25. Bölüm

184 14 0
                                    

10.07.23

---

"Nasılsın Miran?" Diye sordu içinde kopan fırtınaları belli etmeden. Miran'ı gördüğü için deli gibi seviniyordu şu an. Ancak sakin kalmaya çalışarak konuştu.

Miran onun aksine siniri, özlemi, kırgınlığı gözlerinden okunur bir şekilde ona bakıyordu. Ancak Akira onun bu halini itina ile görmezden geldi.

"Umrunda mı sence?" Diye sordu kinayeyle Miran.

Yüzünü artık sabit tutmakta zorlanmaya başlamıştı. Bu soruya cevap vermeden başka bir soru yöneltti.

"Neden yancılarımızı öldürüyorsun?"

"Sizin o 'yancılarınız' masum insanların ölmesine sebep oluyor." Demişti sinirli bir şekilde Miran. Kendini tutamamış, gözleri kırmızıya dönmeye başlamıştı bile. Miran'ın aksine Akira sakin bir şekilde durumu açıklamaya başlamıştı.

"Miran, sana daha önce de bu işe karışmamanı söylemiştim. Niye üsteliyorsun?"

"MASUM İNSANLARIN ÖLMESİNE GÖZ MÜ YUMAYIM?!" dedi Miran en sonunda çığlık atarcasına.

Ellerini hırsla saçından geçirmiş ve kısılan gözleriyle Akira'ya bakmıştı. Akira vampirinin bu davranışı ile dudağının tek kenarı yukarı kıvrılırken Miran'a adımlamaya başladı.

Akira'nın her adımıyla geriye doğru adım atan Miran en sonunda masaya yaslanmıştı.

Akira Miran'ın üstüne eğilip dudaklarına bakarken fısıldadı.

"Ah bebeğim... Hiçbir şey bilmiyorsun. Ancak dik başlılığa da devam ediyorsun." Dedi sağ işaret  parmağıyla Miran'ın göğsüne hayali daireler çizerek.

Miran'ın gözleri en koyu kırmızıya başlamıştı. Özlem duyduğu bedenle hırsla ellerini belin iki yanına atıp vücudunu sarışın adamın vücuduna yapıştırdı.

Birbirlerinin her zerresini hissederken Miran'ın elleri yavaş yavaş Akira'nın vücudunu okşuyordu. Akira ellerini geniş omuzlara çıkartıp sıkıca tutundu.

İçindeki kendini sertçe yatırıp sikmesi isteme dürtüsünü göz ardı etmeye çalışıyordu. Ancak Miran'ın dibindeki, yüzüne vuran nefesi hiç yardımcı olmuyordu kendisine.

"Biliyor musun?" Diye fısıldadı Miran Akira'nın dudaklarına doğru.

"Neyi?" Dedi Akira kendinden geçmiş bir sesle.

"Seninle olmadığım vakitlerde güçlerimi daha da çok geliştirdim."

"Ne olmuş yani?" Dedi Akira anlamayarak. Bakışlarını Miran'ın koyulaşmış kırmızı gözlerine dikerken nefesini kontrol etmeye çalışıyordu.

"Zihnini, zihnini çok güzel okuyabiliyorum."

Miran ellerini yavaşça kısa elbisenin altına sokup kalçasına çıkardı Akira'nın. Bembeyaz teni ellerinin altında sıkarken Akira'dan tahrik etmek ister gibi bir inleme duyuldu.

"Durma." Diye fısıldadı Akira. "Becer beni." Dedi kollarını Miran'ın boynuna dolayarak.

Duyduğu kelimeler kendine emir gibi gelirken hızlıca Akira'yı masaya yatırdı.

Pantolonun düğmesini çözüp indirmeden direkt aletini açığa çıkarmış ve bacaklarını ayırdığı sarışının içine girmişti.

Koca bir inleme bırakan adam ellerini yüzüne kapatmıştı. Ani girmenin etkisiyle sıcak kan bacaklarından süzülüp masaya damlarken Miran bunu umursamayıp Akira'nın yüzüne kapattığı ellerini sertçe tutup içinde hızlıca git gel yapmaya başladı.

Her hareketinde masa yerinden oynarken Akira uzun zamandır rahatlamamanın etkisiyle çoktan kendinden geçmişti. Kendini tutamayarak zevkten aglarken Miran hızını daha da artırdı.

Kafasını tava doğru çevirip derin nefesler alırken altındaki bedeni asla kendinden ayırmıyordu.

Dakikalar süren git gellerin sonunda sert bir vuruşla Akira'nın içine boşaldı. İçinden çıkmadan yavaş bir tempoyla, tekrar tekrar kendini iterken biraz olsun sakinleşmiş Akira Miran'ın dağılmış suratına baktı.

Kendini bırakmak istemeyerek içindeki hareketlerine devam ediyordu. Ufak ufak inlemeleri kendini tekrar sertleştirirken ellerini Miran'dan kurtardı.

"Masaya...  Masaya otur." Dedi Akira nefeslenirken.

Onun bu isteğine yerine getirerek Akira'nın içinden kucağında onunla birlikte masaya oturdu.

Bir anda kucağındaki adamı havaya kaldırıp sert bir vuruşla geri indirirken Akira büyük bir inleme bıraktı ortaya.

"Yavaşsın." Dedi Akira dalga geçer gibi. Ancak dağılmış ifadesi yalan söylediğinin büyük bir kanıtıydı.

Alayla güldü Miran. Öncekinden daha sert bir şekilde kucağında Akira'yı hoplatırken durmamış, devam etmişti.

Bir tur da böyle devam ettiklerinden sonrasında Akira bitkince kendini Miran'ın kucağına bıraktı.

Kolları arasında olmanın keyfini çıkarırken en başta söylemesi gereken kelimeleri söylemişti.

"Gitme." Dedi Akira yalvarır gibi. Daha sonrasında Miran'ın ne tepki vereceğini göremeden kendini uykuya bırakmıştı kendini.

"Gitmem."

Blood Of Love | bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin