14.bölüm

184 16 4
                                    

1 ay sonra...

Kai

1 ay önce olan bütün olaylar hala zihnimdeydi. O gün sanki dilim tutulmuş gibi Taehyung'a bişey diyemedim hatta nerdeyse özür dilicektim. Ama ben hala Jennie'yi seviyorum hala kalbim Jennie için atıyor. Belki bu aşk değildi belki takıntıydı ama ben bunun sadece aşk olduğuna inanmak istiyodum...

Hani derler ya kalp kalbin aynasıdır, ben o aynaya baktığımda koca bir boşluk gördüm hep. Jennie ile sevgili olup olmamam hiç birşeyi değiştirmedi ben hiç bir zaman sevilmedim.

Bu yüzden artık yaşasamda boşa yaşıycam...

Jennie Kim

Dün geceyi Taehyung'un evinde geçirdim. Güzel bir geceydi tek huzur bulduğum yer Taehyung'un yanıydı.

Yatakta yanımda yatan Taehyung'a baktım uzunca. Aklımdan geçirdim herşeyi, tam bir hafta önce kıskançlık konusu yüzünden kavga etmiştik ama bugün onun yatağındaydım.

Sevgiden...

Seviyorum sadece onu seviyorum ve onu seveceğim.

Ellerimi saçlarında gezdirmeye başladım. İstemsizce gülmeye başladım ama kendimi bozmadım belkide istemsizce değildi o gülüş belkide sevdiğim içindi. Kesinlikle öyle.

Yavaş yavaş kıpırdanmaya başladı. Gözlerini hafif araladı ardından. Gözlerime bakıp gülümsedi bende ona gülümsedim.

"Günaydın sevgilim" dedi uykulu sesiyle çok çekiciydi.

"Günaydınn" dedim ve anlına öpücük kondurdum ufak bi öpücük.

Ama o isyan etti.

"Bu nasıl öpücük ya, gözüm açık olmasa öptüğünü farketmezdim"

Dediğine sırıttım. Daha fazlasını istiyordu ve ben ona bunu vericektim. Ama ilk önce sadece onunla uğraşmak için anlamamazlıktan gelicektim.

"Hmm, sen nasıl bi öpücük istiyodun ki?" Dedim gözlerim dudağındaydı bi yandanda alt dudağımı ıssırıyodum.

Hiç birşey demeden ensemden yavaşca tutup kendine çekti beni dudaklarını dudaklarıma bastırdı ilk önce sonra yavaşca üst dudağım iki dudağının arasına yerleşti onun alt dudağıda benim iki dudağımın arasındaydı artık.

Ellerimi boynuna dolayıp üstüne çıktım. Aramızdaki kuvvet giderek artıyodu arada bi dudaklarımızı ıssırıyoduk ama durmuyoduk. Canımın yanmasına rağmen onu bırakamadım. Bırakmak istemedim.

Eller hala ensesindeydi onun elleri kalçama doğru inmişti. Çok zevk alıyordum bundan.

Zilin sesiyle kapalı olan gözlerimi açtım Taehyung'un gözleri hala kapalıydı. Taehyung'dan ayrılmaya çalıştım ama beni kendine daha çok bastırıyordu. En sonunda sertçe çektim kendimi.

"Taehyung zil çalıyo"

"Boşver çalar çalar gider, hadi devam edelim" diyip beni kendine çekmeye yeltendi ama bu sefer karşılık vermeden üstünden kalktım.

"Olmaz Taehyung belki önemli bişey olmuşdur" diyip Taehyung'un diyeceğini dinlemeden hızla kapıya yöneldim yeterince bekletmiştim zaten kapıdakini.

Kapıyı açar açmaz el ele tutuşan jungkook ve Lisa'yı gördüm.

Sevgili olmuşlardı bile tam o olanlardan 1 gün sonra yemeğe çıktılar ve jungkook Lisa'ya çıkma teklifi etti, Lisa'da kabul etti haliyle.

Lisa üzgün duruyordu ama jungkook normal bir yüz ifadesi takınmıştı suratına. Daha fazla dayanamayıp aramızdaki sessizliği bitirdim.

"Lisa noldu hayatım?"  Dedim.

"Yani biraz kötü, biraz daha kötü bir haberle geldim" diye cevap verdi.

Kapının önünden çekilip içeriye girmelerini işaret ettim.

İkiside girdiler. Koltuğa oturdukları sırada içerden yarı çıplak Taehyung geldi.

Jungkook Taehyung'u görür görmez elleriyle Lisa'nın gölerini kapattı ve bana döndü.

"Jennie sevgiline bişey söyle giyinsin biz onu çıplak görmek zorundamıyız ya"

Dediğine gülüp Taehyung'a döndüm.

"Taehyung duydun aşkım hadi" diyip gözümle odayı işaret ettim.

Oda isyankar bir ifadeyle odaya gitti. Jungkook derin bir nefes alıp ellerini çekti lisa'nın gözünün önünden.

Jungkook ve Lisa'nın karşısına geçtim ve oturdum.

"Evet sizi dinliyorum" dedim ve boğazımı temizledim.

"Şimdi Jennie diyeceklerim seni üzmesin öncelikle" Lisa tam bunu dediğinde Taehyung gelip araya girdi.

"Nolmuş niye üzülücekmiş benim sevgilim"

"Dur bi Taehyung öğrenicez işte" dedim cevap olarak. Lisa derin bir nefes alıp devam etti.

"Kai...Kai evinde ölü bulunmuş kendini asmış"

Dediğine gözlerimi kocaman açıp yutkundum.

"Ne"

"Niye böyle bir işe kalkışmış?" Diye araya girdi Taehyung

"Bizde bilmiyoruz, ama bir sorun daha var Kai sana mektup yazmış jennie" diyip elini cebine attı jungkook.

Cebinden bir kağıt çıktı. Tam elimi uzatıp alıcakken Taehyung benden önce davranıp aldı kağıdı. Okuduktan sonra bana döndü gözleri dolmuştu.

"Eski sevgilin olduğunu neden söylemedin?" Dedi kırgın sesiyle

"Taehyung"

"Ya da boşversene ne önemi var? benim bilmeye hakkım yok nede olsa banane ki" diyip ayağa kalktı mektubu masaya fırlatıp kapıya doğru yürümeye başladı ceketini alıp giydi. Bende arkasından gidip onu durdurmaya çalıştım.

"Taehyung bi dinle" dediğimle arkasını dönüp bana baktı.

"Boşver Jennie bana açıklama yapmana gerek yok" diyip diyeceğimi dinlemeden kapıyı açıp gitti. Ben sadece olduğum yerde dona kaldım. Arkadan Lisa ve jungkook geldi.

"Boşver Jennie illaki gelicek ve seni dinliycek o bi anda duyunca duygularına hakim olamadı ani davrandı" dedi Lisa arkadan yanıma gelip.

"Beni anlamasını beklemiyordum zaten..);"

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin