120409 Mekkah.

3K 252 52
                                    

( Lieve lezers. De Fanmilie is in Mekkah, natuurlijk een prachtige stad! Ik ben er nognooit geweest en heb daarom ook doorgespoeld naar de laaste dag in Mekkah! In de week dat ze daar wakker hebben ze de Hadj gedaan. De laaste dag in Mekkah is een van de Speciaalste voor de gehele gezin. Ik hoop dat jullie begrijpen waarom ik niet over hun verblijf schrijf! Ik zal jullie dan Oure Fantasie vertelleb en dat wil ik liever nuet omdat er hier van die "heilige" zitten die helemaal gaan flippen en dat kan ik er nu echt niet bij hebben)

Alwetend Perspectief:

Dit waren de meest Prachtige dagen van mijn hele leven! Yemma Straalde, ze leek herboren. Het was heerlijk haar zo tezien, af en toe kreeg ze en black out omdat ze echt enthousiast was maar Hamdoulilah. Ook bij Achraaf&Rayaan zie je dat ze gerust zijn, hun gezichtje is weer opgeklaard om Yemma zo tezien heeft ons alle goed gedaan zelfs Beba Was te genieten. Dit was Jammer genoeg alweer de laaste avond in onze gelieve stad. Met z'n alle waren we opweg naar het Magreb gebed in de Moskee waar we gezamelijk zouden Bidden. De Adhaan Speelde zich af en je zag dat iedereen naar de Moskee snelde..

Yemma: Het is hier zo prachtige mijn lieve kinderen. Het liefst blijf ik hier wonen,

Rayaan: Zou ke dat willen Yemma?

Yemma: Graag mijn lieve zoon alleen zal dat onmogelijk zijn!

Achraaf: Waarom niet?

Yemma: Ik weet het nier Jongens. Ik weet het niet Laten we gaan Bidden

De Mannen liepen een andere richting op, We gingen samen klaarstaan en daarvan Beden we de 3 Rakaat Onder de Prachtige stem van De Imaam.. Nadat we ons gebed hadden afgesloten bleven we we nog een tijdje zitten en deden we Allerei Dua's. Natuurlijk verlieten wat mensen de moskee maar niet iedereen vaak bleven we hier Quraan Lezen of Praatte we over ons Mooi geloof.

Yemma: Lina

Lina: Jaa Yemma?

Yemma: Wanneer zal jij het huwelijksbootje Instappen?

Lina: Weet ik niet Yemma gauw InShaaAllah!

Yemma: Wil je me beloven dat je altijd geduld&Sabr zal hebben?

Lina: Jaa Yemma & anders kom ik naar uw Toe.

Yemma: InShaaAllah lieverd!

We waren alweer uren veder. We waren opgestaan voor het laatste gebed dat we in dw Moskee van de heiligstw stad Mekkah zouden verrichtte, het Fadjr gebed. Op een of andere manier deed Yemma gisteren heel raar. Ze stelde allemaal vragen, het leek net alsof ze wist dat ze er over een paar weken nietmee zal zijn. We gingen staan en volgde het gebed, tranen vielen van mijn wangen naar beneden wat was dit prachtige. Nadat iedereen was opgestaan om het tweede Rakaat te bidden bleef Yemma op de grond en stond ze niet op. Ik kon niks doen wat ik was midden in het gebed. Ik bidde mee en deed wat Dua's nadat ik klaarwas keek ik naast me en zag ik Yemma Nogateeds in dezelfde posititie! Ik kon haar gezicht niet zien wat hij was op de grond gericht

Lina: Yemma Riep ik onzeker

Ik pakte haar hand vast en die voelde koud aan. Ik draaide haar om en zag haar gezicht, helemaal bleek maar toch een glimlach. Yemma gilde ik, ik schudde haar heen en weer maar niks niks.

Lina: YEMMAAA WORD WAKKER.

ik zag dat er mensen om me heen stonden maar mijn blik was gericht op Yemma. Was ze nounecht weg?

Lina: Yemma alsjeblieft Reageer zei ik verslagen

Huillens viel ik op haar borst. Ze heeft ons verlaten, ze heeft het echt gedaan. Langzamerhand begon ik me te beseffen dat Yemma deze Dunya heeft verlaten. Tranen stroomde naar beneden ik zag de Ambulance Broeders waren gearriveerd en ik zag een berzorgde Rayaan, Achraaf & Baba naar ons toe rennen

Achraaf: Wat is er met Yemma schreeuwde Achraaf

Huillend schudde ik me hoofd, dit kan niet dit mag niet. Ik zag dat Ahcraaf naar het lijk van Yemma rende en er huillend op viel. Rayaan die precies hwtzelfde deed en Beba die voor zich uitkeek. Ik kn dit niet ik kan dit echt niemand, zoveel pijn. Dese wereld is mij niet gegunt, ik verdiend dit niet. Ik wers licht in mij hoofd en sloot mijn ogen.


Onze lieve mooiw Farah die heeft de Dunya verlaten!

Wat zal er met Lina Gebeuren is die haar moeder achterna gegaan of is dit haar allemaal teveel geworden?

Like&&Comment.


Farah's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu