5.bölüm

321 17 7
                                    

Jennie-Taehyung

Taehyung
Jennie senden bir şey isteyebilir miyim?

Jennie
Ne ne NE benden bişey mi istiycek?|
AAAAAAAAAAAAAAAAA|
İste lütfen iste|
Ayyy heycandan elim ayağım titriyo|
Sakin ol jennie|
Dinliyorum efendim

Taehyung
Bugün önemli bir toplantı var
Fakat adamlar japon
Yani şirkette tek japonca bilen de sensin
Tercüman olucaksın
Senin için bir sakıncası yoksa
Tabiki sakınca falan yok evet diyceksin|
Mecbursun|
Emrediyorum|

Jennie
Eee tamam olur
Olmicakta nolucak?|
İnşallah heyecandan japoncayı unutmam|

Taehyung
Süper gelince ayrıntılı konuşuruz

Jennie
Tamam

Kim Taehyung

Şirkete gittiğimde bana 32 diş gülümseyen bir jennie vardı karşımda. Sorunu ne bu kızın?

Yanına gittim garip gülümsemesini durdurdu.

"Hazır mısın?" Dememle egolu bir gülümseme takındı.

"Ben hazır olmicamda kim olucak" diyip gülümsemesini şiddetleştirdi.

Gerçekten bu kız kafayı yemiş olmalı. Benim karşımda çok avali davranıyordu ve bu beni kızdırıyordu. Hayır o kim ki benimle böyle yüksekten konuşabilir?. Ahhh herneyse onunla bu konuda kavga etmiycem.

Dediğine göz devirip odama gittim. Arkamı döndüğümde beni takip ediyordu. Durup ona niye geliyosun simasıyla baktım. Anlamayınca kelimelere döktüm.

"Nereye?" Dedim daha fazla dayanamayıp.

"E toplantıya geliyorum efendim" dedi cevap olarak.

"Toplantının başlamasına daha 1 saat var" dememle başını öne eğdi soğuk soğuk terlemeye başladı yüzü kızarmıştı.

"Sorry" diyip yeji'nin odasına doğru ilerledi.

Az kaldı bu kız beni delirticek.

Jennie Kim

Yeji hanımın odasına gittiğim gibi ecel terlerimi dökmeye başladım. Rezil oldum hemde Kim Taehyung'a. Adam beni öldürse haklı bide odasına kadar takip ettim rezillik.

Odada dört dönmeye başladım. Odanın bir köşesinden bir köşesine dönüp duruyodum. Taaki yeji hanım gelene kadar Geldiğinde göz göze geldim kapıdayken olduğum yerde kaldım. Gözlerimi kocaman açtım. Bana garipser şekilde bakıyordu.

"Hayırdır sevgilimden mi ayrıldın? Bak bizim şirket böyle şeylere alışık değil haberin olsun hee." Diyip kahkaha attı.

Dediğine daha çok yüzüm düştü sandalyeye oturup yere baktım. Gerçekten sevgilimden ayrılmış gibi mi duruyorum?. O ise gülmediğimi farkedince öksürerek kendini düzeltti.

"Her neyse Japonlar erken gelmiş az sonra toplantı başlıycak haberin olsun hazırlan" demesiyle yerimden fırladım.

"A-ama Taehyung bey 1 saat sonra başlar dedi"

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin