Yazım tarihi, 19-23 Temmuz 18 Eylül 2022
---
Akira dalgın bir şekilde çalışma odasındaydı. Ancak işlerini halletmek yerine elinde tuttuğu viskiyi içiyordu. Miran'ın gitmesi için öğretmesi gereken son bir şey kalmıştı. Ona gitme deme hakkını kendinde göremiyordu. Zaten adamı üç ay boyunca yanında zorla tutmuş, istemediği şeyleri yapmaya zorlamıştı. Şimdi ona gitme demek için bencil olması gerekiyordu.
Derin bir iç çekerek bardaktan bir yudum aldı. Miran'ın ölmemesi için son şeyi öğretmesi gerekiyordu.
Avlanmak.
Bir vampir için avlanmak, nefes almak kadar gerekli bir eylemdi. Bu yüzden, Miran'a karşı son görevini yerine getirmek için ayağa kalkıp çalışma odasından çıktı.
Miran kendi odasında şınav çekiyordu.
299... 300... 301... Derken odasının kapısı açıldı. Miran sesle birlikte olduğu yerde oturur pozisyona gelerek odasına dalmış Akira'ya baktı.
Üstsüz olduğundan göğsünden akan bir ter damlasını kenardaki havluyla silerken Akira'nın bakışları hüzünlü bir şekilde oraya kaymıştı. Bir daha birbirlerini göremeyecek olmaları üzüyordu.
Miran boğuk çıkan sesiyle "Niye geldin?" Dedi.
Akira yutkunduktan sonra "Son bir şey kaldı eğitimin için. Onu da öğrettikten sonra gitmekte özgürsün."
Miran'ın sevinmesi gerekiyordu. Ancak içinde bir parça bile heyecan yoktu.
Kafasını salladıktan sonra "Duşa gireceğim. Sonrasında yanına gelirim, gideriz."
Akira da arkasına döndükten sonra kafasını salladı. O odadan çıkarken Miran da banyoya girip duşunu almıştı.
Dolabının önünden kıyafet seçtikten sonra hızlıca üstüne geçirdi. Kapıyı açıp Akira'nın odasına gidecekken Akira'nın zaten kapısının önündeki duvara yaslanıp onu beklediğini görmüştü.
Küçük bir öksürükten sonra "Hadi gidelim." Dedi Miran.
Akira dalgın bir şekilde onayladıktan sonra konaktan çıktılar. Arka taraftaki garaja gitmiştiler.
Akira'nın bastığı tuşla garajın kapağı açılırken Akira Miran'a "Burada bekle." Dedi ve garaja girdi.
Kısa bir süre sonra motor sesi duyulurken Akira gecenin karanlığında parıldayan siyah bir motorla gelmişti.
Miran'ı yanına çağırıp sürmesi için önüne oturmasını istedi.
"Miran. Bu artık senin."
Miran şaşkınlıkla arkasına dönüp oturan Akira'ya bakarken hemen reddetti.
"Bunu alamam ben."
Akira kırık bir gülümsemeyle "Seni zorla tutmamın telafisi olarak düşün. Hem şehir merkezine nasıl gitmeyi düşünüyorsun? Al işte. Bende tonlarca var."
Miran da küçük bir gülümsemeyle motoru tekrar çalıştırdı.
Akira gidecekleri yerin adresini zihnine söylemişti. O yöne doğru sürerken hiçbir şey düşünmemeye özen gösteriyordu.
Vardıkları yer bir bardı. Akira bilerek burayı seçmişti. Çünkü sarhoş insanlardan beslenmek en kolayıydı. Hem çoğu zaman anılarını silmeye bile gerek kalmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Of Love | bxb
Cerita Pendek[TAMAMLANDI✓] Ya bir vampir avcısı, gittiği avda vampir olursa... Başlangıç: 4 Mart 2022 Bitiş: 12 Temmuz 2023 (Yeniden yayınlama: 29 Şubat 2024) !Argo ve küfür içerir ! Cinsellik ve +18 öğeler içerir ! Şiddet ve kan tasvirleri içerir ! Homofobikse...