Kim Taehyung
Jennie kahvaltı hazırlamaya gitmişti. Oda da sadece ben ve o sarışın kız vardı, Chaeyoung. Ben telefonla ilgileniyormuş gibi yapıp onu kontrol ediyordum. Doğrusunu söylemek gerekirse ona henüz tam olarak güvenemiyordum.
Etraf da göz gezdiriyordu. Eşyalar ilgisini çekmiş olucak ki sürekli onlara bakıyordu. Onun konuşmasıyla telefonu gözümün önünden çekip tamamen ona baktım.
"Sanırım bana güvenmiyorsun"
Dediğiyle yutkundum tam konuşacaktım ki fırsat vermedi. Sıkkınlıkla nefes verip devam etti.
"Buna alışığım sorun yok" gözlerini yerden almadan konuşmuştu.
"Beni yanlış anladın, sadece evimde bir yabancının olması garip"
Gerçekten de çok garip. Evet onun kafasını yarmış olabilirim ama evime gelmesi de gerekmiyordu yani.
"Haklısın, çok kalmam zaten" bunu derken bana bakıyordu.
Kafamla onayladım ardından mutfaktan Jennie bize seslendi.
"Kahvaltı hazır gelin hadi"
İkimizde aynı anda kalkıp mutfağa gittik. Jennie hala masaya bişeyler yerleştiriyordu bizi görünce gülümsedi.
Ben ondan uzağa oturdum olması gereken de buydu. Jennie son tabakları koyup yanıma oturacakken zil çaldı.
"Ben bakayım"
Jennie gittikten sonra yine Chaeyoung la kalmıştım. Onunla yalnız kalmamak için bende ayaklandım.
"Bende bi bakayım"
Jennie'nin arkasından gittiğimde sarışın ufak boylu bir çocukla konuşuyordu. Kapının kenarına geçip beni görmediklerinden emin oldum ardından onları dinlemeye başladım.
"Nerden buldun burayı Jimin?" Jimin adı Jimin.
Jennie bunları derken gülümsüyordu.
"Sır" diyip güldü Jimin. Jennie'de ona eşlik etti.
Ardından Jimin yerdeki ayakkabılara baktı. Kaşlarını çatmıştı. Tekrar kafasını kaldırıp konuştu.
"Misafirin var sanırım"
"Ahh evet"
"Kim?"
"Taehyung ve-" diyeceğine fırsat vermeden sözünü kesti.
"Taehyung'mu? Barıştın mı onunla?" Merağını gidermek için olduğum yerden onlara doğru ilerledim.
Bi elimi Jennie'nin omzuna koyup cevap verdim.
"Barıştık ufaklık" dediğimle bana kaşlarını çattı. Biraz daha yaklaştı yüzüme.
"Ufaklık?"
Bende ona karşılık vererek yaklaştım dipdibeydik.
"Ne o? Sinirlendim mi ufaklık" ufaklığı bastırarak söylememe daha da sinir olmuş du. Jennie elinin tersini karnımıza koyup geriye çekmeye çalıştı ikimizide.
"Durun artık" Jennie'nin dediğini ikimizde umursamadık. Gözlerimizi bi saniye olsun ayırmadık birbirimizden.
Sinirlerimi bozmuştu bu velet.
Arkadan gelen sesle hepimizde oraya döndük.
"Abi" bu Chaeyoung'du. Bu yer cücesine abi mi demişti o?.
Nasıl yani Jimin Chaeyoung'un abisi miydi?.
"Abi" tekrar diyip Jimin'e doğru geldi. Boynuna atladı Jimin'de kollarıyla onun belini sardı.
"Chaeyoung senin ne işin var burda?" Hala sarılırlarken Jimin sormuştu bu soruyu.
Jennie'yle ikimiz şok içinde birbirimize bakıyorduk.
"Asıl senin ne işin var?"
Chaeyoung bunu dedikten sonra birbirlerinden ayrıldılar.
"Ben arkadaşımı görmeye geldim sen? Sen niye geldin?"
"Uzun hikaye sonra anlatırım"
Jennie'de bende ağzımızdan tek kelime çıkarmadan onları izliyorduk. Şaşırmıştık hepimiz.
Tamam kabul ediyorum garip bi gün..
💗💗
Arkadaşlar
Ben bütün bölümleri yazdım
Bayram bitene kadar paylaşıcam onları da
Sonra yeni bi Taennie kurgusuna geçicemm
Oylamayı unutmayınn
İyi bayramlar😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Jennie?; Taennie
Romanceeski sevgilisi Kai'den sonra aşka tövbe eden Jennie işe başladığı şirketin CEO'suna aşık olup tövbesini bozar... TAENNİE~'•°