Blitz és testvére napja érdekesen teltek. Órákra kellett járniuk ami teljesen új keletű volt a csavargó elő életű fiúknak. Képtelenek voltak oda figyelni. Viszont a gyakorlati feladatok mindkettejük ínyére volt. Vaar kapcsolata szoba társával nem volt teljesen viszálytalan, de egészen jól el voltak. Lil ugyan úgy pikkelt Blitzre, aki kérésére próbálta fűzögetni húgát kisebb nagyobb sikerekkel. Hadakozásaik hangosak, és fájdalom teljesek voltak. Ami a szomszédoknak nem igazán tetszett. Már azon gondolkodtak hogy meg kérik oktatojukat, változtasson a szoba renden, de Acélfej ragaszkodott ahhoz a fel álláshoz, ami eddig volt.
Már harmadik hete jártak mindennap órákra, és edzésekre amikor tanáruk össze csőditette osztályát egyik szünetben.
- Fontos bejelentéssel készültem! - kezdet bele mondani valójába - a következő egy hónapunk arról fog szólni hogy minél fittebbek legyetek! - folytatta. Bumbil szeme fel ragyogott. Mint egy kis gyerek úgy furakodott előre a kis tömegben.
- Megint megyünk?! - kérdezte lelkesen.
- Megyünk - mosolyodott el Acélfej. A fiú meg pukkadt a boldogságtól, de a tömeg ertetlenkedve nézett.
- Világ bajnokság lesz, minden országnak és államnak van egy mutansokkal foglalkozó létesítménye akik évente egyszer meg méretettnek - magyarázta - a Dorshun a negyedik legjobb iskolák között szerepel,de mégsem tudtunk egyik évben sem tudtunk haza hozni senkit! Ezért kell most nyernünk! - lelkesitette az osztályt.
- Vissza kell szereznünk Őt - tette hozzá, és Bumbilra nézett aki némileg el pirulva bólintott. A tömeg sugdolozni kezdett, és össznépileg el döntötték hogy benne vannak.
- Megyünk! - mondták ki végül mindannyian egyszerre. Oktatojuk őrült a lelkes tömegnek.
- De, nem lesz egyszerű - mondta hetykén.
- Nyerni fogunk! Egy ilyen csoda csődörrel az oldalunkon - mondta Hyden meg rangatva Blitz vállait. A fiú csak el kerekedett szemekkel nézett tarsara majd el nevették magukat.
- Hydennek igaza van, Blitz univerzálisan használható, és fáradhatatlan - helyeselte Ramif.
- Ember, mi vagyok én csavarkulcs?! - kérdezte Blitz. A nevetés most sem maradhatott el.
- Ha az is vagy akkor egyik anyára sincs fogásod - forgatta szemeit Luna. A csapat arcára egy öntetű vélemény ült ki. Még pedig az hogy csapatuk mondhatni vezér egyenisége egy komoly oltást kapott. A fiú arcára olyan le irhatatlan itélkező tekintet ült ki hogy arra szavak nem voltak.
- Mielőtt még eszitek egymást, át fogom írni az óra rendeteket hogy több idő juttasson a gyakorlati képzésekre. - mondta Acélfej telefonját nyomkodva. - Na de oszolj szentség dűl az oltár, nyomás órára! - kiabált rájuk. A csapat a mai napját a szokványos módon folytatta semmi változással.
Délután szobáikban tanultak és pihentek, de a két viszály mester képtelen volt meg maradni egymás mellett. Csípték, rúgták,harapták egymást, cseppetsem csendesen. Míg végül Blitz meg elégelte.
- Jó menj a picsába! Én le léptem! - kiabálta Lunának. A lány csak nyelvet kinyujtva dobta az éppen be csukodó ajtóhoz egy párnát. Ágyban le dőlve a galériát pörgetve rá talált egy rövidke kis videóra. A legutóbbi intim fotó kunyerálásból maradt meg, amit Blitz készített magáról. Meg forgatta szemeit és a kukába helyezte, de a bogár bele ült a fülébe. Jelen pillanatban egy kanál vízben képes lenne meg fojtani szoba társát, viszont látni akarta annak a mamlasznak a kidolgozott testet, sebes vállait, erős karjait, önelégült arcát, égnek álló kék haját, szikrázó szemeit és nem utolsó sorban a péniszét. A lány fekve toporzékolt ágyában. Dühös volt magára mert ezeken gondolkodott, de vágyai erősebbek voltak. Vissza vonta a kukából a videót, és folyamatos le játszásra állította telefonját. A kép sorokat látva egyre inkább kívánta a fiút. Ebből fakadóan lába köze is intenzívebb váladék termelésbe kezdett. Szemöldökét össze ráncolva hasalt az ágyban és lassan le csúszott keze. Óvatosan meg tapogatta magát és érezte hogy csupa váladék a keze. Körkörösen el kezdte maszirozni magát miközben folyamatosan a fiú videóját nézte. A morcos szempár pillanatról pillanatra enyhébbé, majd élvezettel át itatva vonódott fel. Lábait egyre jobban szét nyitotta. Gondolatai csak azon jártak hogy mi lenne ha az a pénisz benne mozogna miközben ezt csinálja. Tudta hogy ennél csa még jobban folyna és százszázalékosan is sejtette hogy a szokásos huszpercnél valamivel kevesebb lenne ha ő monoton és élvezetes mozgást végezne a puncijában. Mire észbe kapott már az orgazmus határán járt. Amikor meg történt szuszogva össze gömböcödöt, és szíve a torkában dobogott. Teljesen ki készült, le izzadt, és fülig pirult. Átkozta Blitzet és kinézetett. Nem sokkal azután hogy meg nyugodott realizálta tetteit. Egy párnába folytva hangját sikoltozott és kapálozott lábaival.
- Sosem tudhatja meg - mondta magában Luna sokkos állapotban. Ekkor ki nyílt az ajtó és belépét rajta le tört, valamint meg gyepalt szoba társa. A lány kicsit rosszul erezte magát a látványától. Blitz le feküdt az ágyba és be fordult a fal felé. Luna le hajolt az ágya alá és csak pislogott rá.
- Ne néz! - hallatszott dühös hangja. A fiú karja tele volt az általa hagyott harapás nyomokkal. Kezdte egyre rosszabbul érezni magát. Óvatosan le mászott az ágyról és be ült Blitz mellé, aki kicsit tétova de hátra fordult.
- Mit akarsz - kérdezte. Luna sóhajtott egyet majd meg ölelte. A fiú arcára a teljes meglepetség ült ki. Óvatosan vissza ölelt. Végig simintotta oldalát majd másik kezével derekába karolt. A lány eléggé zavarba jött ezektől, de próbálta magát turtosztetni. Pár másodperc múlva az ajtó szó szerint be robbant, és Lil rontott be rajta aki mint egy tőrt bele vágta Blitz lábába az injekciós tűt.
- Most miee... - aludt el a végére. Luna arca teljesen értetlen volt.
- Nem bírtam tovább... - lihegte bátyja.
- Mégis mit?! Szó szerint le szurtad! - kiabált testvérével.
- Azt hogy elvezkedsz... - mondta
- Az elején magamnak csináltam baszki! Körül belül fel perce sem volt annak hogy le ültem ide mellé és meg ölelt!!! - szidta le. Lil kicsit el szégyelte magát majd legyintett
- Nem baj, meg érdemli - mondta fél vallról. Luna arca még ertetlenebb volt.
- MOST KIVÉTELESEN NEM ERDEMELTE MEG!!! - kiabálta. Testvére mit sem törődött húga dühével el szelelt.
Öt órával később Blitz hatalmas fej fájások közepette magához tért. Fel ülni is alig tudott. Fejét még az átlagnál is nehezebbnek érezte. Lábai teljesen el voltak gémberedve. Álmos szemeivel végig nézett a szobán de nem látott bent senkit. Támaszkodva fel állt hogy meg nézze az emeleti ágyat de semmi. Kovájogva el téblábolt az ajtoig ahol térdre rogyott.
- Geci fasz...- motyogta magában. Nagy nehezen ismét össze kaparta magát majd ki szivárgott az ajtón. Forgott vele a világ, és azt sem tudta merre van. Lassan de biztosan el jutott a pihenőbe ahol osztálya jelentős százaléka töltötte idejét fekvés idő előtt. Amikor be esett, mindenki őt nézte.
- De elegem van már...- mormogta, es Lilre nézett. Luna egy pillanat alatt fel kapta a vizet és még támadta a szó szerint harc képtelen fiút.
- Nekem meg belőled! - vágott oda - Mindeki ajnároz de semmire sem fogod vinni a versenyen! - bokdoste meg mellkasát.
- Tényleg? Fogadjunk? - kérdezte Blitz sanda mosollyal arcán.
- Fogadjunk! - egyezett bele a lány.
- Mi lesz ha vesztek? - faggatta.
- Ki költözöl a szobából - mondta.
- De ha én nyerek, nekem kell adnod valamit - mosolyogta, majd oda hajolt a lány fuléhez - a puncidat addig ameddig csak akarom - folytatta. A lány el pirulva forditotta el fejét.
- Legyen... - mondott áldást a fogadasra majd kezet fogtak.Folyt.köv.
YOU ARE READING
Hős leszek! [18+]
ParanormalValahol van egy alternatív univerzum amiben léteznek ezek a csodas lények minden felé változatban, rengeteg mítosznak és legendának adtak alapot. Ahogy teltek az évezredek el kezdtek vadászni rájuk mivel nem tudtak mik ezek. Ezért alakult egy szövet...