Zaterdagochtend:
Het was alweer zaterdag. Gisteren was hartstikke gezellig maar ook vermoeiend, al die kinderen in een huis en Rayan, Achraf& Mohamed-Amine. Maar Hamdoulilah ging goed, het was 08:00 Smorgens. We hadden besloten om met de hele familie naar Restaurant vandaag Amsterdam tegaan. Ik ga zo wel even met Lina Alleen naar de stad om te winkelen. Ik stond op en ging naar beneden waar ik werd verwelkomd met de Afwas & de vieze grond. Pff, ik ging weer naar boven en poetste mijn tanden. Daarna verichtte ik weer het gebed en ginf weer terug naar beneden waar ik begon aan de afwas. Nadat ik klaarwas ruimde ik alles op en ging ik stofzuigen, ik maakte alle galzentafels schoon en dweilide het huis. Hehe het was weer Spik&Span, ik ging op mijn telefoon en zag dat ik verschillende appjes van ouders had. Ze vertelde me dat hun kinderen het helemaal geweldig vonden. Ik reageerde terug en ging naar boven waar ik een lekkere douche nam. Vandaag weer naar de Kapper samen met Lina, ga me haren Donkerblond verfen. Ik wikkelde een handdoek om mijn lichaam heen en ging toen naar de kamer waar ik me omkleedde in een traningspak. Het was 10:14, ik ga ze maar wekken want we hebben om 12:00 een afspraak bij de kapper en Wassim gaat me afzette daarna gaat hij met de jongens boodschappen doen.
Farah: Wassim liefje Time to wake~up
.... Geengehoor
Farah: Helo?
Ik besloot hem maar uittelokken en gaf hem een klein kusje in zijn nek. Gelijk was hij klaarwakker
Farah: Nu word je wel wakker hè
Wassim: Farah, Ochtendgymnastiek?
Ik keek hem vies aan en rende daarna de kamer uit. Ik hoorde hem nog lachen en liep de kamer van de jongens in. Ik opende de gordijnen en wekte ze, daarna liep ik naar lina toe en wekte haar ook.
Rayan: Mama wat gaan we vandaag doen?
Mama: We gaan met de familie uiteten voor Linas verjaardag
Achraf: Alweer wat doen voor haar verjaardag
Mama: Hey! Dat mag niet he Achraf. Het is je zus, wanneer jij jarig bent doen we ook altijd leuke dingen.
Ik gaf hem een Veelbetekende blik waardoor hij wist hoelaat het was. Nadat ze hun tanden hadden gepoets deden ze alle 3 een PSG traningspak aan. Linas haren deed ik in een Makkelijke knot rn we gingen toen naar beneden waar ik voor ons alle een Makkelijk ontbijtje maakte. Niet veel later kwam Wassim ook naar beneden in een PSG traningspak.
Wassim: Gek hoor Match dingen enzo
Rayan: Papa later wil ik op jou lijken👌
Wassim: Natuurlijk Mannetje van Papa
Lina: & ik wil later op mama lijken
Mama: InShaaAllah lieverd!
Nadat we ons ontbijt hadden gegeten maakte ik nog een Selfie van ons allemaal en gingen we naar de gang waar De Jongens hun helemaal zwarte Adidas Zxflux aantrokken en lina & ik onze zwarte Uggs. We deden allemaal onze Jas aan en liepen toen naar de auto van Wassim.
Farah: Heb ik je de boodschappenlijst gegeven?
Wassim: Yess Faarr, gaan jij en Lina nou maar meiden dingen doen wij zorgen er wel voor dat er brood op tafel komt.
Hij reed ons naar de kapper en drukte nog en paar groene briefjes in mijn handen. Samenn liet lina Liep ik de Kapper in en werden we gelijk geholpen. Mijn haar werd gewassen, puntjesgeknipt & geverfd & gekruld. Voor Lina werd het alleen gewassen geverfd & ook gekruld. Na ruim 3uur bij de kapper gezeten te hebben liepen we beide met een mooi kapsel de kapper uit.
JE LEEST
Farah's life
SonstigesHet Leven van Farah dat langzamerhand kapot word gemaakt. Overleefde ze al deze drama & zal ze ooit met de liefde van haar leven eindigen! Lees het verhaal om te weten hoe het afloopt. ( Eerst Uitgehuwelijkt maar toch hardstikke geluk lezen, voordat...