Blitz és Vaar napjai ugyan úgy teltek mint eddig. Napközben szokványos emberi életet éltek,éjszaka pedig védték a várost. Fő hadiszállásnak nem nevezhető, legfelső emeleti panel lakásban éltek. Egyik este úgy döntöttek nem mennek sehova, most a város vigyázzon magára. Amikor eszméletlenül hangos sikítás hallatszott be az ablakon. Azonnal fel riadtak és a nyilás záróhoz siettek. Egy nő volt az és egy sötét lény. Ki fejezhetelen formájából mégis egy embert lehetett ki venni. A két fiú maszkot és maskarát öltött, majd ki ugrott az ablakon hogy a segítségére siethessenek. A nő vége láthatatlanul kiabált és sikítozott. Futottak ahogy csak tudtak. Mikor oda értek, egy igen csak nagy fekete masszát pillantottak meg.
- MÉG KETTŐ!? - kiabálta a nő. A szörny értelmét nem sugárzó tekintete a hőseinkre irányult,majd blutyogó hang kiadása után ismét a nőre szegeződött. Ő kellett neki, amikor egy hatalmas lövés dörrent el. A lény feje atomjaira szakadt, majd sötét folyadékká változott. Amint az összes folyadék el távozott egy emberi holttest volt látható a földön. A nő eltűnt és a fiúk ott maradtak, közelebb mereszkedtek. Meg nézték mi is ez. Egy férfi volt, egyetlen egy lövéssel a fején. Blitz egy tompa hangot vélt fel fedezni, aztán öccse össze esett. Oda szaladt és egy altató nyil volt a tarkójában, fel kapta és ahogy csak bírt szaladt. Ismét hallota a hangot, majd egy nyilaló érzést érzett a combjában, mégis futott. Annyi adrenalin szabadult fel a testében, hogy menthesse a saját és testvére életét hogy hatástalan volt. Majd megint és megint, egyet a karjába egyet pedig az oldalába. Az utca végén hét számára teljesen ismeretlen személy állt fekete feszes ruházatban. Szemükön kívül semmi sem látszódott belőlük. Blitz szédülni kezdett, feje nehézzé vált, lábai gyengévé. El esett te öcsére úgy vigyázott mintha a saját élete lenne. A világ el kezdett homalyosulni és csak a fekete ruhás emberek közeledését látta. Majd egy el mosodott arcot.
- Ideje pihenni egy kicsit nagy fiú. - mondta egy mély és karakteres hang. Majd minden el sötétült.
Mikor magához tért, fogságban érezte magát. Nem véletlenül, nyakán, karjain, és lábán lánc, száján zár. Kétségbe esetén, és ingerülten próbált kitörni lancaiból. Feszengése közben meg pillantotta még alvó testvérét szintén ugyan ilyen módon. Dühe túl fesztett keltett az alapból zárt üveg cella szerű szerkezetben. Szemei szikráztak testet átjárta anyjától örökölt villám képességge. Mind ezt egy átláthatatlan falon keresztül figyelték.
- Mekkora energia... - mondta le döbbenten egy nő.
- Valóban... Annyi energiát termelt 5 perc alatt hogy ezt az egész kocerájt, és a várost is képes lenne el látni egy heti elektromos árammal. - jelentette ki egy férfi. A terem sarkából elő lépett egy ember aki csak ennyit kérdezett.
- Milyen osztályba sorolnád? - kérdezte komolysaggal és kivancsisággal át itatott hanggal. A számítógép előtt ülő ember fel tolta szemüveget majd elinditott egy mérő programot. Blitz testén el helyezett orvosi tapacsok segítségével a fal túl oldalán minden információt képesek voltak meg mérni. A hatalmas hologram vetítő az összes információt fel vázolta róla.
- Pluzusa 768?...- kérdezte a hölgy félő hangon. - Energia szint nyolc millió?...- folytatta. Mindhárom személy teljesen le döbbent és egyben félt. Ekkora erőt egy emberben.
- Egy erőmű sem termel ennyit egy hét alatt... - mondta az éppen be lépő férfi. Teljesen izgatott volt a méréseket meg pillantva - csodálatos, egyszerűen CSODALATOS! - kiabálta, szemei csillogtak. Azt hitte káprázatott látott.
- Kérdésedre a válasz az hogy, K.- mondta miközben még fogta kollégája vállát.
- Adjátok neki hétszáz kobcenti képesség gátlót...- mondta magabiztosan.
- Hétszáz?! - kiáltotta az egyik.
- Kifogja bírni. - mondta nyugtatoan. - ha le nyugodott be megyek hozzá.Folyt.köv.
CZYTASZ
Hős leszek! [18+]
ParanormalneValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...