Jeongyeon
Taehyung yatağımdaydı ama haberi yoktu. Bense elimi saçlarında gezdiriyordum. Bana sarıldı ve sayıklamaya başladı.
"Jennie özür dilerim ben çok abarttım üzgünüm, jennie çok üzgünüm"
Beni Jennie sanmış olucak ki bana sürekli jennie diyordu. Bu benim hiç hoşuma gitmemişti.
Tekrar sayıklamaya başladı.
"Jennie...jennie.....jennie.......jennie......jennie"
Tek dediği kelime 'jennie' olmuştu artık.
Ellerini belimden çektim.
"Jennie'yle aranda bişey varsa artık olmayacak Kim Taehyung" diyip telefonu elime aldım o hala aynı ismi söyleyip duruyordu.
Telefonla ikimizi çekip Jennie'ye yolladım. Bir kaç mesaj da yazdım. Kabul etmiyeceğini bile bile öpüşürkende fotoğraf atıyımmı dedim. Gördü mesajlarımı anında ama hiç bi cevap vermedi.
Gülümseyip telefonu komidine koydum. Taehyung'a daha çok yaklaştım ve dudağına ufak bir öpücük kondurdum. Gözlerini araladı hafifce.
Beni ittirmeye çalıştı ama gücü yoktu.
"Git burdan git jennie nerde?" Dedi. Sarhoşken bile beni istemiyordu. Bu kadar mı nefret ediyosun benden Kim Taehyung?.
"Jennie yok artık jennie gitti terk etti seni" dedim. Çoktan uyumuştu cevap bile vermedi.
Ahh Kim Taehyung ahh benden başka kimseyle olamazsın sok şunu kafana artık..
Kim Taehyung
Akşam olan biteni hatırlamıyordum. Uyandığımda daha önce görmediğim bir yataktaydım ve yarı çıplaktım. Yanıma bakınca gözlerimi kocaman açtım.
Jeongyeon vardı yanımda. Hemen olduğum yerden kalktım.
"Hasiktir" dedim sesli bi şekilde. Dediğimle Jeongyeon da korkup gözlerini açtı hızlıca. Üstümü giyinirken konuştum.
"Jeongyeon benim burda ne işim var?!" Dedim. sesim evde yankılanıyordu.
"Ne demek ne işin var? Biz sevgiliyiz Taehyung" diye cevap verdi. Kaşlarımı çattım ve anlamsız bir yüz ifadesi yaptım. Ben ve Jeongyeon sevgilimiydik? Hayır değildik yalan söylüyordu.
"Ne saçmalıyosun sen be!?" Dediğimle ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Bağırma Taehyung bebeğimizi korkutacaksın"
Bebek mi? Ne bebeği?. Benim bebeğim değildi o emindim. Ama bebeğimiz diyordu. Hayır hayır hayır hayır.
"Yalan söylüyorsun benim sarhoş olmamı kullanıyorsun biliyorum, ama kes şunu artık!" Gerçekten çok sinirliydim Jeongyeon'u görmek bile istemiyordum.
"Yalan söylemiyorum bizim bir bebeğimiz var bak" diyip elimi karnına götürecekti ki elimi hızlıca çektim.
"Siktirgit Jeongyeon ben seni de benim olmayan o bebeğide istemiyorum bunu kafana sok" dedim bir süre sessiz kaldıktan sonra devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Jennie?; Taennie
Romanceeski sevgilisi Kai'den sonra aşka tövbe eden Jennie işe başladığı şirketin CEO'suna aşık olup tövbesini bozar... TAENNİE~'•°