"öldür yoongi zaten bi o kaldı yapmadığın!... Ya ben seni sevmiyorum beni tecavüz eden bana şiddet uygulayan hastanelik eden birisini niye seveyim?! Sana böyle davransam beni sever misin?!"
"jimin senin beni sevip sevmemen sikimde bile değil ben seni seviyorum konu bitti!"
"bitmedi ya boşansak nolucak ne değişek hayatında?! Çocuk da seninle kalıcak çocuğunu da al onu da istemiyorum yeter ki beni bırak artık canım çıktı yeter!"
Oturduğu yerden kalkıp yanıma gelip yakamdan tutmuştu.
"jimin o sesini kes artık! Yoksa elimden ciddi kazalar çıkıcak vurmamak için zorluyorum kendimi!"
"zorlama sanki hiç yapmadığın şey gibi"
Bana çok sert tokat atıp kucağına alıp odaya götürmüştü. Yatağa bırakmıştı.
"bu odadan çıkmıyorsun! O sesin daha fazla çıkmasın o dilini keserim yoksa!... Şimdi ne bok yapıyorsan burada yap çıkman yasak!"
Odadan çıkıp kapıyı kilitlemişti. Arkasından ağlayarak bağırıyordum.
"lanet pislik! Öldür beni artık! Nefret ediyorum senden!"
Şerefsiz! Yapmadığı kalmadı bana ya öldürsün artık! Hiç söylediklerimi de umursamıyor pislik ondan nefret ettiğim kadar başka kimseden nefret etmedim...
Odanın içinde kafayı yememe az kalmıştı. Kapıyı açmıyor kendisi gelmiyor ses yok etrafta ölü sessizliği var...
Sonunda teşrif etti beyfendi. Zahmet oldu ya! Odaya girip üstünü değiştirip kapıyı yeniden kilitleyip yatağa gelmişti.
"ne bekliyorsun? Yat uyu"
"yoongi... Ya nolur beni adam gibi dinle bi kere ya!"
"sabah dinledim ama çok boş yaptın başım ağrıdı o yüzden sus ve yat"
"ya boşansak nolucak sende rahat ediceksin bende al çocukta sende kalsın daha ne istiyorsun benden? Al her şeyim senin olsun"
"sus ve yat diyorum yoksa sana çok güzel zevkler aldırıcam"
"ben yatmak istemiyorum balkonda oturucam..."
Koltuk değneği ile balkona gidip oturmuştum. Şerefsiz keyfi gıcır acı çeken o değil ya, böyle dertleri çeken o değil ya sonuçta!...
Güneş doğmaya başlamıştı. Balkonun kapısı açılmıştı. Yoongi yanıma gelip oturmuştu.
"daha çok erken niye kalktın?"
"hiç yatmadım ki"
"ne yaptın o zaman sabah kadar?"
"seni izledim"
"niye? Yatsaydın"
"sen ne yaptın?"
"sana sövdüm... Ağladım... Yıldızları izledim..."
Yüzümü ona cevirip öpmüştü.
"yürü odaya daha fazla burada durma hadi"
"gelmicem sen git"
"jimin yürü diyorum! Burada üşürsün"
"çok umrunda ya zaten"
"gel buraya"
Beni kucağına alıp içeri geçmişti. Yatağa bırakmıştı.
"hala yasağın var bu odadan çıkman gene yasak hele o konuyu açmaya devam ettiğin sürece cezanı ağırlaştırıcam!"
"tiksiniyorum senden!"
"sen her halde o odanı özledin ha?!"
"götür belki öldürürsün bu sefer!"
"elimde kalıcaksın siktir git şuradan!"
Odadan çıkıp kapıyı gene kilitlemişti. Oruspu sanki bi yere gidebiliyorum ya ayağımı siktin!
Bu odada kafayı sıyırıcam bi şekilde buradan çıkmam lazım! Acaba onu gene mi ihbar etsem ama bu sefer daha beter yapar beni yine öldürmez...
Kapı aniden çarparak açılmıştı.
"jimin... Üstüne düzgün bişeyler giyinip aşağıya gel denetleme yapılıcakmış"
"ne denetlemesi? Ayrıca aşağıya tek inemem"
"tamam gel üstünü değiştirelim"
Benim üstümü değiştirip aşağıya indirmişti.
"özel odalara girmeyeceksiniz"
"girmek zorundayız"
"lan yatak odamda ne olabilir?! Eşimle kendi eşyam hariç ne bulucaksınız?!"
"zorluk çıkartmayın lütfen"
"çok kurcalamayın bari!"
"yoongi bey aramak zorundayız mahkeme iznimiz var"
Odaları tek tek gezmeye başlamışlardı. Yoongi de peşlerinden gidiyordu. Nereden çıktı bu denetleme?...
Bi poliste benim çaprazımda oturmuştu.
"bileğinize noldu?... Siz geçen şiddet gördüğünüz için eşinizi şikayet etmemiş miydiniz?"
Ah sorduğun soruları sikeyim! Ama cevap veremem bocalarsam gene hapise giricek neyse ki geliyor yanıma doğru
Yanıma oturup kolunu belime sarıp boynumu öpmüştü.
"noldu bebeğim?"
Kulağına uzanıp "polis bi kaç soru sordu geçen ki şikayeti ve bileğimi cevap vermedim kızarsın diye" o da bana "iyi yapmışsın güzelim" demişti.
"beyfendi artık cevap vericek misiniz?"
"eğer konuşmak isteseydi konuşurdu zaten değil mi?! Daha fazla soru sorup da rahatsız etme eşimi!"
"ev temiz sadece o ruhsatlar incelense iyi olucak"
"ya işim gücüm yok sahte ruhsat mı çıkartıcam?!... İyi ev temiz ise hadi gidin artık evimden çok rahatsızlık verdiniz"
...
Polisler gittikten sonra beni geri odaya çıkartıp pijamalarımı giydirmişti. Sonra yatağa yanıma oturmuştu.
"keşke her zaman böyle sessiz dursaydın da canın yanmasaydı."
"yakmasaydın"
"nolucağını bildiğin halde bu davranışların devam ederse sen ne bekliyorsun ki?"
"eşin olduğumun farkına varmanı bekliyorum min yoongi..."
"eşim olduğunun hep farkındaydım ama sen beni eşin gibi sevmeyi hep reddettin min jimin..."
...
Sınır; 20 oy 50 yorum
Kuzey ışığım
HGV sunar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.