Deel 35.

3.5K 232 28
                                    

Ik voelde mijn hoofd bonken en opende met moeite mijn ogen. Ik keek om mij heen en zag een slapende Wassim naast me liggen. Langzamerhand herinnerde ik me alles weer, de ruzie die we hadden en de klap. Ik keek rond en zag mijn BH&onderbroek om de grond liggen. Geschrokken keek ik naaast ne en gooide de dekens van me af. Ik zag dat ik bloot in bed lag en een zag dat mijn benen onder het bloed waren. Laat dit alsjeblieft een droom zijn huilde ik, ik kneep mezelf maar besefte mijzelf dat dit de harde realiteit was. Ik zag die klootzak naast me liggen en voelde de woede in mij komen. De tranen stroomde al van mijn gezicht af en ik moest hem dit betaald zetten. Huillend ging ik naar de badkamer en schromde mijn huid zohard dat het rood werd. Mijn eer is van me afgenomen!! En het ergste val alle is dat ik er bewust niet bijwas. Ik sloeg een paar keer tegen de muur aan en stapte de douche uit. Ik ging naar beneden en keek rond en zag een doosje lucifers liggen. Ik ging naar boven en zag Wassim nogsteeds slapen. Kloootzak die hij is. Ik stook het lucifertje aan en liep langzemerhand naar hem toe. Ik rukte de deken van hem af en en zag hem daar liggen helemaal bloot. De tranen vielen weer naar beneden maar ik moest me concentreren. Ik hield het luciferthebbij zijn mannelijkheid en liet het brande. Ik zag dat Wassims lichaam heen en weer beweegde en zag dat hij zijn ogen opende en gelijk begon te schreeuwen.


Wassim: TFOE. FARAH OPHOUDEN WAT DOE JE

Farah: WAT IK DOE JIJ HEB MIJN EER VAN ME AFGENOMEN KLOOTZAK IK HAAT JOU MET HEEL MIJN HARD

Wassim: Aah Prinsesje toch binnekort zal je hier van genieten

Vol ongeloof keek ik hem aan. Hij is gek ik zweer hij is gek!! Ik pakte mijn spullen en kleede me in een speer om. Huillend rende ik het huis uit een rende maar door en door. Van alles ging er door me heen, Angst vedriet en Spijt. Ik kwam aan bij een parkje en ging zitten op het bankje waar ik gelijk weer in tranen stortte. Waarom is mijn een drama? Waarom moet ik dit allemaal meemaken. Ik zag een vijvertje en liep er langzamer hand naartoe. Ik heb niks meer mijn familie zal mij van zich afstoten en ik zal voor altijd ongelukkig blijven.  Net op het moment dat ik wou terug lopen verloor ik mijn evenwicht en voelde ik mezelf zinken naar de bodem.


Hello lieve lezers❤❤

Afgelopen maanden hardstikke druk gehad met het organiseren van mijn bruiloft die op 16 Januarie In Shaa Allah plaats zal vinden!! Dat is ook de rede dat ik weinig schrijf. Ik ben bezig met verhuizen organiseren en School!! Zoals jullie weten is dat geen Goede Combinatie samen want School heeft veel energie nodig!! Vanaf vandaag zal ik jullid beloven dat er elke dag voor 22:00 een vervolg zal schrijven en met wat geluk zal ik in de weekend een paar extra vervolgjes eropzetteb Loveyaa All!!

Kiss from I. 💖💖




Farah's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu