7.bölüm

284 18 3
                                    

Taehyung-Jennie

Taehyung
Jennie bak yanlış anladın bizi
O kızla hiç bi alakam yok
İş içindi
Ben niye bu kıza açıklama yapmak için çırpınıyorum bilmiyorum|

Jennie
Taehyung bey siz iş için
Yazıyor...
✓✓.19.26

Jennie
Herneyse
Sus jenn sus|
😭😭|

Taehyung
Ben iş için evet devamı
Devamınıda söyle
Delirtiyo bu kız beni|

Jennie
Boşverin Taehyung bey
İşle alakalı bi durum yoksa ben gidicem

Taehyung
Nereye?

Jennie
Sizene Taehyung bey
Üzgünüm ama nereye gidiceğim sizi ilgilendirmez

Taehyung
Pardon
Git sen ozaman
Diyicek bişeyim yok

Jennie
Pekala
İyi akşamlar

Taehyung
İyi akşamlar
✓✓.19.48

Kim Taehyung

Nasıl bi kız bu?. Beni mahcup bırakmayı çok iyi biliyo. Manipüle yeteneği üst seviye. Onu bugün görünce ilk defa heyecanlandım elim ayağım birbirine dolandı napıcağımı ne diyeceğimi bilemedim. Korktuğum şey olmuyodur umarım.

Kafamdaki düşünceleri bi kenera koyup kanapeye uzandım. Aklımda hala Jennie vardı. Bi türlü çıkaramadım aklımdan. Belkide...yok hiiç gerek yok. Yavaş yavaş kanapede uykuya daldım. Uyumak kafamdaki jennie'yi susturur sandım, ama ne yazık ki bu imkansız yani bu saatten sonra imkansız.

Taehyung rüya...

Elimde çiçekle Jennie'nin kapısınayım. Jennie kapıyı açtı. Boynumdaki kravattan tutup içeriye çekti beni. İçerisi resmen bar gibiydi ışıklar, müzik ve şaraplar okadar harika ki. O odada sadece ikimiz varız sadece ikimiz..

Beni yavaşca koltuğa oturtup üstüme çıktı ve dudağıma bir öpücük koyup fısıldadı.

"Bu geceyi unutmak istemiyceksin" diyip kıkırdadı.

Tam üstümdeki beyaz saten gömleği çıkarıcaktı ki..

...

Kahretsin uyandım. O rüyadan beni uyandıran zil sesiydi.

"Hay siktiğimin zili" diye mırıldandım kalkarken.

Kapıyı açtığımda Jungkook vardı kapıda. Elinde şaraplar vardı anlaşılan şarapı Jennie ile değil Jungkook ile içecektim. Off burda bile Jennie'yi düşünmem saçmalıyorum artık. Ona ona aşık olamam olmamalıyım.

"Olum fena bişey oldu" diyip içeriye daldı.

Kapıyı kapatıp bende arkasından gittim. Gözümü ovuşturdum ve yanına attım kendimi.

"Noldu yine"

"Ben aşık oldum olum AŞIK"

"Bende bişey oldu sandım" dedim uykulu sesimle gözlerim kapanmak üzereydi nerdeyse.

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin