"bebek?"
"oğlumuz çok iyiymiş aferin korumuşsun"
Yanağımı okşayarak dudağımı öpmüştü. Artık ona karşı gelmeye fazla korkuyorum... İstediğini yapsa gene karşı çıkmayacağım.
"noldu sesin çıkmıyor korkuyor musun?"
"hmhm..."
"ah kıyamam bebeğime çok canını yakmışım... Sen nasıl katlandın 1 hafta ben çoktan kaçmıştım."
"k-kıpırdayamıyordum..."
"neyse hiç değilse bi daha yapmaman gerektiğini anladın"
"hmhm"
"kollarına bakayım... Güzel yakmışım sanatsal olmuş"
Cidden cani ve vahşi birisi keyif almış bi de eşiyim ya!
"aslında kaburganı kırıcaktım ama sırt üstü uzanamıyorsun ve hamilesin bu yüzden bende bileğini kırdım"
"y-yoongi benim parmaklarım?"
"nolucak be güzelim kocan boşa mı var istediğini yaparım bebeğim"
"canımı yakma... Tek isteğim bu"
"o cana kurban olurum"
"her yerim acıyor hemde çok fazla"
"oyy kıyamam bebeğime"
Oda servisi gelmişti. Yemek getirmiş. 1 haftadır yemedim hiçbir şey...
"yemeğinizi getirdim buyrun"
"sağolun"
Kadın çıktığında yoongi yemeği eline alıp bana yavaşça yedirmişti.
"canın bişey çekiyor mu?"
"y-yok"
"birazdan aşağıya kafeteryaya inicem istediğin varsa söyle alayım sana da"
"çilek..."
"tamamdır. Hadi ye yemeğini"
Yemeğimi yedirip odadan çıkmıştı. Canımı fazla acıttı ama bişey demeye cidden korkuyorum çünkü artık olucakları anlamıştım. Ben bu kadar beter beklemiyordum... Odaya gelmişti ama elinde 1 kasa dolusu çilekle...
"al güzelim"
"ohaa! Bu kadar fazlaya gerek yoktu ya"
"sen yemene bak sadece"
"... Teşekkür ederim"
"teşekkürünü evde edersin güzelim"
Sus jimin sadece sus! Bunun üzerine bi daha dayak yememen lazım!... Sadece çilekleri yemeye başlamıştım.
"yüzün acıyor mu?"
"hmhm..."
Cidden bi de soruyor mu bu?! O kadar tokatı o kadar yumruğu o kadar kemer darbelerini sende al bakalım yüzün nasıl oluyor?! 1 hafta aralıksız işkence çektim! İki elimden de parmak koparttı bileğimi kırdı saatlerce kemerle sopayla dövdü sabahtan akşama kadar tecavüz etti ağzımı dikti! Bana bunları yaparken bi gram kıpırdayamadım! Öldüresiye dövüldüm!
"1 hafta benimle mi kalıcaksın burada?"
"evet... Kalmamı istemiyor musun?"
"yoo şey sadece... Boşver..."
"güzelim hatırlıyor musun? Sana bi laf söylemiştim. Karşında ki kim olursa olsun acıma diye... Karşımda ki eşimdi, öldüresiye dövdüğüm kişi eşimdi... Seni dövmek istemiyorum beni zorlama bu yüzden o gün şikayetçi oldun da ne oldu korkudan gelip şikayeti çektin ama her türlü dayak yedin ben kendim çıksam şuan konuşamazdın bile konuşmayı da geçtin amiliyatın 2 saat değil 8-9 saat seni amiliyat ederlerdi ki hayata dön"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.