Farah&Wassim?

5.9K 271 16
                                    

Vandaag was het zaterdag. Gisteren heb ik niet zoveel gedaan dan mijn spullen ordenen en mijn moeder helpen. Vandaag word de hand van Esma gevraagt, zelf heb ik niet zo'n zin omtegaan. Ik heb Wassim beter leren kennen, hij is 20Jaar en hij woont in Zeist. Hij gaat voor zijn HBO diploma en gaat daarna in zn vaders bedrijf werken. Hij is een echte grappenmaker en nu ik hem ken vind ik hem wel een gezellige jongen.
M: Faraaah.
F: Jaa
M: Kom ff naarbeneden
F: Isgoed.
Ik liep de trappen af naar de keuken.
F: Jaa
M: Ga je niet mee?
F: Nee ma echt geenzin wollah!
M:Saff isgoed wij vertrekken nu je kan koken als je wilt en anders heb ik geld op je rekening gestort voor eten.
F: Ewa mama saff heb geen geld nodig. Trouwens morgen is feest van Vriendin van mij kan ik gaan?
M: Tuurlijk schat
F: isgoed.
M: Brahim is ook thuis ik weet niet of hij nog weggaat mohiem als er wat is bellen ja.
F: Komtgoed ma doe de groeten aan esma & derest
M: Komtgoed
F: Beslema
Ik zwaaide mijn ouders uit en ging terug naar binnen. HOMEE ALONEEE BITCHEZZ Schreeuwde ik.
B: A paard niet zo schreeuwde ik ben er ooknog.
F: Duss? Moet ik rustig aandoen voorjou? HAHAHAH never broerlieff
B: Ewa saff ik heb je hulp nodig.
F: Whatsupp?
Hij werd knalrood en ik keek hem vragend aan.
B: nnnou euhm.. ik heb een vriendin.
F: Whaaat the fuck? HAHAHAHAHAHHAHAHA Brahim&een vriendin!
B: Wat lach je sukkel.
F: Nee nee wellou maar hoelang al?
B: 2jaar
F: Wauw, dus waarmee moet ik je helpen.
B: Euhm ik wil volgendjaar met haar trouwen omdat ik dan bij pa in het bedrijf werk.
F: Omg zoleuk!
B: Jaa maar we zijn al dat stiekme goede zat dus ik wil alvast met haar verloven.
F: nee omg zoleuk! Ben trots op jou broer
B: ik ook op jou zusje. Maar mijn probleem is ik wil een prachtiy huwlijksaanzoek doen!!
F: ik ben een heel leuk idee waneer wil je het doen?
B: volgendeweek!
F:Saff je spreekt met haar af en jullie gaan wat eten, daarna gaan jullie lopen en zeg je dat je het uitmaakt omdat het klaar is met al dat stiekemegoede ze schrikt en word boos en jy gaat op je knieë.
B: Je bent geweldig zusje binnekort gaan we het uitgebreid overhebben
F: Saff isgoed lieverd! ❌
B: Dankjewel zusje ik ga ff weg red jij jezelf?
F: Jaa zeker
B: Saff beslema
F: Beslema
Ik liep naar de keuken en pakte een redbull & een milka oreo reep.
Ik ben echt trots op mijn family! Vooral mijn moeder. Ze heeft zoveel meegemaakt haar ex-ouders hebben haar zoveel geflikt niet te vergeven gewoon. Toch is ze altijd sterk gebleven ook is het niet altijd stabiel geweest tussen haar &mn vader maarja! Ik ging naarboven en deed mijn boksen aan, lekker muziek luisteren. Het was 14:00 en ik verveelde me nual dood. Ik besloot mijn kast opteruimen, Jurken bij elkaar broeken bij elkaar enz. enzo. Nadat ik klaarwas was het 16:00 ik keek op mn telefoon en zag dat ik een appjr van Wassim had.
W: Salem prinsesje! Allesgoed?
F: Hamdoulilah goed met jou?
W: Gaatgoed!
F: Mooiso
W: Heb je zin om vandaag watleuks met mij tedoen?
F: Euhm.. Jaa kanwel maar wat?
W: Als jij om half 6 klaarstaat bij vijvertje kom ik je halen.
F: Isgoed totstraks
W: Totstraks.
Ik heb gewoon een afspraak met hem, de laatse dagen voel ik me elke keek rood worden als ik met hem bel&app. Hij was echt hardstikke lieff Noemde ze dit liefde? Was ik nou verliefd? Ik besloot me maar klaar te maken. Ik zette mijn stijltang&krultang alvast in de stekker en liep naar mijn kledingkast. Ik pakte een witte broek met mijn roze blouse, ik deed daaronder mijn Adidas roze supercolore onderaan. Ik kleedde me om ik stijlde mijn haren en maakte pijpenkrullen. Ik deed wat mascara op en stifte mijn lippen roze, ik spoot wat ladymillion op en pakte mijn goude sieraden. Ik pakte nog een burberry sjaal en mijn witte gucci tasje. Ik ging naarbeneden en deed mij adidasjes aan. Het was 17:15 ik had nog een kwartier. Ik pakte mijn sleutels en vertrok naar de afgesproken plaats.

Farah's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu