Günoo
...
Jimin, yoonginin eline dikkatlice pansuman yapıp sarmıştı.
"çok zorlama bu elini... Yaraları daha fazla kanatma tamam mı?"
"... Jimin... Bana böyle davranma lütfen"
"nasıl davranıyorum?"
"sana, oğlumuza yaptığım onca şeyden sonra bana böyle davranma, ben bunu hak etmiyorum bana benim gibi davran"
"sana senin gibi davranırsam seni öldürmem gerekir... Ölümü göze alıyor musun?... Neyse ne... Biraz nefes almam lazım gelirim"
"tamam..."
Jimin odadan çıkıp, yatak odasına gitmişti. Duş almak için banyoya girmişti. Ama ayağa kalkmakta zorluk çektiği için başaramıyordu. Olduğu yerde yavaştan ağlamaya başlamıştı.
Yoongi jimini yanlız bırakmak istemediği için onun yanına gitmişti. Odaya girdiğinde göremeyince seslenmişti. Cevap gelmemişti ama banyodan ağlama sesleri gelmişti. Banyoya gittiğinde ağlayan eşini görmek içini daha da acıtmıştı.
"güzelim... Yardım edeyim mi?"
"hayır... İstemiyorum senin yardımını... Kendim hallederim..."
"bi dakika gel sen bi"
Yoongi jimini kucağına alıp odaya götürüp, yatağa bırakıp karşısına oturmuştu.
"bebeğim... Eğer istersen üve-"
"istemiyorum..."
"tekrar yapalım ne dersin?"
"hayır... Bi 9 ay daha bekleyemezdim beni bu hale sokman biraz bekleyemez miydi sadece 1 ay kalmıştı. Bekleyemez miydin?"
"özür dilerim"
"özürlerin oğlumu geri getirmiyor... Neyse yeter ben yatıcam çıkar mısın odadan?"
"bebeğim nolur böyle yapma kendimi çok kötü hissediyorum..."
"yeni mi geldi o hissiyat?... Beni istediğin kadar döv sesim çıkmazdı ama karnımı tekmelediğin zaman durman için yalvardım karnımı koruyamacak haldeydim kafama tekme attın, dirseğinle vurdun canımın acısı sikinde bile değildi! Senin canını tek bi tokatım mı acıttı da bana öyle vurdun?!"
"bebeğim nolur ağlama özür dilerim..."
"çık git odadan yatmak istiyorum!"
Yoongi odadan çıktığında jimin uzanıp yatağa sarılıp ağlamaya başlamıştı.
"seni asla affetmeyeceğim yoongi..."
Ağlaya ağlaya uyumuştu...
Akşam
Jimin uyanmıştı asansörle aşağıya inmişti.
"bebeğim bende seni uyandırmak için gelicektim... Hadi gel yemek ye biraz hastanedeyken de hiçbir şey yemedin"
"bişey istemiyorum... Yemeğini hızlı yiyebilir misin? Beni biraz dışarı çıkartıp gezdirir misin?"
"gezdiririm sen iste yeter ki üstünü değiştirelim gel hadi"
"yemek?"
"boşver yemesemde olur seninle birlikte dışarı da yeriz"
"istemiyorum"
Jimin ile odaya çıkıp üstlerini değiştirmişlerdi. Aşağıya tekrar inip çıkmışlardı hava esiyordu. Sahil kenarına gidiceklerdi.
"burası iyi mi başka bi yerede gidebiliriz?"
"yok iyi..."
"iyi misin?"
"iyi miyim?"
Yoongi bi banka oturup jimini kendine çevirmişti. Jimin hastanede o haberi aldığından beri ölü gibi geziyordu. Ama yeniden çocuk yapmayı kabul etmiyordu.
"güzel bebeğim... Titriyorsun al bunu"
"ceketini bana verme sen üşürsün..."
"ben üşümem..."
"ellerin iyi mi?"
"iyiler... Jimin zorlama kendini..."
"... İyiyim..."
"değilsin jimin! Ağlamamak için kendini tutuyorsun gizliden gizliden ağladığını da biliyorum yapma!"
"yoongi... Senin yüzünden..."
"benim yüzümden..."
"niye böylesin? Ailen de mi sana tecavüz etti? Ailende mi seni odalara kapattıp saatlerce dövüp işkence yapıp hastanelik etti? Ailen de mi senin parmaklarını koparttı? Bana niye yapıyorsun?... Benden ne... İstedin?..."
Jimin yoonginin karşısında içli içli ağlamaya başlamıştı. Neyse ki sahil boştu yoonginin adamları hariç kimse yoktu.
Yoongi jimine sarılıp öpmüştü. Jimin yoongiyi itmek istiyordu ama artık ona dahi gücü kalmamıştı.
"ağla bağıra bağıra ağla rahatlayana kadar ağla"
"benden ne istedinn? İnsan sevdiğine böyle mi davranır? Ben niye sana böyle davranmadım?"
"beni sevmedin"
"nereden biliyorsun?... Kalbimi görüyor musun ki görebilmek için aynaya bakman yeterdi"
"ne?... Sen beni sevdin mi? A-ama sevmediğini söylüyorsun"
"dil ile ikrar ettiğimi kalp ile etmedim ki... Seni sevdim çok sevdim lanet olsun ki kalbimi verdim sana bana bunları niye yaptın? Canımı niye yaktın?"
"MADEM BENİ BU KADAR SEVDİN NİYE DEMEDİN?! NİYE SANA ZARAR VERMEME GÖZ YUMUP SESSİZ KALDIN?!"
"gene suçlu ben miyim?"
...
Kuzey ışığım♡
HGV sunar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.