Kim Taehyung
Evden çıktığımda nereye gideceğimi bilmiyordum. Tek düşündüğüm şey Jennie'nin kai'yle eski sevgili olduğunu benden saklamasıydı. Belki çok ani davranıp acele karar vermiştim ama bi süre dinlenmeye ihtiyacım vardı. Akşam olana kadar arabayla gezindim.
Akşam olunca da Yakınlardaki bara gittim. İçerisi çok kalabalık ve sesliydi. Bu beni rahatsız etsede birşeyler içmeye ihtiyacım vardı.
Garsonu çağırıp içki istedim. Etrafda göz gezdirdim bir süre. Ne yalan söyleyeyim Jennie'nin gelmesini diliyodum içimden. Gelse hiç uzatmadan barışırdım. Küsmüydüm ki? Ya da o bana küsmüşmüdür? Umarım onu kırmamışımdır.
Garson içkileri önüme bırakıp gitti. Bense yudumlamaya başladım
Sanki son kez içiyomuşum gibi.Çok mu ileri gittim?..
Biraz daha içince başım dönmeye başladı. En son Jeongyeon'u gördüğümü ve beraber biyere gittiğimizi hatırlıyorum.
Jeongyeon iyi kız......
Jennie Kim
Taehyung gittikten sonra bir kaç saat oturduk birlikte. Ben konuşmadım onlar konuştu ben dinledim. Kai ölmüştü ve sevdiğim adam ben ona eski sevgilimi söylemedim diye bana sinirlenmişti, evi terk etmişti.
Elimi elime sürtüp yere bakıyordum.
Tek yaptığın bu Jennie kim!.
Aptal jennie aptal jennie aptal jennie.
Neden herşey yolunda giderken illa bişey oluyo? neden insanlar hep sadece kendini düşünüyo?
Jungkook ve Lisa da çıkıp gitmişlerdi hava kararınca. Lisa dikkatli olmamı söyemişti. Kafamı sallamıştım sadece.
Artık yalnızsın jennie kim.
Akşam yemeği dahi yiyesim gelmiyordu. Koltuğa oturup boş duvara bakmakla yetindim sadece.
Gözüm dolmaya başlamıştı kendi kendine elimle silsemde geçmezdi saldım o yüzden. Kendimden nefret ediyorum.
Kai öldü. Kai öldü. KAİ ÖLDÜ.
Otururken bir yandan Kai'yi ve anılarımızı bir yandan da Taehyung'u düşünüyordum. Kafam darmadağındı.
Telefonuma art arda bildirim sesleri gelmeye başladı. Taehyung olduğunu düşünüp hemen aldım telefonu elime.
...
05****
Jen sana ufak bir süprizim var
*Fotoğraf*
Beğendin mi??
Sana özel
İstersen bi tane de öpüşürken atıyım
İstermisin?
Jenjen cevap ver hadi amaa
Böyle tadı çıkmıyo ki
✓✓.20.43...
B-bu bu taehyung ve jeongyeon'du..
İkisi yatakta...
Bu nasıl olur Taehyung bana böyle birşeyi nasıl yapar?
Telefonu yan tarafa fırlatıp kendime gelmeye çalıştım. Kendimi silkeleyip anlımı sıvazladım. Aldatıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Jennie?; Taennie
Romanceeski sevgilisi Kai'den sonra aşka tövbe eden Jennie işe başladığı şirketin CEO'suna aşık olup tövbesini bozar... TAENNİE~'•°