Deel 39.

4.2K 259 52
                                    

Hennadag:

Hier zat ik dan, op mijn hennadag. Dit zou eigenlijk een van de mooiste dagen in mijn leven moeten zijn. Een van de dagen die ik samen met mijn liefdevolle familie zou koesteren, een van de dagen waarna ik op heb uitgekeken om samen met de liefde van mijn leven tezijn. Maar dat was het niet dit was ee huwelijk dat genoodzaakt moest gebeuren. Omdat mijn familie denkt dat ik mijn benen open heb gedaan voor hem. Mijn Familie kan ik ze zo nog wel noemen? Ik dacht dat ze me vertrouwden, ik dacht dat ze wel beter wisten!! En dan mijn Vader&Broer de Opa&Oom van mijn kinderen die het liefste geen kleintjes van mij willen en hun het slechtste toewensen dat is de kers op de taart. Ik ben 4 Maanden zwanger. De Henna was net aangebracht en het feest liep ten einde. Langzamerhand gingen de mensen weg, de mensen die dachten dat ik gelukkig ben maar ik ben alles behalve gelukkig. Dit doe ik alleen voor mijn 2Kindjes. Zij hebben een Papa in hun leven nodig en hun familie. Mijn moeder die steunt me elke dag door en door, zij weet hoe dit voelt zij wilt dit hetliefst niet maar dit moet. Ik mocht eindelijk naar boven, ik waste alle henna af en ging daarna bidden&douchen. Nadat ik klaarwas ging in naar beneden waar ik meehielp met opruimen. Mijm vader gunde mij en vieze blik. Hoe kunnen mensen zo snel veranderen.

Papa: Morgen ben je een getrouwde vrouw en dan mag je doen wat je wil

Farah: Nee dat mag ik dan niet want dan begin ik een nieuwe hel      'verluisterde ik zacht.

Nadat ik had opgeruimd ging ik naar boven. Wassim heeft me deze afgelopen weken vaker laten merken dst hij een agressieve kant heeft. Ik zal hem dus moeten gehoorzamen want anders loopt dit niet goed af!!


The Weddingday:

Ik zat hier in mijn prachtige bruidsjurk wachtend op de bruidengom. Mijn moeder liep mijn kamer in en nam mij in mijn arme

Mama: Lieverd toch!! We kunnen alles afzeggen he

Farah: Nee mama ik moet dit doen voor de kinderen, die hebben ook een vader nodig.

Mama: Weet dat de deur altijd voor jou openstaat dochter. Ik weet hoe dit voelt en ik voel me verschrikkelijk bij de gedachte dat ik je laat trouwen zonder enkele teken van liefde.

Farah: Mama het maakt niks uit. Wassim heeft zijn doel bereikt

Papa: Welk doel?

Mijn vader stond al een tijdje te luisteren. Ik gunde hem geen blik en bleef naar de grond kijken.

Papa: Ik had het tegen jullie

Farah: Niks

Mama: Waarom ben je hier? Om er weer lekker intewrijven dat je eindelijk van haar af bent!! Dit is je dochter man.

Papa: Eigenlijk wou ik haar succes wensen

Farah: Dankjewel'  Zei ik onverstaanbaar.

Ik hoorde de toeters steeds dichterbij komen en wist dat hij er was. Dit was het, ik hoorde de voetstappen steeda dichterbij komen en wist dat hij het was. Ik za g hem in de deuropening met zijn bigsmile en hij strak in pak. Ik zeg jullie eerlijk hij ziet er prachtig uit maar zijn innerlijk is zo verotte als Verotte Eieren. Hij tilde mijn sluier op en gaf mij een kusje op mijn voorhoofd!! Hij nam mijn hand en samen liepen we de trap af naar de woonkamer. Ik zag al mijn nichten-jes in prachtige Jurken. Jammer dat dit allemaal niet echt is. Samen gingen we op de bruidsbanken zitten en keken we naar de dansende menigte. Je ziet er prachtig uit, vanavond ben je van mij' verluisterde hij in mijn oor. Ik walgde van hem en gaf hem geen antwoord. Ik keek naar de deuropening en mijn blik viel op Ishak. Wat zag hij er prachtig uit, hij keek mij met een vieze blik aan en liep naar een groepje jongens toe. Ik doe iedereen pijn, al mijn geliefde ben ik kwijt. Nadat we elkaar de dadels&melk hadden gegeven was het tijd om naar het park tegaan. Mwt luid gejoel werden we naar buiten geleid. Mijn moeder gaf mij een stevige knuffel en liet een paar tranen vallen. Daarna kwam mijn vader die mij een slappe knuffel gaf. Ik wist dat dit hem vrijwel niks kon schelen maar voor mij betekende dit zoveel. Daarna kwamen Momo&Amiraa en Brahim die heeft geeneens de moeite genomen. Mijn blik die vond zijn eigen, ik kon geen emotie lezen wat mij brak mensen dacht ik huillde omdat ik mijn ouderlijkhuis verliet maar ik weet wel beter. We stapte de Gehuurde porsch in en reden net luid getoeter naar het park. In het park maakte we allerlei foto's, de mooiste foto vind ik die met Amiraa&Momo die mij beide een kusje geven. Beide zijn ze 3 maar het leek alsof hun de enigste waren die mij begrepen. Daarna moest ik op de foto met Brahim&Nawal wat moeilijk was. Een traan ontglipte uit mijn oog en viel precies op de handplam van Brahim. Nadat de fotos waren gemaakt reden we weer door naar de koning in Amsterdam. Aangekomen werden we naar binnwn geleid en al snel werd het druk op de dansvloer. Na een tijdje mocht ik alweer in mijn eerstejurk. Het was een Donkerblauwe Lebsa met Gouden Assecoirs. Nadat ik helemaal klaarwas liepen we weer de zaal in. Mensen keken allemaal op, ze dschten echt dat dit allemaal uit liefde was. Jammergenoeg zijn dat Illusies. Er werden fotos gemaakt en er werd gedanst. Mijn tweede jurk was een Zalmroze Lebsa met Zilvere sieraden. Nadat ik alweer was omgekleed mocht ik weer de zaal in. Dit was natuurlijk hardstikke vermoeiend maar het moest wel. Tijdens de 3e jurk ging iedereen eten dus kreeg ik meer tijd. Ik zal af een kleinbeetje ik kon nauwelijks wat eten en het lag alweer in de Wcpot. Nadat iedereens buikje was gevuld gingen we de zaal weer in en werden we op de Hmaria (weet echt niet hoe je het schijft. Voor de mensen die niet weten wat het betekend het is een een grootte stoel waarin de bruis&bruidegom zitten, iedereen op zijn eigen stoel en word gedragen en door de zaal heen gedragen) daarna moest we dansen waar ik eigenlijk totaal geenzin in had. Wel zag ik dat Wassim ervan genoot, hij was gelukkig ik niet. Na de 3e kwam mijn laatste jurk de bruidsjurk. Ik trok hem aan en mijn haren werden los gelaten en waren Gekruld. Dit keer zou mij vader mij de zaal in leidde, iets wat moeilijk voor mij zal zijn. Er werd op de deur geklopt en ik zag mijn vader staan. Hij keek me lang aan en ergems in zijn ogen zag ik siw trotse blik van hem. Ik haakte mijn arm in de zijne en samen met mijn vader werd ik naar Wassim geleid die aan de andere kant van de zaal met zijn ouders stond. Toen we voor hem stonden gaf mijn vader mij een kus op mijn voorhoofd en werd ik overgedragen aan Wassim. Er werd gevraagd of de bruidschat was gegeven en alles volgens de rituelen is gedaan. Daarna mochten we de taart snijden en gaven we elkaar de ringen, de melk en de dadel. Op het einde danste we op het liedje Zina. Voor ons was het tijd om tegaan. Hij had een hotel betaald, morgen vliegen we namelijk naar Dubai. Ik liep naar mijn gezin toe en gaf mijn broer een slappe knuffel die niks voorstelde. Sinds die dag toen hij zou over mijn wondertjes heeft gesproken kan het me niet schelen wat er met hem gebeurd. Ook Nawal is al 5 Maanden Zwanger. Daarna gaf ik mijn vader een slappe knuffel, hij drukte er nog een kus op mijn voorhoof bij. Momo&Amiraa knuffelde ik en die veegde mijn traantjes lachend weg. Als laats keek ik mijn moeder lang in de ogen aan dn viel toen huillend in haar armen. Mijn moeder die mij gelijk geloofde en amper aan mij twijfelde. Wat hous ik toch onwijs veel van mijn moeder.

Mama: Doe rustig aan schatje Djellie en bel als er wat is he. Je blijft altijd Mamas kleine meid

Farah: Ik hou vanjou mama💖

Ik nam snel afscheid van Esma Hafisa Dalila&Sanae en knuffelde daarna me Omas stevig. Toen was het echt tijd om tegaan, Wassim nam me hand vast en hielp mij de auto in. Toen we in de auto zaten rukte ik me gelijk van hem los. Grinnekend keek hij me aan en deed alsof er niks was. Aangekomen ij de hotelkamer voelde ik mezelf zenuwachtig worden. Niet om het feit dat hij mij Wil~Zal beminnen maar omdat ik vanaf nu tot hem behoor

Wassim: Zo schoonheid de bruiloft was prschtig!!

Farah: Prachtiger met iemand anders als bruidegom maarja..

Wassim: Vanavond zal je om kreunen dat beloof ik je ik ga even douche

ik pakte alvast mijn doucbe spulletjes en wachtte tot hij klaarwas. Hij had alleen een handdoek om zijn middel en dat zag er zo aantrekkelijk uit. Had geeneens door dat ik naar hem, aan het staren was.

Wassi: Zie je het goed lieverd

Ik voelde mezelf roodworden en ging snel de badkamer in. In nam een Koude douche en schropte alle stresss van me af. Nadat ik klaarwas kleedde ik me om in de lingerie die ik ooit samen met Dalila had gekocht. We hadden elkaar beloofd dit aan te trekken op onze huwelijksnacht. Ik liep de badkamer uit en hooptte dat hij inslaap was gevallen. Maarnee hij was klaarwakker,

Wassim: Jij gaat mij nog een hartverzakking bezorgen schoonheid

Ik walgde van zijn Blik. Hij liep op me af en plante zij lippen op de mijne. Hij tilde me op en legte me op het bed neer. Hij kwam boven op me liggen en streelde me overal war hij raken. Hij kuste mij in mijn nek, een plek waar ik hardstikke gevoelig was en ik kreunde daardoor.

Wasim: Ik zei het je toch schoonheid je zal hiervan genieten

ookal wou ik dit niet verliet er elke keer een kreun mijn mond. Het werd steeds ruwer, en ik wist dat hij opgewonden was. Langzamerhand vlogen de kledingstukken 1 voor 1 door de kamer en lag ik naakt onder hem. Ik schaamde me verselijk en dat merkte.

Wassim: Je hoeft je niet te schamen ik heb je al een keertje mogen beminnen en ditkeer doe ik het weer en geniet je ervan je hebt een prachtig lichaam.

Waarom had ik een zwak voor de lieve kant van Wassim? Waarom kon ik niet tegenstribellen en dit allemaal negeren. Alweer verliet een kreun mijn mond en zag ik die blik van wassim en jullie weten het van het een kwam het ander.

Uitgeput liet Wassi zich naast mij vallen en in een ruk trok hij mij mee naar de douche waar we samen een lange douche namen. Dit voelde allemaal zo vertrouwd dit was de kant waarop ik was gevallen de ohzo Charmanten Wassim!!

Wassim: Schatje ik heb genoten van je.

Farah: Daar ben ik natuurlijk alleen goedvoor he je behoefdes

Wassim: Eheh verpest het moment nou niet

Weer ging hin met zijn lippen op die gevoelige plek waardoor er weer een kreun mijn mond verliet. Onder de Douche bedreven we de liefe voor de 3x keer en als ik heel eerlijk moet zijn genoot ik er ookvan. Uitgeput belandde ik in bed.

Wassim: Slaapzacht mijn liefste

Was het laatse wat ik hoorde.



Zo lieve lezers ik had ineens zoveel inspiratie/tijd 3 lange vervolgen heb ik voor jullie kunnen schrijven. 01:20 is het ik ga maar een poging tot slapen doen want morgen moet ik alweer vroef mijn nest uit!! Trouwens die reacties van jullie toen mij zo goed. Er was een reactie waarin stond dat het verhaal haar zo erg heeft geraakt dat ze wat tranen heeft laten vallen. Ik als schrijfster word daar hardstikke gelukkig. Blijf like&ommenten

Bigg kis For I 💗💗💗


Farah's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu