Hős leszek! - 14.fejezet - Egy kis érzelem

2 1 0
                                    

Blitz reggel nagyon fáradtnak érezte magát, mivel a tegnap estéje elég zűrös volt. Az injekció valamivel erősebb lehetett mint amilyen az előző volt. Testét nehéznek érezte és fájt minden végtagja, de valami mégis jobban érdekelte. Az a forró takaró gombóc ami mellette feküdt. Óvatosan be kukkantott alá. Luna mélyen aludt és a kelleténél sokkal melegebb volt. Arca piros volt és remegett. Tenyerét gyengéden a lány homlokára tette majd másik kezét a sajátjára. A testhője sokkal magasabb volt mint az övé. Némileg kétségbe esetten mégis lassan ki mászott az ágyból kicsit feljebb öltözött és sietve távozott. Feje sajgott de el kellett jutnia Lilhez. Mikor végre a folyoso végére el szenvedte magát térdre rogyott. Nehezen fel tapászkodott és el kezdett kopogni az ajtón. Az első három kopogásra nem nyílt ki az ajtó majd ezt dorombolés váltotta ki. A nyilaszáro végre ki nyílt. Lil kómás fejjel pislogott Blitzre.
- Ember... tudod te hány óra van? - kérdezte álmos hangon.
- Te jól vagy?! - kérdezte. Arcán teljesen meg nyilvánult a kétségbe esés. A fiú tudta hogy valami nincs rendben.
- Igen, jol vagyok... történt valami? - kérdezte kicsit eberebben.
- Hát, Luna lázas é-és mivel ti ikrek vagytok így azt hittem te is beteg vagy és-és - hebegte. Lil meg fogta a vállát.
- Héj nyugodj meg jó? - nyugtatta, a fiú csak bólogatott - megyek meg nézem oké? - kérdezte. Blitz szintén csak bólogatott de latszot rajta hogy egyáltalán nem lett tőle nyugodtabb. Végig sétáltak a folyosón majd óvatosan be nyitott Lil a szobajukba. Luna ugyan olyan kis gombocban feküdt az alsó ágyon. Oda sétált, ő is lázat mért majd Blitz takaroját is rá terítete.
- Nagyon vigyáznod kell rá, hozok gyógyszer attól kicsit jobban lesz - mondta, Blitz itta a szavát Lilnek. - de nem fog teljesen meg gyógyulni - a fiú csak bólogatott. Oda ment be bújt mellé. A lány morcogott és be fészkelte magát melkasához. Áradt belőle a forróság amit ő nem is bírt sokáig el viselni. Le vetette poloját és vissza feküdt. Fejéről le vette a takarót és óvatosan el kezdte simogatni. Ekkor Lil vissza jött a gyógyszerrel. Ki bontotta a lábát és a combjába lassan bele szúrta. Össze rancolta szemoldokét és halk nyoges szerű hanggal fejezte ki nem tetszését. Testvére le fujta fertőtlenítő spay-el es egy vatta pamacsot szorított a kis sebre. Mikor el állt a vérzés vissza takarta és magára hagyta őket. Blitz tehetetlennek érezte magát. Fogalma sem volt arról mit csinalhatna egy lázas lánnyal aki látszólag nem igazán kedveli őt. Be hunyta szemeit és ő is pihent egy kicsit. A pihenesből lassacskán alvás lett volna amikor Luna meg fordult. Fenekét teli erőből Blitz ágyékához nyomta amitől mondhatni azonnal merevedese lett. A helyzet egyre kellemetlenebb lett mivel még fészkelődott is amitől még inkább kemenyedet. Arca majdnem olyan piros volt mint a lányé és nem tudta mi tévő legyen. Próbálta óvatosan arrébb nyomni a lányt kezével de ő csak feszítette magát és vissza lökte tomporát. Nem volt más választása kezelni kellett a problémát. Lassan meg próbált ki fordulni mögüle mikor meg fogta a kezét.
- Ne menj el... kérlek.. - hallatszott a takaró alól. Blitznek nem volt más választása, vissza dőlt és át ölelte. Luna oda bújt hozzá és mélyen a mellkasaba dugta kis buksiját. A fiú arca teljesen piros volt. Nem csak azért mert erős merevedese volt, hanem egy álom része vált valóra. Így feküdtek míg mindkettőjük el nem aludt.
   Pár órával később Blitz magáhoztért. Az erekciója ugyan úgy jelen volt így ki surranva könnyített magán. Mikor vissza tért Luna a takaroba burkolózva ült az ágy szélén.
- Hát te? - kérdezte tőle, majd oda sétált meg simogatta arcát és nyomott egy puszit a homlokára. A lány türte ahogy szeretik és még bújt is hozzá mikor ezt meg tette. Ki dugta kezeit a takarobol és át karolta a nyakát. Blitz fel kapta majd be feküdt vele az ágyba. Alaposan betakarta, és finoman simogatta.
- Aludj még oké? - mondta majd ismét meg puszilta.
- Nem akarok...- mormogta enyhén rekedt hangon. A fiú magához húzta és szorosan át ölelte. Lunának sem kellett több ő is olyan erősen bujta és ölelte őt ahogy tudta. Mivel minden egyes mozdulatával, meg érintette és még dorzsolte Blitzt egy kellemetlen helyen így nem sokáig tartott lankadtsága. A lány forró volt, édes, és sebezhető. Gondolkodott rajta hogy ki használja ezt egy kicsikét. Finoman a poloja alá csusztatta kezeit, majd egyre egyre le vándorolt a fenekéhez. Bele mélyesztette ujjait, és mélyen bele szagult a lány illatos hajába. Idővel masszírozássá vált a fogdosás amire egy szava sem volt. Élvezte a kényeztetést. Feneke olyan puha volt, és olyan finom tapintású hogy teljesen be indult, nadragon keresztül lehetet látni,és érezni is hogy milyen kemény. Luna néha még adta is alá a lovat. Bugyin keresztül kis puncijaval dorzsolte, és mozgott rajta.
- Nem bírom tovább...- szuszogta Blitz. Luna fel kapta a fejét és szájon puszilta. Ez annyira fel spanolta őt hogy meg csókolta. Nyelvével játszott a lány szájában,amit csak halk nyogésekkel élvezet. Perceken át csókolta, majd fél ült vele. A nyakát falva szét dogizte fenekét, folyamatosan magához szorította hogy izgassa ruhán keresztül a lányt. Blitz teljesen felülkerekedett rajta. Finoman nyakába rakta a lány lábait végig csókolta combját majd bugyin keresztül egy puszit nyomott a lány csiklojára.
- Ne... hah... - próbált ellenkezni, de ez még jobban fel izgatta őt. Tudta hogy teljesen át ázott az alsó nemuje, és lélek kovácskent azt is, hogy illatozik a váladék, amitől Blitz még jobban be fog indulni. Így is lett. Elmondhatatlanul kívánta a lányt hiába nem volt még soha életében nővel. A bugyiját félre húzva bele kóstolt a jóba. Akkora élvezettel és falánksággal nyalta a lányt hogy ő még csak nyogni sem tudott. Luna egyik kezével a párnát markolta, másikkal pedig a fiú haját. Blitz szó szerint bele markolt a lány combjaiba közben. Majd még találta a gyenge pontot. Amikor végig nyalta csikloját a lány valamivel hangosabban szuszantott fel. Tudta hogy ez lesz az a pont amivel elvezésre birhatja. Folyamatosan azt nyalta, amitől Luna elkezdte a hátat homoritani, hangosabban nyogni és erősebben szorítani haját. Majd egyszercsak, meg történt. Szája mondhatni tele lett édeskés valadékával. A lány teljesen kivolt, arca még a láz mellett is izzott. Lélegzet vételei gyorsak voltak, és egyenetlennek. Ki mászott lábai közül és fölé hajolt. Átkarolta a hátánál és fel ültette az ölében. Luna át ölelte ahogy csak tudta és úgy bújt mint még soha.
- Utállak... - pihegte. O csak el mosolyodott miközben le feküdt vele az ágyra.
- Tudom Luni, tudom - mondta majd meg puszilta. Addig addig feküdtek így míg ismét el nem nyomta őket az álom.



Folyt.köv.

Hős leszek! [18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora