Jungkook szemszög
Amikor Taehyung elment bevásárolni, nagy sóhajjal oda sétáltam Felixhez
-Felix, most figyelj, oké? -néztem mélyen a szemébe -amit kérdezek most, nem mondhatod el neki. És azt sem, amit utána fogunk csinálni. Rendben?
-Oké. -virult fel az arca -akkor ez egy ilyen titkos dolog??
-Az. -kuncogtam el magam. NEM VAGYOK PEDOFIL!!!!!!
-Mi aaaz? Mondd el.. -konyult le a szája amint meg sem szólaltam egy ideje. Aranyos.
-Meg akarom kérni Taehyung kezét.
Nagyokat pislogva nézett rám, majd elsikította magát.
-Akkor lesz anyukám?! -nézett rám kíváncsian
-Lesz anyukád. Csak... Nem úgy, mint másoknak. És... Segítened kéne abban hogy... Na, szóval az egészet megtervezni.
-És nem szólhatok neki? -kérdezte, mire én a szám elé raktam a mutató ujjam, és ő is ugyan ezt megcsinálta, majd elkezdtünk tervezni.
~"pár" órával később~
-Akkor ez így jó lesz? Szerinted is tetszeni fog apunak? -néztem rá Felixre
-Igen, nagyon! -mondta vigyorogva, majd még egyszer a szája elé rakta a mutató ujját, és elfutott kuncogva
Én pedig, mosolyogva zártam le a laptopomat, miután mindent megrendeltem. Remélem tényleg tetszeni fog Taenak, mert mindent az ő stílusában szerveztünk meg, és nekem pedig akkor tetszik az egész, ha TaeTae jól érzi magát, és mosolyogni látom.
Most már csak ki kéne választani a gyűrűt... Talán... Én fogom csináltatni, végülis van rá bőven pénzem, nem probléma. Úgyhogy kiválasztottam, és megszerkesztettem a tökéletes gyűrűket, majd elküldtem a régi jó barátomnak, aki ilyenekkel foglalkozik, és simán megcsinál 2 ilyen gyűrűt, persze pénzért, mert ez tömör arany. Ugye, az én szerelmemnek a legjobbat, és a legszebbet, mert őt jellemzi.
Boldogan zártam le a laptopomat, és mentem vissza Taehyunghoz aludni, mivel ez... Hát, egy kicsit sok időbe telt. Na, de majd... Majd egy hónap múlva az egészet megvalósítom.
YOU ARE READING
Vak szerelmem -taekook-
FanfictionTaehyung vakon született, ezért ő értelem szerűen nem lát semmit. Sokan elítélik. Sőt, mindenki. Barátai sincsenek, a szülei is hibaként tekintenek rá. Bár, csak anyja van. Apjával elválltak, miután kiderült, hogy Taehyung vak. Az apja szerette pedi...