"a ahh y yapma!"
"daha hiç bişey yapmadım... Asıl eğlence şimdi başlıyor:)"İçime aniden girmişti. Ellerimi yüzümden çekip dudağımı öpmüştü. Ağzına boğuk iniltiler bırakıyorum dudağımı kanatana kadar ısırıp öpmüştü...
"y yoongi y yeter çok acıyor!"
"sus jimin... Aha sen şimdi bittin:)"Zevk noktamı bulmuştu. Her vurgu yaptığında gözüm kayıyordu yoongi nin kollarını sıkıyordum bu onun hoşuna gitmiş olucak ki sırıtmaya başlamıştı..
"a ahh yooniee~"
"ahh mükemmel!"Boşalıp içimden çıkmıştı. Çıplak vücuduma bakıp bakıp sırıtıyordu beni kendine çekip kucağına almıştı. Banyoya gitmişti...
Üstümüzü giyinip aşağıya inmiştik kalçam ağrıdan çıkıcak gibi! Kahvaltı yapıp salona geçmiştik
"yavrum ben gidiyorum işim var bişey olursa ararsın"
"hmhm"
"ağrın çok varsa krem var sürersin gel öpeyim"Dudağımı öpüp gitmişti. Bi de hiç bi şey yapmamış gibi ağrın olursa sür bilmem ne tabi işini gördü çekip gitti işin ne çok merak ediyorum...
Kaç saat oldu hâlâ gelmedi nasıl bi iş bu?
"luna gelir misin?"
"buyrun efendim"
"bana tatlı yapsana ama soğduktan sonra getirsen?"
"tabii ki"Acaba arasama mı? Yoksa meraktan ölücem ben
-alo yoongi
-efendim yavrum
-ne zaman geliceksin?
-beni mi özledin bi dakika... Onların doğru koyun patlamasınlar!... Yavrum seni sonra arasam?
-noluyor orda?
-anlatırım sonraNe yapıyor ne patlayacak? Niye sonra anlatıyor?
...Yoongi gene her zaman ki gibi sinirli dönmüştü. Ben niye tanımadığım bi adamla evliyim? Adamın sadece adını biliyorum resmen neyi sever neyi sevmez bile bilmiyorum
"yoongi-"
"JİMİN GENE KAFA ÜTÜLEME!"
"t t tamam"Fazla sinirli bu sefer ne yapıyor da bu kadar sinirleniyor? Yatak odasına gitmiştim birazcık bile olsa güvenli olan tek yer burası... Yani sanırım öyle? Çarşaflar kirlenmiş yatak örtüsü yerde
İğrenç bi sabahtı...
Yemek yemiştik yemek boyunca tek kelime ikimizde etmedik odaya gene çıkmıştım yapıcak bişeyim yok çünkü! Kocaman evde o ayı ile ne yapılabilir?!
Çarşafları değiştirirken kapı açılmıştı.
"kimsin?"
"benim güzelim"Arkadan gelip sarılmıştı. Bouynumu öpüp kendine döndürmüştü.
"bu neyin tribi?"
"trip falan atmıyorum sana öyle gelmiş"
"emin misin?"
"yoongi bi bırak beni çarşafı değiştirim konuşucam... Otur"
"hayırdır ne konuşucaksın?"
"yoongi seni gram tanımıyorum sürekli işim var diyip gidiyorsun işinin ne olduğunu bile bilmiyorum eve döndüğünde konuşmaya korkuyorum sürekli bana patlıyorsun!"
"evden işim var diyip çıktığımda sen ne düşünüyorsun ki?"
"şey... Boşver"
"seni aldattığımı sanıyorsun ama aldatmadım seni hiçbir zaman işim ise baronum ben eve geldiğimde sinirli olduğumu bildiğin halde gelip konuşuyorsun? Ne olmasını bekliyorsun ki? O sinirin üstüne konuşunca?"
"hiçbişey beklemiyorum ne bekliceğim senden?... Neyse ben aşağıdayım"
"ne yapıcaksın?"
"burada duvarlar, sen, kasvet yani herşey üstüme geliyor!"Hızlıca aşağıya bahçeye inmiştim.
"nefesim daralıyor! Nefret ediyorum senden yoongi! Hayatımı bitirdin!"
"hayatın asıl şimdi başlıyor yavrum"Korkarak arkamı dönmüştüm. Ne ara indi o?
"bu mu hayat?! Zorla sahip olmak mı hayat?!"
"içeri gir ve bağırmayı kes"
"girmiyorum! Avazım çıktığı kadar bağrıp çığlık atıcam! SENDEN NEFRET EDİYORUM YOONGİ!"Yoongi eli ile ağzımı kapatıp beni içeri sürüklemişti.
Yere itip, tekme atmıştı.
"ahğ karnım!"
"sen gecenin bu saatinde ne yapıyorsun?!"Ayağa kalkıp onu itmiştim. Birden bire nasıl geldi bu güç bilmiyorum...
Beni geri itip kafamı yere vurmuştu. Ayağı ile kafama baskı uygulamıştı.
"y yoongi ç çek!"
Kemerini çıkartıp ikiye katlamıştı.
"h hayır l lütfe- AHHĞ!"
Bana art arda vurmaya başlamıştı. Ben bayılınca da öylece bırakıp gitmişti...
Sabah
Olduğun yerde uyanmıştım acıdan hareket edemiyordum
Yoongi aşağıya inip bana sırıtarak bakıyordu
"uyanmış benim bebeğim"
"y y yardım et"
"aa yok kendin kalkıcaksın dün beni itmeye kalkıştığında çokta güç buldun"
"n nolur c canım çok acıyor"
"off normalde umrumda olmazsın da eşim olduğun için"Beni kucağına alıp öpmüştü. Yukarı çıkartıp üstümü değiştirmemde yardım etmişti. Sonrasında tekrar aşağıya inip masaya oturmuştuk.
"sen toksundur ya daha dün akşam kemerimin tadına baktın... Nasıldı? İyi vurdum mu?"
Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. Kafamı kaldırıp ona bakmamı sağlamıştı.
"hangisi daha iyi sence? Ellerim mi? Kemerim mi? Bence kemer"
En büyük yaramın olduğu bacağıma elini koyup sıkmıştı.
"ahğ!"
"ah kıyamam çok mu acıyor?"
"lütfen çek elini!"
"dün akşam avazım çıktığı kadar bağırırım dedin dimi hadi şimdi o güzel sesini duyayım"Elini yaraya dibine kadar bastırmıştı.
"AHH! NOLUR ÇEK!"
"acıdı mı yavrum?"
"ÇEK ELİNİ!"
"şş az sessiz ol!"Elini çektiğinde derince iç çekmiştim. Hoşuna mı gidiyor canımın yanması?
"kıyamam sanaa çok mu acıdıı?"
"senden nefret ediyorum!"Masadan kalkıp yatak odasına gitmiştim.
Niye böyle bi insan?
...
Bahçeye çıkıp biraz dolanmıştım. Evde durdukça daralıyorum. Yoongi odanın camından bağrıp yanına gelmemi söylemişti... Yanına gittiğimde yoongi beni kucağına oturtmuştu.
"noldu?"
"hiç seni özledim yasak mı?"
"dün çok güzel özlem giderdin bence"Boynumu öpüp elleri gene bütün vücudumda ızdırap gibi gezdirmeye başlamıştı. Korkunç biri...
________________
Lütfen yorum ve oy attın
Sizi seviyorum kendinize dikkat edin~hgv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.