(final)

132 16 12
                                    

Jennie Kim

İşte o gün gelip çatmıştı. Taehyungla evleneceğim güne gelmiştim çoktan. Gelinlikle aynaya baktığımda hayatımda aldığım en iyi karar olduğunu tekrar anladım.

Kapının açılmasıyla arkama baktım. Lisa ve Chaeyoung gelmişti.

İkisi de bana bakıp gülümsüyorlardı. Lisa konuştu.

"Çok güzel olmuşsun bi tanem"

"Sağol" dedim utanarak. Chaeyoung gözlerini elbisemden alamadan konuştu.

"Tanrım lezbiyen olarak anılmak istemiyorum" Chaeyoung bu dediğine kahkaha attık.

"O kadar iyimi ya?" Dedim gülerek. İkiside başıyla onaylayıp güldüler.

Çok heyecanlıyım son kez aynaya bakmak için döndüğümde kapı açıldı bu sefer içeriye Jungkook ve Taehyung girmişti.

Jungkook Lisa'yı alıp çıkmıştı. Chaeyoung da bizi yalnız bırakıp çıktı. Artık sadece o ve ben vardık oda da.

Bana yaklaşıp anlımdan öptü. Önüme gelen saçlarımı geriye atıp elini yanağımda gezdirdi.

"Çok güzelsin" diyip dudağıma doğru eğilip bi öpücük kondurdu.

"Sende çok yakışıklısın" dedim karşılık olarak.

Kapı tekrar açıldığında telaşla ayrıldı benden. Gelen Lisa'ydı. Elini dudağına götürüp rujun taşmış dercesine işaret yaptı ve sinsi gülüşü yaptı.

Ardından Taehyung'a döndü.

"Herkes sizi bekliyo hızlı olun" diyip son kez sinsi bir bakış atıp çıktı odadan.

Taşan rujumu aynada silip Taehyung'un girmem için uzattığı koluna girdim ve odadan çıktık.

Salona girdiğimizde herkes alkışlarla bize eşlik etti. Fakat benim gözüme sinirli bi yüz takıldı, Jimin.

Pek memnun değil gibiydi. Ben ona bakarken Taehyung fısıldadı kulağıma.

"Jennie sorun ne tatlım" sanırım istemeden yüzüm düşmüştü.
Ona dönüp bende fısıldadım.

"Bi sorun yok sevgilim" kafasıyla onayladı.

Sonunda nikah memurunun yanına gelmiştik. Herkes alkışlamaya devam ediyorken Jimin salonu sinirle terk etti.

Onu umursamamaya çalışarak Taehyung'a dönüp gülümsedim. O da bana karşılık verip gülümsedi.

Bu mutlu günümü kimse bozamaz.

Nikah memuru sonunda o soruyu sormuştu. Bana döndüğünde heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibi hissettim. Herkesin bakışları bizim üzerimizdeydi.

"Sayın Jennie Kim sayın Kim Taehyung'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Taehyung bana döndü heyecanla.

Mikrofona yaklaştım.

"Evet evet evet" herkes alkışlıyordu bu mutlu anımızı.

Aynı soruyu Taehyung'a da yöneltti hiç tereddütsüz beklediğim cevabı verdi.

"Bi ömür evet" herkes alkışlarken Lisa'ya kaydı gözüm. Taehyung'un ayağına basmamı söylüyordu Jungkook'da yanında lisa'yı onaylıyordu.

Bende başımla onaylayıp Taehyung'un ayağına bastım. Ağzından ufak bi inilti çıkmıştı. Buna üçümüzde gülmüştük.

Taehyung'da acı tebessüm yapmıştı.

...

Nikah bittikten sonra yorgun yorgun bara gidip içki içmiştik. Lisa,Jungkook,Taehyung ve ben.

Ve en sonunda beklediğimiz gerçek an gelmişti. Eve gelmiştik. Taehyung gelinliğimin fermuarını indirip aynı zaman da sırtıma ufak öpücükler bırakıyordu.

Bende ona dönüp kıravatını çıkarmaya başladım. Gömleğinin düğmelerini açıp onu yatağa ittirdim. Bende yanına geçtim.

"Bu gecenin bitmesini hiç istemiyorum" dedim sessizce tavana bakarak.

"Dur daha yeni başlıyoruz" o da benim gibi tavana bakarak cevap verdi.

Bu sefer ona döndüm. O da bana döndüğünde konuştum.

"Hadi başlatalım ozaman"

Başıyla onaylayıp beni kucağına aldı gelinliğimi çıkarırken o da damatlığını çıkardı. Bedenlerimiz artık çırılçıplak dı.

Yatağa girip yorganı üstümüze çektik.

Herşey daha yeni başlıyor bizim için.

Sizin için ise buraya kadar...



💗💗
Ve finlasss
Biraz acele oldu ama olsun
Daha yeni planlarım varrrrrr
Jimin jennie'ye aşık bu arada anlamışsınızdır zaten
Evet fikirlerinizi alalım
Lütfen okuyan herkes fikrini yazsın
Sizi seviyorumm hoşcakalınnn

Bu ficinde sonuna geldik...

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin