3Dagen later:
We waren alweer bij onze 3 dag. Het was hier hardstikke gezellig, altijd was er wat tedoen en de kinderen genoten er zeker van. Samen met z'n alle liepen we door het oark. Het was 17:45, om 18:00 zouden we Dineren met Mickey&Minne Mouse. De kinderen waren helemaal weg van hun ( ook Achraf&Rayan die stoer deden Hihi) Na het diner zullen Nawal, Esma, Hafida, Dalila & ik naar de Eifftoren gaan. Daar ergens zullen we ook overnachten Mama zal met de kinderen overnachten!! Samen liepen we het restaurant in en rende de kinderen gelijk naar hun favorite Idooltjes. We filmde alles en maakt veel fotos. Ook ik ging met ze op de foto, we genoten van het eten en het Toetje. De kinderen waren moe en dat zagen we, we namen afscheid en liepen naar het hotel. Terug in de kamer Douchte ik ze alle 3 deed ze een dikke Pyama aan en poetsten hun tandjes.
Mama: Willen jullie met Papa praten?
Kids: JAAA
Sow die hebben hun vader zeker gemist. Ik belde Wassim op en vertelde hem dat de kindjes hem wouden spreken. Ik deed de telefoon op luidspreker en gaf hem aan Lina, alle 3 spraken ze met hun vader en lagen ze in een deuk door de grapjea van hun Vader!! Trots keek ik naar mijn gezinnethe, ze kunnen me soms gek maken maar toch zijn hun mijn leven!! Nadat ze hadden opgehangen liepen we naar de kamer van mijn moeder waar ik ze instopte, Amiraa&Lina in een bed en dd Jongens samen. Ik gaf ze een nachtzoen en liep toen sluipend de kamer uit. Mijn moeder wenste ons alle veel plezier en gingen met alle dames naar de kamer van Dalila&mij.
Nawal: Dus wat gaan jullie aandoen wat het is best koudd!!
Farah: Laat me even weerbericht bekijken!!
Ik keek naar het weerbericht en zag dat het gelukkig niet ging regenen.
Farah: 6Graden dames
Dalila: Tazz man we moeten hier in de zomer komen!!
Farah: InShaaAllah!! Yellah laten we ons klaarmaken gurlss
Ik stijlde mijn haren en krulde het daarna. Elke krul maakte ik met een haarspeld vast totdat we weggingen. Ik liep naar mijn koffer en keek naar wat ik kon aantrekken. Ik Viste er een Zwarte Skinneys uit en trok die aan. Ik deed mijn Shirt uit en keek naar wat anders,
Dalila: Sexy BH hoor
Esma: Jaa wollah vanwaar?
Farah: Victoria Secret
Hafidaa: OHWNEE hiermee verleid ze haar gekke Wassim
Nawal: Hete Nachten maken ze mee
Ik werd Knalrood en allemaal schoten ze in de lach
Nawal: Schaam je niet lieverd, Brahim&ik zijn zelfs door het bed gezakt
Allemaal lagen we in een deuk,
Esma&Dalila: Ik voel je Nawall
We lachte nog harder, ik houd van dese meiden!
Nawal: Maar Brahim is een geweldige partner waarmee je de liefde.....
Farah: NAWAAALL bespaar me dit ik hoef echt niet te weten of me broer
Ik klapte dicht en allemaal schoten we in de lach...
Hafidaa: Yellah omkleden,
Ik pakte een Witte blouse en deed er een Beigè truitje overheen. Ik pakte een lange goude ketting en deed mijn goude horloge om. Ik deed mijn Beigè Uggs aan en pakte mijn Zwarte Michael kors handtas. Ik stopte al mijn benodigheden erin en begon aan mijn Make-Up. Nadat ik klaarwas deed ik mijn jas aan en wachte ik op de dames.
Alle Dames: HAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHA
Farah: Waarom lachen julllie
Hafida: Wou je HAHAHAHAHHAHAHAHA Wou je zo naar buiten gaan
Farah: Wtf is het lelijkdan?
Esma: HAHAHAHHAHAAHH Gagag in de spiegel kijken
Ik liep naar de spiegel en schoot daarna ook in de lach, mijn haren zagen er echt niet uit!!
Farah: Thanks Gurls.
Ik deed mijn Jas weer uit en haalde alle spelden eruit. De krullen waren mooie en Lang 😍😍😍, ik deed er nog wat haarlak in en spoot een luchtje op.
Farah: Wollah jullie zien er wel lekker uit hoor, als Jullie mannen jullie hadden gezien zou dit heel anders aflopen
We maakte Nog genoeg Foto's en gingen naar beneden waar de Taxi op Ons wachtte. Hij reed ons naar de Binnenstad van Parijs en bracht ons naar de Bestemming. Dit zag er echt leuk uit, allemaal Boutiqjes en alles was in een kerstsfeer.
Nawal: Place to Be man..
Dalila: Wajow hier moeten Adam&ik naartoe man anders zelfmoord
Esma: Stil a Bolle op een dag gaat Adam nog dood door jou
Zo begonnen de twee met elkaar te bevechten. Uiteindelijk knuffelde ze elkaar toch, we liepen we Boutiqjes in en gingen wat winkelen. We maakt vooral veel foto's en Lol. Na een paar uur gingen we naar de Eifeltoren waar een wachtrij van Hier tot aan Marrakech was maar daardoor lieten we onzs pret niet verpesten. We praatte Lachtte echt veel. Dit had ik gemist een momentje voor mezelf zonder Man/Kinderen. Na een tijd mochten we naar binnen en gingen we met de lift naar boven, we hadden geresveerd in het Restaurant. We namen plaats en Bestelde wat te eten/drinken.
Hafida: Zo, hewaaa dames? Denken jullie nog aan kinderen
Esma,Dalila&Nawal: JAAA TUURLIJK!!
Hafida: & Jij Farah,
Farah: Eerlijk gezegt niet. Het is druk met 3 kleine kinderen!!
Hafida: Ik begrijp je lieverdd!!
Dalila: Hoe gaat het net Lina vind ze het erg?
Farah: Wat erg?
Dalila: Haar ouders!
Farah: Ik heb het haar zoveel verteld en elke keer verteld ze me dat het niet erg is
Nawal: Ze is een Sterke meid!!
Farah: Zekerweten.
Samen genoten we van ons Avondmaal en praatte we over ditjes en datjes, we maakte ook nog een Rondje in de Eifeltoren & gingen toen naar onze hotel in de stad. Als een gesloopt iemand liet ik mezelf op het bed vallen en viel ik inslaap!
JE LEEST
Farah's life
RandomHet Leven van Farah dat langzamerhand kapot word gemaakt. Overleefde ze al deze drama & zal ze ooit met de liefde van haar leven eindigen! Lees het verhaal om te weten hoe het afloopt. ( Eerst Uitgehuwelijkt maar toch hardstikke geluk lezen, voordat...