Lalisa-Jennie
Lalisa
Napıyon işe gittin mi?
Sevdiceğin seni özlemiştir git bak
ㅋ ㅋ ㅋJennie
Sus Lisa sus
Hepsi senin yüzünden
Nasıl açıklayacam ben şimdi bunu
Ne diycem
Şey Taehyung ben seni kendime aşık etmek için
Lisa'dan flört teknikleri öğrenmek vasıtasıyla dantelli KIRMIZI iç çamaşırı yanıma aldım kimseye bişey verdiğim yok mu diycektim
Off hatırladıkça rezil oluyorumLalisa
Ay ben nerden biliyim onların senin karşına çıkacağını
Hem sen niye poşeti bırakıyon ki?Jennie
Napıyım ben heyecandan naptığımı mı biliyom
Elini uzattı bende tuttum işte
Havada mı kalsaydı eliLalisa
Tatlım poşeti diğer eline niye almadın?Jennie
Daldım diyorum daldımLalisa
İştemisin sen
Nerdesin?Jennie
İşteyim
Yeji hanımın iş vermesini bekliyom
Burası beni hiç yormuyo
Az önce Taehyung geldi
Yüzüne bile bakamadım adamın
Off çok rezilim çokLalisa
Ayyy keşke istemeseydim senden onu
Neyse sen dün o anı unut
Flört dersimizi hatırla
Dene ve nasıl işe yaradığını gör
Anlattıklarımın hepsi işe yarıycakJennie
Denemeye çalışırım
Neyse ben gidiyorum yeji hanım geliyo
BayyLalisa
Tamam bay bay
Ama dediklerimi unutmaa!Jennie
İyi unutmam unutmam
✓✓.13.45Jennie Kim
Yeji hanım son süraat yanıma geldi. Elinde bir sürü dosya vardı. Yanıma oturduğu gibi bilgisayar'dan bir şeyler yapmaya başladı. Çok yoğundu.
"Yeji hanım bişeye ihtiyacınız var mı?" Dememle bana baktı.
"Yok şimdilik" dediği gibi telefon çaldı.
Telefona gözüm kaydı arayan Taehyung'du KİM TAEHYUNG.
Yeji telefonu açtı. Konuşurken kulağımı istemsiz telefona yaklaştırdım. Yeji hanım bana Side eye attığında göz göze geldik.
Tam o anda ne yaptığımın farkına varıp kendimi düzelttim. Telefonu kapatır kapatmaz bana baktı."İş çıktı sana jennie kim" demesiyle gözlerimi açtım. Sonunda sonunda iş yapıcaktım.
"Sonunda ne işi?"
"Kim Taehyung'a kahve götür" demesiyle yüzüm düştü.
Adamla göz göze gelemiyorum bir de odasına kahvemi götürücektim.
"Başka bir iş yok mu?" Dedim isteksiz halimle.
"Yok maalesef tatlım hadi kalk" demesiyle oflayıp kalktım.
"Orta şekerli olsun haa" dedi arkamdan. Ben elimle ok işareti yapıp mutfağa gittim.
Mutfakta el çabukluğu ile kahveyi yapıp mutfaktan çıktım.
Yanından geçerken yeji hanım bana sırıttı ben ise somurttum. Kim Taehyung'un odasının önüne geldiğimde derin nefes alıp kapıyı tıklattım. "Gel" demesiyle kapıyı açtım.
Önüde bana bakıyordu ama ben ona bakamıyordum.
"Yeji gelir diye düşünmüştüm" demesiyle kafamı yerden kaldırıp ona baktım.
"İşi vardı beni gönderdi" diye cevap verdim. Kaşlarını kaldırıp tekrar indirdi. Kahveyi koyup çıkıcaktım ki durdum. Taehyung'a baktım. O da bana baktı bir süre sonra.
"Taehyung bey siz dün beni yanlış anladınız yani o iç çamaşırlar benim değildi" dedim derin bir nefes verdim.
Ayağa kalkıp yavaş adımlarla yanıma geldi. Aramızda ki mesafe giderek azalıyodu bu da benim kalbimin atış hızının artmasına sebep oluyodu. Aramızda nerdeyse iki adımlık yer kaldı.
"Bana açıklama yapmana gerek yok Jennie bu senin özel hayatın"
Dedi. Kolumu kaşıyıp saçlarımı geriye attım ve cevap verdim."Ama o şey senin yani sizin suratınıza geldi" bir adım daha yaklaştı. Nefes alamıyodum heyecandan.
"Ufak bir kaza sadece" dedi ve bir adım daha yaklaşıp arkamdaki ceketini aldı. duvarla onun arasında kalmıştım. Göz göze geldik 1-2 saniye. Geriye çekilip ceketini giydi. Masadaki kahveyi eline alıp tek yudum da içti. Kahveyi bana uzattı ben de tuttum.
"Güzel olmuş" demesiyle anlamsızca ona baktım. Ben mi güzel oldum?.
"Kahve diyorum güzel olmuş eline sağlık" dediğinde anladım. Ben güzel olmamışım.d..
Kapıdan beraber çıktık ben yeji hanımın yanına oturdum. Taehyung ise yeji'ye gidiceğini söyleyip gitti..
Keşke gitmeseydi daha fazla burda kalsaydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Jennie?; Taennie
Romanceeski sevgilisi Kai'den sonra aşka tövbe eden Jennie işe başladığı şirketin CEO'suna aşık olup tövbesini bozar... TAENNİE~'•°