Schoolin

9.1K 324 14
                                    

Aangekomen opschool parkeerde we de auto en stapte uit.
F: Na een lange zomervakantie beginnen we weer met
D: Enhoe laten we gaan.
Brahim zit ook op deze school dus hem zie ik ookweer elke dag. We liepen het schoolplein op en ik zag Brahim staan met zn vrienden. Hij seinde dat we naar hem toe moesten komen.
I: Salem kleine studentjes van mij
F: Stiljoh!
D: wij zijn leuke studenten joh!
F: Wij gaan naar binnen want we willen niet telaat komen he broer!!
I: Let op mn woorden zusje waneer je echt begint met de lessen je gaat je leven haten
D: Yeh right we zijn jou niet joh pipo
F: Mohiem spreek je straks beslema
I: Beslema zusje
Ik zag ze nog wat seinen naar elkaar maar gaf er geen aandacht aan. Samen met Dalila liep ik naar binnen, ik zat Hamdoulilah samen met haar in de klas dus dat komt helemaal goed. We gingen in de Aula zitten en wachtte even, zette de geluid van mijn telefoon uit en bleef wachten. Er kwam een man naar binnen en hij begon met zijn saaien praatjes. Toen werden onze klassen opgenoemt en gingen we naar onze klassen. Daar kregen weer een preek en kregen we eindelijk onze roosters en andere informatie.
D: Hehe eindelijk klaar deze man wekt mijn slaap op wollah!
F: Hahah gek yellah kom wegaan het is 12:00 en ik moet afrijden om 14:00
D: letsgo!
Samen reden we richting huis en zette we een muziekje op. Dalila zette me af en ik bedankte haar, ik zag dat auto van Brahim dus dat betekende dat hij thuis was gekomen. (Sorry ik heb een foutje gemaakt Brahim zit op zijn laatste jaar van het hbo) ik opende de deur en liep naar binnen. Ik ben thuis riep ik .
B: Hallo iritant zusje van mij
F: Hallo bosaap!
B: neem je woorden terug kleine.
F: Nee dat doe ik lekker niet
Ik rende weg en Brahim rende achter mij aan toen hij mij tepakken had kietelde hij me helemaal.
F: HAHAHAHHAHAHA Brahim aub stoop!!!
B: zeg sorry
F: so Hahahahha sorry!
B: goedso
F: sukkel!
Mijn broer&ik hebben altijd al een goede band gehad. Nu nogsteeds
F: Brahim waar is mama?
B: ze is naar de stad met galtou Souraya
F: Okee isgoed heb je jonger?
B: Jaa
Ik liep naar de keuken en maakte 2 broodjes gezond
F: eten is klaar!
We aten samen en praatte wat over van alles en nogwat.
Brahim ik ben bang dat ik ga zakken, Farah je moet niet bang zijn gewoon rijden netals altijd dan haal je het wel. Ik gaf mijn broer een kus en waste onze bordjes af. Het was 13:45 nog een kwartier dus ik ruimde mijn kamer een buiten op en zag dat het tijd was. Brahim wens me succes ik ben weg, succes zusje lieff je kan het! Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en ik vertrok. Ik zag de zwarte golf van mijn rij instructeur
Rij: Goedemiddag Farah
F: Goedemiddag meneer
Rij: en ben je al zenuwachtig
F: Jaa gaatwel.
Hij legte mij uit wat ik moest doen en hoe ik moest rijden. Voor mijn gevoel ging het heel erg goed, uiteindelijk eindigde ik bij het CBR. We liepen naar binnen en daar zat ik met spanning te wachten.
Rij: Gefeliciteerd Farah. Je bent geslaagd!!
Mijn geluk kon nietmeer stuk in the pocket bitchezz.
F: Dankuwel meneer!!
We spreekte nog wat dingetjes en trots liep ik het gebouw uit. Mijn telefoon ging af en er stond op mijn display Papa ik besloot maar op te nemen.
F: Hallo
Papa: Salem prinsesje
F: Salem papa
Papa: Enn??
F: Gezakt!!
Papa: Oh lieverd toch het makt niet ui.
F: Het maakt wel uit want ik bdn geslaagd zei ik trots
Papa: ik wist het wel prinsesje ben trots op jou!!
F: Dankjewel papa ik kom richting huis
Papa: Isgoed zine
F: Beslema
Papa: Beslema
Ik hing op en liep naar de bushalte. Ik nam de bus naar de hema in de stad, daar kocht ik 3 Verschillende taarten en nam de bus naarhuis. Thuis aangekomen opende ik de deur en toen hoorde ik SUPRISSEEEEE!! Ik zag mijn familie daar staan met een blij gezicht Aawh watlief!! Ik knuffelde ze allemaal. Ik sneed de taart en gaf iedereen een stuk uiteindelijk ging ik naast mijn oma zitten en we kleste gezellig. Na het avond eten gaf mijn vader mij een klein doosje, voor jou prinses!!! Ik opende het doosje en zag de autosleuteld van een Audi liggen. Ik keek mijn vader ongelovig aan en hij knikte. Ik ren zosnel mogelijk naar buiten en zag daar een zwarte audi staan. OMG Dankjewel papaa, geendank lieverd!! Het was 23:00 en iedereen vertrok naarhuis. Morgen zal ik Insha'Allah een rijbewijs aanmaken. Ik ging naarboven en bad al mijn gebeden en kroop mijn bedje in op na de volgende dag.

Farah's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu