"evett sıradaki işkenceye hazır mısın?"
"nolur yeter!"
"aa tch tch olmaz ama her şey yeni başlıyor güzelim... Kolunu uzat"
"mhmh!"
Kolumu tutup dizinin altına koymuştu. Cebindeki sigara baketini çıkartıp bi dal yakmıştı. Sigarasını içerken diğer yandan çakmak ile kolumu yakıyordu acı çığlıklarım heryeri inletmişti. Yoongi keyif alır gibi gülmeye başlamıştı. Çakmağı kenara fırlatıp elindeki dalı koluma bastırarak söndürmüştü.
"YETER! AHH!"
"bağırma yavrum"
"yapma artık yeter lütfen!"
"bi sus! Düşünüyorum acaba daha ne yapsam diye... Hmm... Benim şurada bi bıçağım olucaktı... Hah buldum şimdi o mükemmel bacaklarını bi açalım"
Bacağımı açıp bıçak ile "MY" harfleri yazmıştı. Yan taraftaki banyodan sıcak su doldurup getirmişti bacağıma döktüğünde yara yanmaya başlamıştı.
"tamam bu günlük yeter"
Odadan çıkıp gitmişti. Direkt öldürse ne olucak sanki!
Gün 2
Ayak sesleri geliyordu odanın en köşesinde bacaklarımı kendime çekip oturmuştum. Yoongi odaya mutlu şekilde girmişti. Kim bilir ne işkenceler yapıcak da bu kadar mutlu.
"jiminnn... Jimin? Neredesin?!... Ah saklandın mı sen?"
"h-hayır... Y-yoongi... Nolur yeter dövme artık canım çok acıyor... Lütfen"
"jimin... 7 gün dolmadı daha 2. Gündesin... Aslında bu gün mutluyum sana az işkence edicem bu yüzden az ama ağır işkenceler :)"
"yeter"
"7 gün sonra hastaneye götürücem seni merak etme o kadarda acımazsız değilim... Sırt üstü uzan bakalım"
"uzanamıyorum..."
"niyeymiş?"
"karnımdan dolayı..."
"off! Şu çocukta bi doğmadı işkenceleri onun yüzünden seçerek yapıyorum ya!"
Saçımdan tutup duvara çarpmıştı. O hamlesinden sonra vücudum daha fazla bişey kaldıramayacak haldeydi zaten ve bayılmıştım.
Gün 3
Manyak gene geldi elinde iğne ve iplik vardı? Ne alaka?
"jiminn kocan geldi bebeğimm özledin mi?... Bu gün ne yapıyoruz biliyor musunn? Mm maalesef ki artık konuşamıyacaksın..."
Yanıma çömelmişti. İpi iğneye geçirip sert sert ağzımı birbirine dikmişti. Kollarım ne kadar güçsüz olsada yoongiyi itmeye çalışmıştım. Yerinden gram oynamdı.
"evet çok güzel oldun bebeğimm kocana bi teşekkür edersin artık seni bu kadar güzelleştirdiğim için... Pardon ben senin az önce ağzını diktim dimi?"
Gözyaşları içinde bacağına yapışmıştım.
"noldu? Gitmemi istemiyor musun? Gözlerim yaşardı bebeğim beni istiyor"
"mhmh! Mhhm!"
"yeni bi dil mi bu? Bacağımı bırak güzelim kocanın işleri var"
"mhh! Hm!"
Pantalonun paçasını aşağıya çekmiştim. Yoongi gülmeye başlamıştı.
"seni sikmemi mi istiyorsun? Ama daha geçen akşama kadar yaptım senin o güzel götün kaldırmaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.