14 - Açılan Yollar/+18

2.6K 107 11
                                    

Not: Hikâyede cinsel içerikli söylemler ve betimlemeler bulunmaktadır. Bu kısmı okumak istemeyenler ♦️ simgesinden sonra hikâyeye devam edebilirler...

İyi okumalar dilerim...

*

Ruhum yanıyordu... Barlas'ın dudakları dans eder gibi hareket ettikçe eridiğimi hissediyordum. O kadar yumuşaktı ki dokunuşu. Kısa sürede ayak uydurabilmiştim öpmesine.

Tarif edemeyeceğim bir şeydi bu. Dudaklarımız birbirini yavaşça çekiştirmeye başlayınca kollarımı daha sıkı sarmıştım boynuna. Kalbini hissediyordum. O kadar derin atıyordu ki kendiminkini bile duymuyordum.

Dudaklarımız, dansa kendini kaptırmıştı. Yıllardır kavuşmayı bekleyen iki sevgilinin acısını çıkarıyorduk sanki. Nefes almak için bile olsa durmak istemiyordum. Bedenim giderek uyuşmaya başlamıştı. Hiç sarhoş olmamıştım. Ama bu hazzın yarattığı sıcaklık eminim ki farksızdı sarhoşluktan.

Parmaklarımı Barlas'ın saçlarında gezdirmeye başlamıştım. Verdiği yumuşaklık ve küçük kımıltılar, sıcaklığın karnıma doğru akmasına neden olmuştu.

Barlas hafifçe başını yana eğerken küçük bir inleme çıkmıştı ağzından. Bu ses kalbimin sesini daha çok artırırken Barlas'ın elleri yavaşça kalçama inmişti. Sertçe kendine bastırdığında, hissettiğim şeyle inleyerek başımı geriye atmıştım.

"Barlas..."

Nefes nefese kalmıştık. İsmi dudaklarımdan zar zor dökülmüştü. İçimdeki ateşe davetimdi bu. O da yanıyordu. Çıkan yangın cennettimizdi sanki bizim.

Barlas bacaklarımdan tuttuğunda, kaldırarak beline sarmıştım. Dudaklarımız hızla yeniden buluştuğunda her şey farklı bir boyuta girmişti. Barlas bir yandan yürüyüp bir yandan bacaklarımı okşarken, dudaklarını sertçe emmeye başlamıştım.

Yatak odasına girmiştik. Salonun ışığı buraya da yansıyordu. Barlas kapıyı kapatmadan ilerledi ve sırtımı soğuk yatakla buluşturdu. Bacaklarımı açarak iyice yerleşmesini sağladım. Pantolonundan çıkmak için can çekişen sertliği hissedince, dudaklarını daha çok çekiştirmiştim. Hissettiğim yer yanıyordu... Tüm bedenim onu içine almak istiyordu. Titriyordum... İnleyerek içimdeki zevkin dışarı çıkmasına izin verdim. Daha çok kıvranmaya başlamıştım. Hücrelerin Barlas' ı çağırıyordu.

"Barlas... Ahh... Lütfen..."

"Şşş... Güzelim... Rahatla..."

Barlas' ın üzerimdeki tişörtü çıkarmasına izin verdim. Kalbim sütyenimden çıkmak üzereydi. Göğüslerim inip çıkarken, Barlas'ın yutkunduğunu görmüştüm. Kendi tişörtünü de çıkarıp fırlattığında tekrar dudaklarıma yönelmişti.

Elimi çıplak sırtında gezindirirken dudaklarımı mühürlemesine izin verdim. Karnımdaki eli hafifçe okşamaya başladığında yeniden yanmaya başlamıştı alt tarafım. Barlas pantolonumun düğmesini açıp elini içeriye sokmaya başlamıştı. Geçtiği her yeri daha da çok yakıyordu.

Dudakları boynuma yöneldiğinde daha çok hızlanmıştı her şey. Barlas dudaklarını vücudumda gezdirdikçe dokunduğu yerler ona ulaşmak için yarışır hâle gelmişti. Dudakları karnıma geldiğince bir süre durdu. Dilini göbek deliğimde oyalanırken bir yandan da pantolonumu tamamen çıkarmıştı. Islanmıştım, daha çok ıslanmak üzereydim. Zihnim kendini kaybetmişti artık. Bedenim sağa sola kıvrıldıkça arzum giderek artıyordu. Utanma duygusu hepten yok olmuştu artık. İstediğimi almaktı tek düşüncem. Ağzımdan hiç beklemediğim şekilde çıkmıştı bu kelime.

HEMDEM |✔️|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin