18

70 9 30
                                    

Selamm

Arkadaşlar bu fic angst bi sonla bitmeyecek yoongi sürünücek ve mutlu bi son olucak

...

Yoongi gene Jimini suçluyordu. Ama asıl suçlu hep kendisi oldu

"ö-özür dilerim bağırmak istemedim"

"seni çok sevdim Yoongi..."

"bende seni bebeğim"

"insanlar sevgilerini şiddet ile göstermiyor ben niye şiddet dolu bi hayat sürdüm seninle... Beni kaçırdığın ilk zamanlar kokuyordum ama sonrasında sana kalbimi verdim... Cidden yakışıklıydın, çok güzel kokuyordun"

"şimdi nasılım?"

"hala çok yakışıklısın... Gene çok güzel kokuyorsun bazenleri sırf kokun için sana yapışmak istiyorum, beni dövdüğün gün gene kokunu içime çektim, ölüceğimi düşündüm o dayaktan sonra dedim bari kokuna hasret şekilde ölmeyeyim... Ben nasıl biriyim?"

"erkek olmana rağmen çok güzelsin, çok tatlısın, bana çok tatlı bakıyorsun görmediğimi düşünüyorsun ama hepsini görüyorum çok güzel kokuyorsun senin yanındayken çileklerle dolu bi bahçede gibi oluyorum... Her şey için özür dilerim... Sana kendimi affettiricem"

"dene bakalım... Eve gidelim mi artık?"

"gel bakalım"

...

Eve gidip odaya çıkmışlardı, üstlerini değiştirip yataklarına geçip uzanmışlardı.

"bana dön bebeğim"

"kalbimi tetikleyemem"

Yoongi sırıtıp jimini kendisine çevirmişti. Dudağını öpüp sarılmıştı...

Sabah

Bütün ev Jimin'in çığlıkları ile inliyordu.

"acıyor! Yoongi çok acıyor sürme!"

"bebeğim çok az kaldı lütfen"

"d-dur nolur çok acıyor!"

Yoongi elinde ki krem ile duraksamıştı. Jimin'in vücudu eskisinden daha çok yara taşıyordu.

"bebeğim hadi hızlıca yapalım bitsin sonra seninle biraz gezmeye çıkarız ne dersin?"

"canımı yakmadan ve hızlı ol lütfen..."

"tamam bebeğim"

Kremi sürdükten sonra Jimin'in üstünü değiştirip aşağıya inmişlerdi. Arabaya binip AVM'ye gitmişlerdi.

"şuraya girelim mi?... Jimin?"

Yoongi, Jimin'in dolu gözlerle baktığı yere bakıp oradan uzaklaşmıştı. Bi yerde oturup beklemişlerdi. Etraflarını korumalar hızla çevirmişti.

"güzelim... Onları gördün diye mi üzüldün?"

"h-hayır... Üzülmedim ben... Hadi dediğin mağazaya girelim"

Yoongi derin bi nefes alıp tekerlekli sandalyeyi sürmüştü. Mağazaya girip bişeyler almışlardı.

"bu nasıl?"

"iyi"

"yemek yiyelim mi?"

"yok"

"jimin hiç yemek yemiyorsun açlıktan ölüceksin bak"

"bişey olmaz"

"... Biz bunları alıyoruz"

"... Buyrun iyi günler dilerim"

Mağzadan çıkıp yemek için restoranta gitmişlerdi. Jimin her ne kadar yemek istemesede yoongi zorla yediricekti.

"yiyeceksin bunları"

"istemiyorum boş yere aldın"

"ben yediricem istesende istmesende"

"iste-... İnsanlar bakıyor yapma"

"bakamazlar etrafımız korumalar sardı çünkü"

"istemiyorum"

Yoongi zorla yedirmişti. Jimin'i elinden geldikçe evde tutmamaya çalışıyordu. Çünkü gizlice ağlıyordu her zaman

"ee kocacığın ile ne yapmak istersin"

"eve gitmek isterim"

"hayır derim"

"yoongi cidden yeter çok bile durduk dışarıda yorgunum"

"peki... Gel hadi"

Jimin'den;

Yoongi sonunda ikna olmuştu ve beni eve götürüyordu... Arabaya binmiştik. Yol boyunca devamlı bişeyler söylemişti. Hepsine kısa cevaplar vermiştim. Eve varınca beni kucağına alıp eve ilerlemişti. Onun yüzünden ayaklarımın üstüne basamıyordum.

Beni odaya çıkartıp karşısına almıştı.

"bebeğim lütfen beni dikkatlice dinle... Bu yapıcağım şeyi senin kararına bağlı yapıcam..."

"dinliyorum"

"seni mutlu etmemin tek yolu anladığım kadarıyla benim olmadığım bi ev, benim olmadığım bi hayat... Ben kendimi polise vericem... Cezamı çekersem mutlu olur musun? Düşün..."

"yoongi... Bana biraz zaman ver sana cevap vericem..."

Bişey demeden odadan çıkmıştı. Normalde olsa sonrasını bilmesem ya da üstümde travma olmasa direkt evet derdim ama... Bi kere öyle olunca...

-saatlerde tekme ve tokat yemek, 1 hafta aç, susuz odada kilitli kalmak, kemer ile parçalanana kadar vurmak, parmak kesilmesi, ağız dikilmesi, bilek kırmak, aralıksız bir gün boyunca tecavüz, sopa ile dövülmek, vücutta sigara söndürülmesi, çakmakla kolların yakılması-

Bu kadar yaşantının üstüne polise verdiğimde sonrasında bişey yapmasa bile korku var belki içeride ona bişey yapıcaklar o da çıkınca benim yüzümden kendini şikayet ettiği için beni döver? Sonuçta dövmeye yer arıyor... O hapisteyken nereye gidicem ve ne yapıcam? Sonuçta arkadaşım yok, ailem yok, yurt evli olduğum için beni attı. Dışarı çıksam bin bir türlü sapık hepsi birbirinden beter belki biri daha beni yoongi gibi kaçırıp daha beterlerini yapıcak? Hiç değilse yoongiye artık alıştım 1,5 yıllık evliliğimiz var... Ayrıca da sevdiğim insana bunu yapamam...

Yataktan zorlukla kalkıp sandalyeye geçmiştim. Odadan çıkıp alt kata inmiştim. Lanet olsun ki her bu kata indiğimde şu odayı görüyorum kapısında bile kanım var...

Odaya girip yoonginin sandalyesinin yan tarafında durmuştum.

"bebeğim noldu?"

"bana sunduğun şey hakkında"

"ha dinliyorum"

"polise... Gitme... Gerek yok mutluyum ben sadece büyük bi yorgunluk var üstümde ve daha yeni oldu o şeyler biraz alışmam lazım bu boşluğa... Beni anlamaya çalış hem ben mutluyum ve iyiyim..."

Değilim...

"bak ciddi soruyorum ben sana"

"bende... Ciddi cevap veriyorum... İyiyim ve mutluyum gitmene gerek yok boşver unut gitsin alıştım ben"

Bana sarılıp öpmüştü. Kendimi biraz daha ağlamamak için zorlarsam patlayacağım.

"hadi işini... Hızlı hallet yemek yiyelim... Acıktım..."

"tamam bebeğim zaten çok az kaldı hemen hallediyorum"

...

Beboşum♡
HGV sunar...

korkuyorum °•yoonmin•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin