6.bölüm

284 17 11
                                    

Jennie-jungkook

Jennie
Jungkook bey anlaşabiliriz bakın
Nolur Taehyung bey e söylemeyin😭

Jungkook
Benim söyliycemi nerden çıkardın
Sen söyliceksin

Jennie
Ne ben mi?
Yok olmaz ben söyleyemem

Jungkook
Daha ne kadar saklıycaksın jennie
YengeCİM|

Jennie
Bilmiyorum

Jungkook
Ne demek bilmiyorum

Jennie
Ben
Ona söylemem

Jungkook
Nedenn?

Jennie
Çünkü o beni sevmiyo

Jungkook
Nerden biliyosun

Jennie
Sizce de belli değil mi?

Jungkook
Değil
Bazı erkekler sevdiğini belli etmez
✓✓.14.26

Jungkook
Ama Taehyung baya belli eder ya
Biz baya küçükken yani 18 yaşında falandık
Tae bi kıza aşık oldu
Kız da ondan hoşlanıyomuş gizliden
Ben bunları bi odaya kitledim kaynassinlar diye
Kasaptaki soğuk yere kitledim
Kıza koyunun götündeki çiçeği vermiş
Öpmüş falan yemişler birbirlerini

Jennie
Çok işime yaradı saol😕
Şimdi bide o kızı kıskanıcam boş yere

Jungkook
Kıskan diye dedim zaten😌|
Tutamadım kendimi pardon
Neyse sonra konuşuruz benim işlerim var
Bb

Jennie
Bb
✓✓.14.34

Jennie Kim

Telefonu yan taraftaki koltuğa fırlatıp ellerime gömdüm kafamı. Aşk acısı çektiğim yetmiyomuş gibi bir de kıskançlık başladı. Of Tae bu kadar yakışıklı olmamalıydın... Ya da en azından bana aşık olmalıydın.

"Göt herif" dedim kendimi tutamayıp yanımda ki yeji bana tip tip baktı. Bu kadın beni bakışlarıyla nasıl aşağlıyodu?. Onunla göz göze gelince sırıttım. Oda beni taklit etti sonra göz devirip önüne baktı. Bense dişlerimi sıkıp gözlerimi kıstım. Aklıma tekrar Taehyung geldi. Çık artık aklımdan be adam!.?,.

Kaşları saçları gözü yüzü öyle kusursuz ve simetrik ki bakmaya doyulmuyo. Kapı açılır açılmaz gözlerim oraya kaydı. Bi anlığına Taehyung sandım fakat giren Lisa'dan başkası değildi. Onu gördüğüm gibi ayağa kalktım.

"Hoşgeldinn" diyip sarıldım. Sevinmiştim tabiki geldiğine.

Oturup nerdeyse 1 saat sohbet ettikten sonra kapı tekrar açıldı. Bu sefer de giren Taehyung değildi jungkook du.

"Jennie bi gel-" diyip sözünü yarıda kesti Lisayı süzdü.

"Merhaba" diyip elini uzattı. Lisa da ona elini uzattı ve "merhaba" dedi.

Ardından bana döndü. "Jennie kim bu hanımefendi" dedi gülerek.
Bu gülüşü tanıyorum. Tam bi piç gülüşüydü.

"Lisa" diyerek cevap verdim.

"Hmm şu doğum günü olan kız Jennie'nin hediyesini beğendin mi?" Diyip kahkaha attı.

"Ne hedi-" derken lisayı cimcirip susturdum kulağına yaklaşıp fısıldadım.

"Şu iç çamaşırını senin doğum günün için aldığımı söyledim sakın bozma" dedim.

Dediğime dayanamayıp bağırdı "NE!?" Jungkook bunu duymasıyla yerinden fırladı.

"Bir sorun mu var?" Bunu söylerken Lisa'ya daha çok yaklaşmıştı ve eğilmişti.

Lisa yavaşça kafasını Jungkook'a çevirdi. "Y-yok bişey o benim evet, çok beğendim hediyeyi de" diyip bana sert bir bakış attı.

Telefonun çalmasıyla hepimiz oraya baktık. Yeji telefonla konuşurken ben yeji'ye jungkook lisa'ya Lisa ise yere bakıyordu.

Yeji telefonu kapatıp bana baktı. "Taehyung bey seni çağırıyor Jen" dediğiyle beraber Jungkook'a baktım bana bakıp sırıtıyodu. Kendimi toparlayıp ayağa kalktım.

"Tamam gidiyim ozaman ben Lisa sen otur burda." Lisa dediğime kafa salladıktan sonra çıktım. Oda zaten bizim odadnın az ilerisindeydi zaten çok uğraşmama gerek yoktu.

Kapıyı tıklatıp içeriye girdim. Taehyung içerdeydi ve yanında bı kız vardı kızla çok yakınlardı. Daha fazla dayanamadım gözlerim dolmaya başladı..

"Y-yanlış bi zamanda geldim galiba" diyip onları dinlemeden çıktım dışarıya. Taehyung arkamdan geldi hızlıca kolumdan tuttu.

"Yanlış anladın sen biz-" derken sözünü kestim ve daha çok yaklaştım gözleri gözlerime çok yakındı. Yutkunup konuştum,

"Bana açıklama yapmanıza gerek yok" diyip gülümsedim.

"A-ama" diyeceği şeyi önemsemedim.

"İyi günler" dedim ve arkamı dönüp odaya gittim. Odaya girdiğimde Lisa ve Jungkook bişeyler konuşuyolardı. Yeji ise bı yandan onları dinleyip bi yandan da iş yapıyodu.

Bense bişey demeden bı köşeye sindim. Ama hayal kuramadım Çünkü, Taehyung bana öyle bir ders verdi ki artık hayal kurarken bile haddimi bilicem...

💗💗
Umarım beğenirsiniz(:

Love and Jennie?; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin