Jennie kim
Arabanın camından bakıyordum bi yandan da Kai yanımda hala gözlerini dinlendiriyordu. Arabanın durmasıyla etrafa bakındım burası Kai'nin eviydi.
Kai gözlerini açıp bana baktı. Geldiğimizi görünce korkunç bir gülümseme attı. Arabanın kapısını açıp indi ve benim kapımı açmaya geldi. Ben kollarımı birbirine dolayıp kapıyı açmasını bekledim.
Kapıyı açınca somurtarak indim arabadan.
"İşte geldikk" diyip elini tutmam için elini uzattı. Tutmadım.
"Kai ben, gitmek istiyorum" dediğimle havada kalan elini indirdi.
"Jennie gidiceksin zaten ben seni buraya sonsuza denk kalman için getirmedim konuşucaz sadece sonra da nereye gitmek istiyosan gidersin ama beni dinlemek zorundasın."
Dediğiyle gözlerimi kocaman açıp güldüm. Beni bırakmıycağını sanmıştım meğersem konuşmakmış derdi. yine de onunla konuşmak mecburiyetinde değildim.
"Sen beni buraya konuşmak için mi getirdin?"
"Evet jennie başka ne olucaktı ki" diyip eve doğru ilerledi. Benim olduğum yerde kaldığımı fark edince arkasına dönüp bana seslendi.
"Jennie gelsene yanıma"
Ona bakıp duraksadım. Ben niye buraya gelmiştim ki?. Yani bi insanı zorla biyere götürmek zaten kaçırmak değilmiydi?. Ya da Taehyung bunu öğrense ne yapardı?.
Aklımdaki soruları köşeye bırakıp yavaşca kai'ye doğru yürümeye başladım. Asansöre bindik sessizce yukarıya çıktık.
Eve girdiğimde önümde gülden bir yol vardı ve bu yolun sonunda da bi yemek masası vardı. Kaşlarımı hafif çatıp etrafa bakınarak masaya doğru yürüdüm.
Masanın önüne gelince masaya bi süre baktıktan sonra arkamdaki
Kai'ye döndüm. O konuştu ilk."Beğendin mi?"
Dediğine alaylı bir ifadeyle güldüm.
"Ne bu saçmalık?"
"Bu-"
"Sadece konuşucaz sanıyodum!" Yüz ifademi ciddileştirdim ve ses tonunu bi tık yükselttim.
"Konuşucaz ama ilk aç karnını doyuralım"
"Benim karnım aç değil"
Bana biraz yaklaşıp önüme gelen saçımı kulağımın arkasına aldı ve yanağımı okşadı.
"Açsın biliyorum"dedi.
Bir adım geriye gidip ondan uzaklaşınca havada kalan elini yumruk yapıp indirdi.
"Değilim" diyip koltuğa doğru yürüdüm.
Koltuğa oturup onada gözümle otur işareti yaptım. Göz devirip yacaşca yanıma geldi ve oturdu.
"Dinliyorum" diyip bütün sözü ona bıraktım.
"Jennie biliyorum bu sana saçma gelicek, ama benim tek derdim sensin suçlu benim kabul ediyorum seni aldattım inkaar etmiyorum ben zaten, ama sensizde yapamıyorum be kızım sen benim koca bir 2 yılımsın seni bırakmak inan benim için çok zor"
"Bitti mi?" Diye cevap verdim sadece.
"Bitmedi son bir sözüm kaldı"
Söyle ozaman der gibi bi yüz ifadesi yaptım.
Elimi tutup önümde diz çöktü.
"Jennie tekrardan...benim olurmusun?"
Elimi elinden hızlıca çekip önünden kalktım. O da kalkıp tekrar önüme geldi.
"Kai ben seninle tekrar olamam çünkü"
"Çünkü?"
Tam ağzımı açıp cevap vericekken kapı çaldı. Kapıyı çalan bağırmaya başldı.
"Açın kapıyı Jennie ben Taehyung!" Evet Taehyung gelmişti. Muhtemelen Lisa dayanamayıp söylemişti.
Kapıya bakakaldık ikimizde. Kai'ye dönüp güldüm.
"İşte bu yüzden, benim sevgilim var" diyip arkamı döndüm.
Kendimi durdurup tekrar kai'ye baktım.
"Ki sevgilim olmasaydı bile ben tekrar sana gelmezdim" diye devam ettirdim. Kai dönüp kalmıştı.
Bense gülerek kapıyı açtım. Taehyung beni görür görmez bana sarıldı.
"İyimisin seni çok merak ettim"
"İyiyim" tabi iyi denirse.
Arkadan Lisa geldi Tae'den ayrılır ayrılmaz Lisa sarıldı bana.
"Jennie Taehyung'a ben söylemedim ben tam polisi arıyacakken beni gördü bende açıklama yapamadım"
"Aslında gelmeniz iyi oldu en azından yürümek zorunda değilim"
Dedim. Arkadan Kai geldi.Taehyung gülen gözlerini benden alıp Kai'ye çevirdi.
"Kimsin lan sen benim sevgilimi kaçırıyosun?" Taehyung'un dediğinden sonra kolunun alıptına girip elimi beline sardım.
Kai cevap verdi.
"Sevgili olduğunuzu bilmiyodum üzgünüm" diyip bana döndü.
"Hayırlı olsun jennie umarım mutlu olursunuz"
"Sağol canım"dedim cevap olarak.
Tam gidicektik ki Taehyung durup kai'ye döndü.
"Bidaha olmasın KAİ" ismini bastırarak söyleyip arkasını döndü.
Kapıdan çıkıp indik aşşağıya aşşağıda Taehyung'un arabası vardı. Jungkook arabaya göz kulak olmak için arabada kalmış bide biraz yorgun olduğu için.
Arabaya bindim jungkook'a selam verdim. Taehyung arabayı çalıştırdı. Şirkete gidicektik. Sohbet ettik biraz arkada Lisa ve jungkook önde ben ve Tae bu dörtlü dolaşmak çok hoşuma gitmişti.
Lisa heyecanla bana yaklaştı.
"Jennie biliyomusun jungkook beni akşam yemeğine davet etti"
Lisa'nın dediğine gözümü kocaman açıp jungkook'a baktım."Ne daha bi gün bile olmadı"
Dediğime herkes kahkaha attı. Mutlu hissettiğim nadir ortamlardan birindeydim ve çok hoşuma gidiyodu bu.
Kendimi iyi hissediyorum...
💗💗
Umarım hep iyi olursun Jenjen😌
Bölümü nasıl buldunuz??
Benim pek içime sinmedi
Umarım siz beğenirsiniz😊☺️
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın
Seviliyosunuzz😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Jennie?; Taennie
Storie d'amoreeski sevgilisi Kai'den sonra aşka tövbe eden Jennie işe başladığı şirketin CEO'suna aşık olup tövbesini bozar... TAENNİE~'•°