16

70 10 57
                                    

Günooo

Sınırın dolup dolmaması şuan umrumda değil bu bölümü atıp kaçıyorem

...

"bana insan gibi davranmadığın için olabilir mi acaba?"

"sana kötü davranmam için zorluyorsun"

"ben mi zorluyorum?! A desem ağzıma ediyorsun!"

Yataktan kalkıp kapıya ilerlemiştim.

"nereye?!"

"aşağıya!"

"bu halde mi ve koltuk değneğini almadan"

"ne varmış üstümde ayrıca acımıyor bişey olmaz"

"o şortla çıkamazsın asla!"

"sanki nereye gidicem?!"

Yoongiyi umursamadan aşağıya inmiştim. Ayağımın üstüne basamıyordum ama zorluyordum canımın acısı umrumda değildi şuan

Bahçeye çıkmıştım çıkış kapısına yaklaştıktan sonra kedi görmüştüm dışarı ilerleyip kedinin yanında çökmüştüm.

"yaa sen ne tatlı bişeysin... Acaba yoongi seni almama izin verir mi? Bence vermez... Ama sen burada dur tamam mı seni sürekli sevmeye gelirim tamam mıı?"

"pışt güzellik!"

"pardon? Bana mı seslendiniz?"

"buradan senden başka güzellik var mı yavru şu bacaklara bak sütun gibi"

"ne diyorsun be salak pislik sapık!?"

"gel benimle... Yürü!"

"bırak lan kolumu! İndir beni pislik!"

"dur yerinde!"

Sağlam olan ayağımla adamın penisine vurmuştum o da beni yere atmıştı resmen, ayağa kalkamıyorum lanet olsun bu piç üstüme geldikçe geriliyordum kendimi

"YOONGİ! LÜTFEN YANIMA GEL YOONGİ!"

"o kim?!"

"kocam!... Uzak dur benden! Dokunma YOONGİ NOLUR GEL!"

"bi sus be ciyak ciyak bağırıyorsun?!"

"bırak beni uza-..."

Adam yere yığılmıştı. Arkamı döndüğümde yoongi elinde silah adama sıkmış yanıma gelmişti ama fazla sinirliydi...

"y-yoongi..."

"sen anlaşılan odanı özlemişsin... Gel benimle"

"h-hayır... Yapma bişey lütfen! Sadece kedi sevmek için çıkmıştım nolur!"

Beni dinlemiyordu! Eve girip beni o cehennem odaya götürmüştü. Yere bırakmıştı. Hiç değilse şimdilik kibar...

"jimin hani rüya görmüştün ya hastanedeyken... Gözlerinide dikiyordum... Gerçekleştirelim mi? Hmm?"

"y-yoongi ş-şaka yapıyorsun dimi?"

"yoo şaka yapmıyorum gözlerini dikelim bi daha kedi göremezsin ve onu sevmeye gidemezsin dimi... Tepinme! Jimin dur!"

"nolur yapma hayır yapma dokunma nolur hayır istemiyorum!"

"sessiz ol bebeğim ama böyle yaparsan olmaz ki sus da çabucak bitsin"

"nolur yapma! Çok acır yoongi yalvarıyorum yapma bişey lütfen! Özür dilerim çok özür dilerim lütfen bişey yapma! Bi daha yapmayacağım! Senin sözünden dışarı çıkmayacağım nolur yapma lüfen!"

korkuyorum °•yoonmin•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin