20.bölüm

144 14 10
                                    


Jennie
Taehyung daha iyimisin?

Taehyung
Jennie kapının önündeyim
İstersen beni görebilirsin
Niye burdan yazıyosun ki?

Jennie
Ne
Sen hala gitmedin mi?

Taehyung
Yok
Jungkook çok ısrar etti
Ama bırakamadım seni
✓✓.12.33

...

Jennie mesajıma cevap vermemişti. Telefonu tam kaptıp kenara koyucaktım ki kapı açıldı. Benim konuşmama fırsat vermeden jennie direk konuşmaya başladı.

"Taehyung ne işin var burda? Dün yere yığıldın, hastasın, yorgunsun ve hala burdamısın gerçekten inanamıyorum sana hemen git evine hemen!"

Gözlerimi kocaman açıp şaşkınlıkla ona bakıyordum. Yutkundum.

"Jennie sakin ol"

"Olamam ben sakın falan sana bişey olmasından korkuyorum!."
Dediğinin farkına varıp gözlerini gözlerimden kaçırdı utanmış görünüyordu.

"Sen beni mi merak ediyosun?"

"Yani, belki biraz" dediğine kocaman sırıttım. Bişey diyemeden o konuştu yine.

"Benim yüzümden sana bişey olsun istemiyorum, eve gidip dinlen lütfen"

Jennie'ye doğru yaklaştım bir adım o ise geri çekildi. Durdum doğruca gözlerine baktım o da benimkilere bakıyordu.

"Asıl ben senden uzakta kalırsam bana bişey olur, peki bu kim'in yüzünden olur Jennie Kim?"

Derin nefes alıp verdi.

"Taehyung...ben, sana güvenmiyorum daha doğrusu güvenemiyorum" dediğine yüzüm düşmüştü isyan eder ses tonuyla konuştum.

"Neden?"

"Tekrar aynı şeyleri bana yaşatmandan korkuyorum" hızlıca elimi alnıma götürüp alnımı sıvazladım. Konturolümü kaybetmiştim tamamen duvara yumruk attım hızlıca. İşte şimdi sinirlenmeye başlamıştım aynı şeyleri konuşmaktan.

Kafamda sürekli değişik değişik sesler yankılanıyordu ama hiçbirini anlamıyordum. Kulağımı tuttum onları duymamak için.

"Taehyung iyimisin? Korkuyorum"

Ona döndüm kaşlarımı çatıp. Konturolümü çoktan kaybetmiştim.

Hızlıca yanına yaklaştım.

"Yeter Jennie yeter! Senin derdin ne?! Ben sana daha bunu kaç kez söyliycem? Ben, seni, aldatmadım! Neyini anlamıyosun bunun ya neyini?! Yeterli değilmi artık beni süründürdüğün?! Kaç gündür kapında yatıyorum umrundamı hayır çünkü senin tek odaklandığın kısım onun yatağına girdiğim kısım sadece oraya odaklanıyosun senin için neler yaptığımın farkında bile değilsin! Eğer benden nefret ediyorsan söyle! Taehyung senden nefret ediyorum seni istemiyorum de bende kutulayım sende!"

O kadar çok bağırmıştım ki bütün apartman yankılanmıştı. Jennie karşımda titriyordu. Gözleri dolmuştu.

"Taehyung..." Elleriyle oynuyordu ve yüzüme bile bakmıyordu. Ardından kafasını kaldırıp kaşlarını çattı.

"Taehyung senden nefret ediyorum! Senden tiksiniyorum!"

Jennie'nin dedikleri dünyanın en keskin bıçağından daha keskindi. Sanki kafamdan aşşağıya kaynar sular dökülüyormuş gibi hissediyordum.

Daha fazla yüzüme bakmadan kapıyı kapattı. Sesi hala kulaklarımda yankılanıyordu.

'Taehyung senden nefret ediyorum!'

'senden tiksiniyorum!'

Gözlerimin içine bakıp nasıl diyebildi bunları? Aklım almıyor ben bunları hak edicek ne yaptım? Elimde olmayan bişey yüzünden Jennie benden vazgeçmişti..

Neyse..seven vazgeçmezdi zaten

Daha fazla burda durmanında bi anlamı yok zaten. Seven sevgisini içine gömer sevmeyende seveni gömer.

Gözlerimdeki yaşları kolumla silip burnumu çektim. Apartmandan çıkıp gittim. Herkes kendi yoluna ben bi boşluğa savrulup gidicektik artık. Ben bu kadına nasıl bu kadar bağlandım?. O herkesten herşeyden çok farklıydı.

Ama artık diğer insanlardan farkı yok gözümde.


🤍🤍🤍
Bu bölüm biraz kırıcı oldu farkındayım
Bitirebilirsem bu savaşı diğer bölümde bitiririm
Biliyorum sizde sıkıldınız bundan

🤍🤍🤍Bu bölüm biraz kırıcı oldu farkındayımBitirebilirsem bu savaşı diğer bölümde bitiririmBiliyorum sizde sıkıldınız bundan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin