25.bölüm

110 15 4
                                    

Jennie Kim

Hepimiz içeriye geçip oturduk. Chaeyoung buraya nasıl geldiğini anlattı Jimin'de niye buraya geldiğini.

Taehyung Jimin geldiğinden beri elimi bırakmıyordu. Jimin'den rahatsız oluyomuş gibi duruyordu. Jimin arada elimize bakıp göz deviriyordu. Taehyung ayaklandı.

"Evet herkes evini bulduğuna göre-" sözünü öksürerek kestim ve kendime çekip yanıma oturttum. Uyarıcı bakışlar atıyordum o da ne var der gibi bakıyordu. Jimin ayağa kalktı.

"Haklı, yürü Chaeyoung"

Taehyung haklıyım tabi der gibi bakıyordu Jimin'e.

"Aslında biraz daha kalabilirsiniz" bu dediğime Taehyung kaşlarını çattmıştı.

"Gerek yok" sert ve kararlı sesiyle Jimin cevap verdi.

"Peki" diyebildim sadece.

Jimin'in evi yoktu Chaeyoung'un da yoktu nerde kalıcaklarını merak edip ağzımdan bir kaç kelime kaçırdım.

"Nerde kalıcaksınız?" Bu dediğimle arkası dönük olan Jimin duraksadı. Bana baktı gözleri dolu gibiydi.

Cevap vermeden öylece bana bakıyordu dayanamayıp Chaeyoung konuştu.

"Annemgilin evine gideriz"

Jimin Chaeyoung'un dediğiyle kaşlarını çatıp ona döndü.

"Aklından bile geçirme" çok sert konuşuyordu. Bi anda niye böyle oldu anlam veremiyordum doğrusu.

"Niye abi hem-" Jimin Chaeyoung'u dinlemeden evden hızlıca çıktı. Chaeyoung seslenerek arkasından gitti.

Taehyung içeriye geçti. Bende açık kalan kapıyı kapatıp Taehyung'un yanına gittim.

Koltukta kafasını geriye atmış oturuyordu. Bende onun yanına geçip oturdum.

"Bu herif sana aşık değilse bende bişey bilmiyorum" dedi ağzında geveleyerek ama tam anlamamıştım.

"Ha?"

"Yok bişey" dedi alayla.

Cevap vermeden iyice sokuldum göğsüne o da anlıma öpücük koyup iyice sarıldı bana.

"Seni seviyorum Taehyung"

"Bende seni seviyorum Jennie"

Sessizlik hakimdi ortama. Bi süre böyle kaldık. Nasıl oldu bilmiyorum ama ilk defa birine bu kadar bağlandım. İlk defa bu kadar aşık oldum. Buna ister aşk değil desinler ister sahte aşk desinler benim için bu sadece aşk.

Biraz daha böyle kaldıktan sonra Taehyung bana sarılmayı bıraktı. Karşıma geçip diz çöktü. Elimi tuttu ve boğazını temizleyip konuştu. Bense bunları hiç bişey anlamadan izledim.

"Jennie Kim benimle evlenir misiniz?"

Dediğine güldüm. Heyecanı iliklerime kadar hissediyordum. Sevdiğim adam bana evlenme teklifi ediyordu.

"Memnuniyetle Kim Taehyung"

Dediğime gülüp sarıldı bana uzunca böyle kaldık. Umarım hep böyle kalırız Kim Taehyung.

Seni tüm benliğimle seviyorum sevgilim...


Son 1 bölüm kaldı
Hayırlı bayramlarr😘

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin