Wszystko co dobre szybko się kończy.
Mowa tutaj o wakacjach i powrocie do szkoły, dzisiaj ostatni dzień wakacji.
Jutro zaczynam ostatnią klasę szkoły średniej. Matt i Hannah namówili mnie, abym poszła dzisiaj z nimi na imprezę na plaży. Nie bardzo mam na to ochotę, jednak już im to obiecałam więc pójdę.Jest po jedenastej a ja przed chwilą się obudziłam, postanowiłam że narazie nie będę wstawać aby się ogarniać a śniadanie zjem później, więc zostałam w łóżku.
Wzięłam do ręki telefon i weszłam na Instagrama żeby pooglądać relacje i posty znanych ludzi. Gdy przeglądałam relacje przyszła mi wiadomość, sprawdziłam od kogo była i napisała do mnie Hannah, postanowiłam sprawdzić co napisała i odpisać
Hannah
Hejkaa kochana, wpadasz do mnie aby się ogarnąć razem na imprezę?Ja
Hejkaa, może ty wpadniesz do mnie? Nie za bardzo chcę mi się ruszać z domu przed tą impreząHannah
Okeej, to będę około 16 żebyśmy miały na spokojnie czas, wezmę nam jakieś ładne sukienkiiJa
Spokoo, do zobaczeniaHannah
Do zobaczeniaWyszłam z wiadomości i stwierdziłam że przydałoby się trochę ogarnąć pokój zanim Hannah przyjdzie , dlatego wstałam, podeszłam do szafy po jakieś ciuchy na przebranie . Zdecydowałam się na zwykłe czarne bawełniane krótkie spodenki i biały top na ramiączkach, wzięłam także bieliznę i poszłam do łazienki aby się ubrać oraz załatwić poranne czynności.
Umyłam zęby i zrobiłam skin care, ubrałam się a ciuchy w których spałam wrzuciłam do kosza na pranie i wyszłam z łazienki
Poszłam na dół aby zrobić sobie kawę, gdy zeszłam na dole była cisza co lekko mnie zdziwiło ponieważ moja mama zazwyczaj kręci się w kuchni przez większość dnia a tym bardziej o tej godzinie, weszłam do kuchni i zobaczyłam karteczkę na stole, podeszłam, wzięłam ją do ręki i zaczęłam czytać
Cześć kochanie,
Ja i tata musieliśmy pojechać do babci i dziadka, a ty spałaś więc nie chcieliśmy cię budzić, wrócimy około 14 . Uważaj na siebie i nie spał domu.Kocham, mama i tata
Po przeczytaniu odłożyłam karteczkę z powrotem na stół i podeszłam do ekspresu aby zrobić sobie kawę. Gdy była gotowa wzięłam ją do ręki i pokierowałam się z nią do mojego pokoju, weszłam do niego i odłożyłam kawę na szafkę nocną a sama zaczęłam ogarniać pokój, wyrzuciłam zużyte waciki kosmetyczne i patyczki do kosza pod biurkiem a także pozbierałam ciuchy z łóżka i krzesła i dałam je do prania, ogarnęłam toaletkę i stwierdziłam że nie jest najlepszy porządek ale i tak po naszym ogarnianiu będzie syf, więc może tak zostać.
Usiadłam na łóżku i wzięłam kawę oraz telefon do ręki, podłączyłam się z głośnikiem i puściłam piosenkę girls lil peep a potym weszłam na Pinterest i szukałam pomysłu na jakieś zdjęcie aby zrobić sobie i dodać.
Spodobało mi się zdjęcie które było zrobione na moście nad wodą, dziewczyna była obrócona w stroję wody i był piękny zachód słońca co tylko dodawało klimat temu zdjęciu. Postanowiłam,że gdy będę na tej imprezie poproszę Hannah albo Matta aby mi takie zrobili.
-----------------------------------------
Gdy wybiła godzina szesnasta czekałam aż Hannah do mnie przyjedzie, po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi więc poszłam otworzyć.
CZYTASZ
To keep it as it always is
عشوائيRosalie Davies od zawsze była silną i nie do złamania dziewczyną. Nicholas Williams od zawsze musiał radzić sobie z problemami i nie mógł pozwolić sobie na słabość Oboje nienawidzą się od dziecka. Ale co jeśli przez pewną sytuację będą musieli połąc...