fent állt. A bátyj védelmező mivoltját fent tartva próbálta az udvarlot fokozottan távol tartani a lánytól. Ami természetesen nem tetszett neki. A lánynak voltak jobb és rosszabb napjai, hol engedte hogy szeressék hol pedig halál közeli élményeket okozott szoba társának.
Éppen egy elméleti órán ültek mikor osztályfőnökuk be rontott a terembe. Lélegzet vétele egyenetlen volt és zavartnak látszott. Kollégája és csapata elég értetlenül nézett rá.
- Gyerekek, akico van... - mondta szuszogva. - most értesített bennünket a rendőrség hogy nekünk kell el intéznivalamit... - folytatta majdnem meg fulladva.
- Miért minket? - kérdezte Bumbil.
- Azért mert ebben a városban mi vagyunk az egyetlen olyan létesítmény akik ezt el tudják intézni - felelte kicsivel nyugodtabban.
- Na gyerünk! - mondta Ramif és el indult tanára felé. Idővel mindenki követte őket. Egyesével meg kapták az egyén ruháikat amikhez le mérték egymást. Az anyag feszült a testhez de mégis kifejezetten kényelmes, és puha volt.
- Tűz, szakadás, és vágás álló - vilagositotta fel őket oktatojuk. Blitz nem volt vele túlzottan meg barátkozva. Ágyéki részén eléggé feszült és kellemetlen volt. Össze vissza huzgálta, hogy esetleg jó legyen de mindhiába. Amint meg húzta valahol azonnal máshol volt kényelmetlen.
- Az enyém kicsi... - jelentette ki végül. - Hát minek van ekkora segged? - kérdezte Lil, aki éppen a fűzőt húzta meg magán. Blitz arca teljesen le döbbent a kérdésétől. Na meg attól is hogy jobb hátsója volt mint egy két lánynak. Dereka a fűző miatt még vékonyabb lett, vadliig erő fekete acél betétes bakanc egyáltalán nem rontotta az összképet. Öltözéke teljesen illett az ő szemelyiségéhez.
- Blitz amúgy a tiednek más színe lesz - kiáltott oda Acélfej - ha meg melegszik rajtad. A ruha alapvetően sötét szürke és fekete volt. Nem sokkal később ahogy meg melegedett rajta, sötét és világos kékké kezdett változni. Mint egy kis gyerek úgy nézte végig ahogy egyes helyeken már kék de viszont a többin még fekete színben pompázik.
Egy osztagként vonultak ki. Némelyikük arcán maszk is volt, fegyverrel kezükben vonultak ki az épület elé. Bumbil elő kapottegy slusszkulcsot meg nyomott egy gombot ami egy fekete Ford Mustangból, egy szintén fekete és szürke csíkos Chevrolet Camarová változott és a motor azonnal be robbant.
- Na ki jön velem? - kérdezte Bumbil. Blitz, Ramif, Kyrie és Hyden oda rohantak az autóhoz és be pattantak. Sofőrük be ült be kötötte magát, ki engedte a kézi féket majd le engedte az ablakot és egy like jelett mutatott kezével. El indulva ki mentek egy erő burkon ami védi a letesitményt. Blitz az anyós ulésen ült, és a vissza pillantoban látta hogy követi őket még két autó,és három motoros. A motor kellemesen "dorombolt". A matt bőr ülés kényelmes, és tiszta volt. Egy kör forgalomhoz érve, a pirost várták, amikor négy autó hatalmas sebességel el haladt előttuk. Olyan gyorsan mentek hogy még bent is lehetett érezni. Bumbilnak sem kellett több amintzöldé vált a lámpa be kapcsolt a fény a kocsin és a lehető legnagyobb sebességgel eredt az autók után. A fiúk élvezték ahogy a belvárosban furikáznak a meg engedettnél majdnem tízszer akkora sebességgel. Társuk a legnagyobb nyugodtsággal nyomta beljebb és beljebb a gáz pedált. Minden egyes kanyarban akkora farolásokat csinált, hogy füstölt a gumi. Az autó belsejében volt egy érintő képernyős vezérlő panel, amin Bumbil nyomott egy párat és fegyverek jelentek meg az ülések két oldalán.
- Meg próbálok melléjük menni ki kéne lőni ezeknek a szaroknak a gumiját. - mondta rendíthetetlen higgadtsággal. A pedál lába alatt már tövig be volt nyomva, majd át tette az autót kettesbe. Végre az utolsónak sikerült legalább az utolsó kerekét utol érni amikor Blitz a le engedett ablakon keresztül ki lőtte az abroncsokat. Az autóki billent az egyensúlyából és a kovetkezo kanyarnál fel is borult. Neki ment az előtte lévőnek és lancreakcio szerűen, az összes egytől egyig egy kikötő fő útjára sodródott. Bumbil ki pattant a kocsiból meg ropogtatta kezeit és nyakát majd a fel borult autónak ki tépte az ajtaját, és a benne ülő sofőrt a torkánál fogva emelte a levegőbe. A feketés bőrű mégis ember szerű lény fulladozva kapálozott a levegőben lábaival,és próbálta kezeit le hámozni a torkárol. Majd egy hatalmas roppano hangot kovetoen abba hagyott minden fele ellenkezest és el hagyta az élet testét. Ez idő alatt meg érkezett a rendőrség és a különleges egység.
- A város ezen részét ki ürítettük - mondta az egyik egyenruhás. Az embereket egyesével kinszedték az autókból majd bilincsel kézükon le térdeltették. Az egyik autóból ami az ő csapatukhoz tartozott kimászott egy kozéptermetu vékony be esett szemű zöld hajú ember. Oda lépett az elkovetőkhőz, és fejüket meg forgatva vizsgálta őket.
- Az összes menthetetlen... - szólt így mikor az utolsónak is meg nézte a puppila reflexét. Bumbil és Acélfej is fegyvert rántott.
- Akkor nincs mit tenni...- mondta a rendőr fő kapitány - csinálják.. - folytatta. Mondata be fejeztével el is dörrent az első lövés majd ezt követte még hat. A gyerekek végig nézték a torténéseket és csak értetlenül álltak várva a magyarázatot. A rendőrök azonnal munkának látták és el kezdték össze szedni a bizonyítékokat majd valami hihető történetét kezdtek el fel vázolni hogy miért is lettek egyesével fejbe lőve. A hihető fedő story végül az lett hogy drog csempészek voltak és amikor meg találtak őket arendőrök, fejbe lőtték saját magukat,azaz egy személy pedig a borulás következtében el törte a nyakát. A rendőrök még beszéltek pár szót Acélfejjel és Bumbillal majd le zártnak nyilvánították az incidenst. Vissza szálltak a járműbe és nem mondtak semmit. Be indította a motort hátra hajolt hogy kitudjon fordulni rendesen és el indultak vissza. Az autóban néma csend uralkodott amit Bumbil nem túl biztató szavai törtek meg.
- Sajnos kegyetlen igen, de ezt egyszer nektek is meg kell tenetek - mondta. Blitz képtelen volt el hinni azt amit látott. Meg öltek nyolc embert.
- De miért kellett meg halniuk? - kérdezte Hyden. Félt és nem akarta ezt tenni a későbbiekben.
- Ezek a lények,valamikor emberek voltak - kezdett bele. - de egy manapság nagyon divatos parti drogot fogyasztottak, a neveT.T. Ezt azért veszik ilyen nagy szeretettel, mert teljesen más hatása van mint az eddigi tudat módosító szerereknek. - folytatta majd be parkolt.
- A leghosszabb hatással rendelkezik, és a legnagyobb baj hogy egy vírus van benne, egy olyan vírus ami teljesen át alakítja és még fertőzi őket. Emiatt rgy felsőbbrendű erő szolgálatába állnak - tette hozzá, és le állította a motort.
- Máshogy is el lehet kapni? - kérdezte Blitz.
- Szerencsére nem, csak a szerrel terjed és mindenkire be folyással van legyen ember, mutáns, vagy földön kívüli. Egyenlőre nem tudunk róla sokat de dolgozunk ez ellen - válaszolta majd ki mászott a járműből. A fiúk le voltak sokkolva a hallottak után. Egy ki fejezetten veszélyesen dologról volt szó ami nem egy játékszer. A fiatalok elég feletolenek és emiatt tudták hogy ez egyháború elő széle is lehet, amiben ok fognak harcolni. Tudták hogy életeket fog követelni, de azt senki sem hogy mennyit.
Ők is ki szálltak a kocsiból, és némán sétáltak be felé. A másik autóból Luna és Lil szálltak ki, ők sem tettek másképp. Mindenki a tortenteken agyalt,és hogy ezt nekik is csinalniuk kell majd. Ami rémisztő volt és még rázó. Napjuk további része ilyen hangulatban telt.Folyt.köv.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...