2.bölüm

389 21 3
                                    

Jennie Kim

Sabah oldu çok heycanlıydım cünkü CEO ile görüşecektim. Yataktan hızla kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Saate baktığımda saat 9 du 1 saat kalmıştı. Elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyodum. Üstüme güzel birşeyler buldum makyajımı yaptım saçımı taradım derken saat 9:30 olmuştu bile.. umarım yarım saatte varırım. Evden çıkıp taksi bekledim bir süre. En sonunda bir taksi geldi. Elimi uzatıp durdurduktan sonra içine atladım.

"Ofc şirketine gidicem" dedim ve kafasını olumlu yönde salladı.
sürmeye başladı arabayı ama yeterince hızlı değildi.

"Biraz hızlanırmısınız?" Dedim bir elimi koltuğun kenarına koyup.

Aynaya bakıyordum ve gözlerimiz aynada buluştu. "En hızlısı bu ama istersen daha da hızlandırabilirim" derken eliyle para istercesine bir hareket yapıyordu. Derin bir iç çekip cevap verdim. "İyi iyi yeter ki hızlan" dediğimde "sen bilirsin" deyip gaza bastı. İşte şimdi oldukça hızlıydı.

O hızla olduğum yerde geriye doğru geldim. Gözlerimi kapatıp kollarımı önde birleştirdim. Arkama yaslandım gidene kadar. Geldiğimizde gözlerimi açtım kol saatime baktığımda saat 10:05 di gözlerimi kocaman açıp taksiden indim. Parayı vermediğimi farkedince geri döndüm. Hızlıca parayı çıkartıp taksiciye verdim. Arkamdan birşeyler dedi ama ne dediğini anlamadım. Dönüp bakma zahmetinde de bulunmadım çünkü vaktim yoktu.

Şirkete girergirmez asansöre koştum. Asansörün önünde yeji hanımı görmemle ona koşmam bir oldu.

"Yeji hanım durun!" Diye bağırdım nefes nefese. Bana bakıp asansörü tuttu. İçine atladım asansörün. "Yeji hanım toplantı başladı mı? Ahh geçmi kaldım yoksa?.." dedim telaşla.

"Yok geç kalmadın bende şimdi bay Kim Taehyung'un yanına
gidiyodum. İyi den geldik" diyip gülümsedi. Bende ona gülümsedim.

Asansör 6. Katta durdu. Kim Taehyung'un odasına ilerledik. Etraftaki çalışanlara baktığımda çok disiplinli çalışıyorlardı. Dedikodu yapan bir grup kız ya da kızları kesen serseri erkekler yoktu. Burası daha çok sakin, sessiz, çalışkan bir şirketti.

Kim Taehyung'un odasına sonunda vardık. Yeji hanım kapıyı tam üç kez tıklattı tık tık tık..

"Gel" sesini duymamızla içeriye girdik. Yeji hanım saygıyla önüne eğilip selam verdi. Bende onu görünce selam verdim. Kim Taehyung ile göz göze geldiğim de donup kalmıştım. O o çok büyüleyiciydi. Hayatımda gördüğüm en kusursuz adamdı Kim Taehyung. Ben ona o bana bakıyordu fakat ikimiizde sesimizi çıkarmıyoduk. Yutkunup gözlerimi yumdum sonra tekrar açtım. İkimizinde konuşmadığını gören yeji konuşmaya başladı.

"Efendim Kim Jennie benim yardımcı asistanım. Kendisi ayrıyetten tercumanlıkta yapacak" demesiyle bende gözlerini alıp Yeji hanıma çevirdi. "Tamam" dedi ve bilgisayarına döndü. "M-merhaba efendim T-tanıştığıma memnun oldum." Dedim kekeliyodum.

"Bende" dedi gözlerini bilgisayardan ayırmadan.

Ben ise kafamı yana yatırmış sırıtarak onu izliyodum. Bana döndü bir anda telaşla kafamı başka bir yere döndürdüm. "Çıkabilirsiniz" demesiyle tekrar ona döndüm.

Yeji cevap verdi Kim Taehyung'a. "Tamam efendim kolay gelsin" dedi Kim Taehyun sadece sağol dercesini kafasını salladı. Biz ise odadan çıktık. Yeji hanımı durdurdum kapının önünde "şey yeji hanım ben nerde oturucam" dedim.

"Hmm sen benim masamın yanına bir sandalye atarız oraya oturursun" dedi ben ise tamam dercesine kafamı salladım.

Yeji hanım bir sandalye getirdi ve ona oturdum ve arkama yaslanıp gözlerimi dinlendirdim. Yeji hanım ise yanımda bilgisayardan birşeylerle ilgeliniyodu.

Kim Taehyung'u düşünmeye başladım bir süre sonra. Bu adam olağan üstü bir adamdı gerçekten nasıl bu kadar yakışıklı olabilir.? Bu bir hayranlık mı yoksa aşık mı oldum tekrardan aylar sonra aşık mı oldum?.

Off gerçekten kafam çok karışık umarım ona kapılmam. Umarım bu sadece bir tür hayranlıktır...

Bunları aklımdan geçirirken yüzümün tam önünde bir parmak şıklatma sesi duydum. Gözlerimi açtım hızla önümde bir adam duruyordu. Gülümsüyodu bana kocaman.

"Merhaba Jennie ismin Jennie değil mi?" Dedi sırıtarak ben de gülümsedim.

"Evet de siz kimsiniz?"

"Ben Jungkook bu şirketin hissedarıyım" diyip elini uzattı.

"Memnun oldum Jungkook bey" dedim elini sıkarak.

"Bende memnun oldum Jennie, ayrıca bana Jeon diyebilirsin kısaca"

"Tamam Jeon" dedim ve güldük. Ellerimizi ayırdık.

"Hadi size kolay gelsin" diyip Taehyung'un odasına doğru ilerledi.

Ben ise arkasından gülüp Yeji hanıma baktım. "Samimi bir adam" dedim.

"Sen bir de onu sinirliyken gör" diyip gözlüğünü ittirdi. Cevap verirken kafasını bilgisayar dan kaldırmadı bile.

"Benim yapacağım bir şey var mı?" Dedim merakla.

"Yok şimdilik"  dedi Yeji hanım.

Bu şirket gerçekten sıkıcıydı hiç iş yoktu bı kere. Yani şimdilik iş yoktu...

💗💗

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin