4Dagen later, Lina's perspectief;
Zo moe als wat stond ik op en ging ik naar beneden, 02;00 we gingen eten. Morgen is het de eerste dag Ramadan, ik zag Mama in de keuken staan. Wat doet zei hier? Elke keer probeert ze iets tedoen, ze is moe en dat merken we.
Lina: Yemma wat doe je? We hebben je toch verboden te werken..
Yemma: Lieverd is niet erg ik kon toch niet slapen!
Lina: Yemma, je word straks opgenomen je moet goed uitrusten anders word je niet beter!
Yemma: Waarom mag ik niks doen? Ik hoor voor jullie te zorgen
Lina: Dat klopt maar dat kan je alleen als je zelf gezond bent. Je loopt uzelf hier uitteputten Yellah ga zitten Yemma dit is niet leuk!!
Telleurgesteld ging ze zitten. Het is hier compleet veranderd, iedereen zit in zijn eigen wereld. Het gaat steeds slechter met Yemma, morgen zullen ze met haar eerste Chemo beginnen. Het is Hamdoulilah niet uitgezaaid maar het gevaar is er nog! Ik maakte het ontbijt waarnee Yemma was begonnen af en legte alles op tafel neer.
Lina: Ik ga de jongens&Pa wakker maken.
Yemma: Isgoedd!
Yemma wou graag meedoen maar dat kon Jammer genoeg niet. De laatste weken word ik vaak onbekend gebeld. Ik krijg vaak rare teksten over wst me vader heeft achtergelaten en dat ik prachtig ben.. Buiten voel ik me echt bekeken!! Maar waarom word me vader er elke x bij gehaald? Wat voor een man was Beba en wat voor een baan had hij. Waaraan is hij gestorven, wie is mijn moeder! Allemaal vragen waar ik op een dag antwoord op zal krijgen!! Ik ging naar de kamers en wekte iedereen, nadat ze met moeite de trap af waren gekomen aten we ons ontbijt met moeite op en dronken nog de laatste slokken water.
Achraf: Wollah voel me Wahed waterballon.
Iedereen: HAHAHAHAHAHH...
Yemma: Jaa mijn zoon. De mooiste maand van het hele jaar❤
Ik ruimde alles af met de behulp van de jongens en ging naar boven waar ik de Lwodi verrichte. Ik pakte mijn hoofddoek en Abaya en trok het aan. Ik liep naar het gebedskamertje waar mijn broers vader & moeder zaten. Aandachtig luisterde ik naar de prachtige stem van Rayaan, dat heeft hij van onze opaa Rayaan geerft. Die kon die Quraan zo zuiver oplezen.. We wachtte tot het ochtendsgebed dat om 04;02 plaatsvond. Samen beden we de Rakaats en sloten het gebed af. Ik las Ayaat el Kursi op en deed een paar Dua's voor Yemma de Familie & al mijn broeders&zusters op de aarde. Voor alle doden mensen en voor alle Arme mensen. Ik sloot het af met Surat el Fatiha en ging toen naar me kamer. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik weer een berichtje had
Hee schoonheid, lekker gegeten? Deze maand zal ik niks doen maar wanneer de Ramadaan is afgelopen is zullen wij elkaar snel ontmoeten schoonheid!! Ishak heeft echt een prachtige dochter achtergelaten!
Waarom Anoniem & wie is dit en waarom hoor ik elke x dat me vader een prachtige dochter heeft achtergelaten? Ik besloot het te negeren en viel inslaap!
Volgende ochtend:
Met wallen van hier totaan tokyo stond ik op en ging ik naar de badkamer. Ik waste mijn gezicht en poetseb me tanden zonder dat ik iets doorslikte.. Ik ging naar de kamer en deed een grijze Joggingsbroek aan en pakte een wit tshirtje. Ik deed mijn haren in een staart en pakte mijn grijze Nike Thea/airmax. Ik deed mijn boeken in een nike rugzakje en ging naar beneden. Vandaag naarschool Wollah geenzin maar tijddoden!! Ik hoorde mijn telefoon en keek naar de aantal Smsjes die ik had wat ik toen las deed mij schrikken....
SORRYSORRYSORRYSORRY Het duurt 1eeuw voordat ik weer een stuk afheb maar ben druk!
kusje voor jullie! ❤❤
JE LEEST
Farah's life
RandomHet Leven van Farah dat langzamerhand kapot word gemaakt. Overleefde ze al deze drama & zal ze ooit met de liefde van haar leven eindigen! Lees het verhaal om te weten hoe het afloopt. ( Eerst Uitgehuwelijkt maar toch hardstikke geluk lezen, voordat...