Toeeetoeeetoeeet. Oeff is het nu al tijd. Met een heftige hoofdpijn stond ik op en ging ik naar de badkamer waar ik een Warme douche nam. Het is hartje winter en dat betekend KoudKoud en nog een Koudd!! Nadat ik klaarwas poetsten ik mijn tanden en deed ik de lwodoo. Ik ging naar het gebedsruimte waar ik Fadj bad. Daarna las ik nog een halfuurtje uit de koran en ging ik naar onze slaapkamer. Het is pas 06:30. Ik ging naar beneden en ruimde het op, het was eigenlijk hardstikke schoon. Ik maakte een ontbijt voor Mezelf&Wassim omdat dat moest. Alles is me precies aangewezen. Elke ochtend moet zijn kleding klaarstaan een ontbijt en moet ik heb om 07:15 Wakker maken anders Zwaait er wat. Ik ging weer naar boven en ging naar zijn kledingkast. Ik pakte zijn grijze broek met een rode Blouse met een grijze moncler Sjaal. Ik legde het klaar en liep naar mijn eigen kast. Ik pakte er een dikke Mayo uit en een witte overhemd die ik aandeed, daarboven deed ik mijn zwarte pullover aan die lekker warm en lang was. De flapjes van mij overhemd kwamen boven uit en deed er nog een leuke ketting bij. Ik deed mijn horloge om en deed wat lebello op mijn lippen. Ik deed arganolie en Cremè voeding in mijn haar. Ik keek op de klok en zag dat het tijd was om Wassim te wekken.
Farah: Wassim
Ik schudde hem door elkaarheen en zag dat hij zijn ogen opende.
Farah: Sta op je moet naar werk.
Hij was wakker en ik ging naar beneden waar ik een crossaintje met Na3Na3 thee dronk (Na3Na3 is marokaanse muntthee voor die lezers die niet weten wat het is) nadat ik klaarwas pakte ik mijn tas en stopte er wat snoepgoed en flesje water&Ijssthee in. Ik legde mijn tas klaar en ging weer naar boven. Ik maakte het bed op en deed de raam open voor wat frisse lucht.
Wassim: Hoe ga je naarschool?
Farah: Mijn auto
Wassim: Hoelaat ben je klaar?
Farah: 1300 maar moet daarna na ziekenhuis vooor echo
Wassim: Waar vertel je het mij nupas?
Farah: Wassim je maakt alweer ruzie, ik heb je gisteren wel gehoord om 2uur snachts. En ik heb die vrouwen parfum geroken ben niet achterlijk!!
Wassim: Kifesh? Ik praat over jou kom je over mij beginnen
Farah: Laten we maar helemaal niet praten lijkt me een beter plan
Hij liep op me af en nam mijn polsen beet.
Wassim: Ik ben jou man ja. Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil en waar ik wel. Dus als het je nog bevalt houd je je mond maar gewoon
Farah:Ok.
Patts!! Daar kwam die klap alweer. Geschrokkken keek ik hem aan maar het enigste wat hij uitstraalde was Woede en macht.
Farah: Ikhaaatje schreeuwde ik
hij knalde de deur dicht en liep naar beneden. Beneden deed ik mijn kortr zwarte Uggs aan en pakte mijn Mooi Canadagoose jas. Ik liep naar mijn auto en starte de motor. Hij moest opwarmen en ondertussen krabte ik de ramen schoon. Nadat ik klaarwas reed ik richting Sanae waar ik 3x toeterde, ze kwam naar buiten en stapte in
Farah: Salem eleykoum schatje
Sanae: Goodmorning Beautifull
Farah: Lekker geslapen?
Sanae: Jaa totdat de weker het weer mocht verstoren
Farah: Hewa? Howslife
Sanae: Gaat zn gangerje verveel me thuis omdat iedereen al uit huis is
Farah: Hewa opzoek gaan naar een mannetje
Sanae: Laat ik maar wachten!! En jij houd je het uit
JE LEEST
Farah's life
RandomHet Leven van Farah dat langzamerhand kapot word gemaakt. Overleefde ze al deze drama & zal ze ooit met de liefde van haar leven eindigen! Lees het verhaal om te weten hoe het afloopt. ( Eerst Uitgehuwelijkt maar toch hardstikke geluk lezen, voordat...