Oy vererek destek olmayı unutmayın...İyi okumalar dilerim...
*
Pisliğinden kaçtığım adam, beni en ummadığım anda bulmuştu. Bu belki de, ardımda bıraktığım hayatın iplerini tamamen koparmadan yeni hayata başlamamın imkansız olduğunun işaretiydi. O gün Emre pisliğinden kaçmayı başarmış ve Barlas'ın fedakarlığı sayesinde köyden çıkabilmiştim. Ne sanıyordum ki? Bu adamlar hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam mı edecekti, yoksa onları gambazlayan bu kızın peşine mi düşeceklerdi?
"Alacağımı aldım ama... Seni koynuma almayı yeniden düşünebilirim sanki. Ne dersin güzellik?"
"Ne alacağı, aileme bir şey mi yaptın?"
Emre pisliği, sırtıma tuttuğu silahı kimse görmeden ceketinin altına soktu. Laflarında o iğrençliği hissetsem de burada bana bir şey yapamayacağını biliyordum. O da bunun farkındaydı.
"Biraz hırpaladık tabi... En sonunda verdiler tabuyu kurtuldular. Anlaşmamız bozuldu malûm... Müstakbel karım, başka adamla yakalandı."
Bunu söylerken ağzından tükürükler çıkmıştı. Aynı şeyi ona yapmak istiyordum. Yüzünün ortasına tükürmek ve diğer gözünü de mahvedip sonsuza kadar o kirli bakışından kurtulmak...
"İğrenç pisliğin tekisin. Alacağını almışsın, uzak dur benden. Yoksa..."
"Yoksa diğer gözümü de mi patlatırsın. İstersen tekrar o sahneyi canlandıralım, bakalım bu sefer neler yapacaksın."
Mide bulandıran gülüşüyle üzerime doğru eğilmişti. İki elimle birden bedenini geriye doğru ittiğimde, arkamdaki kadının sesiyle hayretle ona döndüm. Ne demek oluyordu bu şimdi?
"Ne yapıyorsun sen ya? İyi misin Emre'cim."
Selin' in karşımdaki adamın yanına gidişini şaşkınlıkla izledim. Tanışıyorlar mıydı yani?
"İyiyim kuzen sakin... Hanımefendi başka birine benzetti sanırım, değil mi?"
Neyin içine girmiştim yine ben? Neden ve nasıl oluyordu bu? Her seferinde, bir şekilde benimle ilgili olan şeyler Barlas ile ilgili bir yerlere bağlanıyordu. Bu pisliğin Selin ile kuzen olması nasıl mümkün olabilirdi ki?
"Zümra bir şey söyleyecek misin?"
Selin' in aşağılayıcı bakışlarına dikkatle baktım. Gerçekten de bu adamla bir bağı olmalıydı. Bu kadar nefretle bakan iki bakışın başka bir açıklaması olmazdı çünkü.
"Öyle... Başka biri sanmıştım."
"Bir dakika ya... Sen tanıyor musun bu hanımefendiyi?"
Selin' in gelmesiyle ağzına hiç de yakışmayan bir kibarlık takınmıştı Emre. Belli ki ne haltlar yediğini, nasıl birisi olduğunu kısaca gerçek yüzünü gizliyordu bir şekilde.
Selin kendisine yöneltilen soruya karşılık yine o meşhur bakışını attı bana. Asla ama asla hoşnut olmamıştı benden. Nişanlısını alan kadın gözüyle bakıyordu sanki. Tüm yaşananların hesabını bana yazmıştı. Bunu gözlerinden okuyabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM |✔️|
General FictionHer kalp sevgiyi kaldırmaz. Ağır gelir yüreklere... Hak etmek gerekir önce. Emanetse o sevgi kalbi yorar... *Yetişkin içerikli bölümler bulunmaktadır. Rahatsız olanların okumaması önerilir.*