"yoongi yeter! Cidden yeter komik değildi!"
"tamam korkma yavrum"Havuzdan çıkıp yanıma gelip dudağımı öpmüştü. Onu itip uzaklaştırmıştım.
Su cidden iyi geliyor insana
"ohoo ama böyle kaçarsan olmaz ki... Gel buraya güzelim"
"ya indir biraz duralım!"
"aa yok sen kendin kaşındın"Beni kucağına alıp havuza atlamıştı benimle birlikte. Suyun altında tekrar dudaklarıma kapanmıştı. Onu tekrar itmeye çalıştığımda bileklerimden tutmuştu.
"uslu dur bebeğim"
"öpmee!"Kafamı havaya kaldırdığımda açıkta kalan boynumu emişti.
"off! Bi öpmeden dur! Yüzmek istiyorum biraz rahat ver bana!"
"sen bana mı bağırdın?! Yüz verdim diye tepeme çıkma!"
"t tamam s sustum..."Şerefsiz piç kızmasa ölür zaten! Bi tarafları şişer kızmazsa!
"beni bırakır mısın? Yüzmek istiyorum..."
"yüzün gülsün!... Gelicem ben"
"peki"Canım dondurma çekiyor ya hava da sıcak çok iyi gider!
"koruma! Bana dondurma, limonata bi de soğuk kahve alsana gidip"
"tamam efen-"
"ya sabır!... Siz benim sabrımı mı sınamaya çalışıyorsunuz?! Bi koruma daha geçen gün öldü şimdi de diğeri! Alın şunu da götürün!"
"yoongi...lütfen hayır"
"yok yavrum sen havuzda kal"Yoongi havuza atlayıp yanıma gelmişti. Önüme gelen ıslak tutamları çekmişti.
"ah güzelim beni bekleyemedin mi istemek için?"
"yoongi... Korkuyorum..."
"kork güzelim... Kork"Kafamı aniden havuza sokup bastırmıştı. Suyun altında çırpınırken yoonginin karnı hemen yan tarafımdaydı dirseğimle karnına vurup benden uzaklaşmasını sağlamıştım.
"jimin! Seni geberticem!"
Havuzdan çıkıp bahçe çıkışına koşmuştum. Korumaları itip evin az ilerisinde ki ormana girmiştim. Giysiler ıslak olduğu için ağırlık veriyordu. Arkama baktığımda kimse gelmiyordu...
Epeydir ilerliyordum burada bi kulube var sonunda! Kapıyı çalmıştım ama ses gelmemişti.
İçeri yavaşça girmiştim. Bi tane yaşlı kadın vardı.
"şey... Bakar mısınız?"
"sen kimsin?"
"şuanlık burada kalabilir miyim? Yani giysilerim kuruyana kadar en azından..."
"geç şuraya... Battaniye verebilirim"
"zahmet etmeseniz?"
"zahmet olmaz evladım yazık üşümüsün... Al bakalım... Senin karnın niye öyle şiş?"
"şeyy... Boşverin ya... Biraz kilo aldım bu aralardan ondan"
"istersen biraz yat ben dışarı çıkıcam işim var"
"peki... Teşekkür ederim beni eve kabul ettiğiniz için ve ısınmama yardım ettiğiniz için"
"rica ederim... Herkes yapardı emin ol"Yaşlı kadın çıkınca bende yavaşça uykuya dalmıştım...
Saat 17:24
Uyandığımda karşımda yoongi vardı lanet piç! Bulmuş yine! Uyandığımı görünce yanıma yaklaşmıştı.
"ah jimin sen beni aptal sandın sanırım"
"yoongi... Özür dilerim... Özür dilerim..."
"özür dileyince seni bırakıcam mı sandın?... Odanın sıcaklığı nasıl?"Oda çok soğuktu. Yoongi elindeki kumanda ile soğukluğu arttırmıştı.
"y yoongi... Özür dilerim nolur soğukluğu indir zaten giysilerim hala ıslak"
"kaşınmasaydın... Baksana bana bi"
"nolur aç kollarımı çok soğuk burası..."
"yavrum hadi gel üstündekileri çıkartalım ıslaklar hasta olma"
"Giysilerimi bırak! Çıkartma!"Üstümdekileri yırtıp kenara atmıştı. Üstümde hiç bişey yoktu şuan, bacaklarımı kendime çekmiştim.
"y yoongi yalvarırım çok soğuk!"
"ah güzelim çok abarttın ya!"
"yoongi hasta olucam lütfen!"
"öpersen olur"
"nasıl öpücem ellerim bağlı!"
"sen ellerinle mi öpüşüyorsun?"Yoongi önüme gelip eğilmişti. Yüzünü bana yaklaştırmıştı. Dudağını öpüp çekilmiştim.
"sence yeter mi?"
"ne yapmayım?!"
"hadi hadi zırlama"Dudağını epeyce öpmüştüm. Önümde çekilmişti.
"ee ellerimi aç!"
"açmıyorum öp diye yaptım. Ha bide fotoğraf çektim çıplaksın ama sorun değil sadece bende olucak sonuçta."Yoongi soğuktan dikleşmiş tepeciklerime ve çıplak vücuduma bakıp dudağını yalıyordu yanıma gelip bi yandan dudağımı öpüp bi yandan da göğüs uçlarımla oynuyordu
"mhh... Y yoongi y yapma!"
"şş! Sessiz ol!"Kollarımı ve bacaklarımı açıp kucağına oturtmuştu. Parmakaları hiç beklemeden girişimle buluşmuştu.
"a-ahh!"
"ah evet benim için inle yavrum"
"a-acıyor y-yapma"Beni yere yatırmıştı. Sırtım o soğuk zeminle buluşunca içim birkez daha titremişti.
Gözleri parlıyordu adeta. Kendi pantalonunu üstünden çıkartmıştı. Yavaş hareketlerle içime girmişti. Ben ağladıkça daha da canımı yakıyordu.
İçimdeki hareketleri hızlanınca sarsılmam artmıştı. Kafam zemine çarpıyordu kollarımdan destek almaya çalışıyordum ama olmuyordu kollarım aşırı güçsüzleşmişti.
"y-yoongi yalvarırım dur! Çok acıyor!"
"... Jimin bu kan ne?"
"ne kanı?! Yoongi noluyor?!"İçimden çıktıktan sonra deliğime bakmıştı. Parmağını yavaşça dokundurmuştu.
"ahğ! Acıyor yapma!"
"... Tamam yok bişey azıcık yara olmuş"
"nolur yet-"Eli ile ağzımı kapatıp yeniden içime girmişti. Canım zaten çok acıyordu yara ile daha fazla acımaya başlamıştı.
Yoongi içimden çıkıp kafamı sıkıca tutmuştu. Şuan karşımda kendi kanıma bulanmış olan penisle bakışıyordum. Umarım aklımda olan şeyi yapmaz.
"ağzını aç!"
"mhmh!"
"ağzını aç dedim sana!"Zorla ağzımı açıp iri penisini ağzıma sokmuştu. Nefes almakta zorlanıyordum midem çok bulanıyor. Yoongi bi yandan da benim penisimi çekiştiriyordu şuan acıdan ölücektim. İlk defa yapmıştım bunları sebebi ise yoonginin benimle evlenmesi evlenmeden önce bu tarz şeyleri daha önce hiç yaşamamıştım. Hatta kimse ile öpüşmemiştim.
İkimizde aynı anda boşalmıştık. Ama tek sorun o benim ağzıma, ben ise onun eline...
Önümden çekilmişti. Oturup soluklanmaya çalışıyordu.
"ah siktir!"
"yoongi... Çok fazla kan vardı..."Yeniden deliğime bakmıştı. Sırıtarak bana dönmüştü.
"yara olmuş yok bişey... Gel hadi bu odadan çıkalım artık..."
"çıplağız?"
"bişey olmaz üst katlara hizmetçilerin ya da korumaların çıkması yasak"Beni kucağına alıp odadaki duşa girmiştik. Beni bi bebek gibi yıkayıp giydirmişti. Kendi üstünü de giyinip benimle balkonda oturmuştu. Telefonunda resimleri gösteriyordu.
"yoongi ciddi olamazsın niye çıplak resimlerim yani? Normal resim olmuyor mu full çıplak resimlerim var galerinde"
"her halinle mükemmelsin ama bu bi ayrı be güzelim..."_________________
🖕🏻Bunu sana sokmama az kaldı güzelim<3
HGV sunar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.