Kısık bi sesle
"ellerini çek"
"yoksa?"
"rahatsız oluyorum"Ellerini belime sarıp sıkmıştı. Kucağından kalkmaya çalıştığımda tokat atmıştı.
"indir beni!"
"jimin... Gebertirim seni!"Yoongi nin kucağından zorda olsa kalkmıştım.
O da ayağa kalkıp bana vurmaya başlamıştı.
"kendine gel öldürürüm seni!"
Odadan çıkıp gitmişti. Camdan baktığımda arabasına binip gidiyordu ardından da korumalar gitmişti. Tam vakti evden kaçıp gitmenin tam sırası
Aşağıya inip hizmetçilere nereye gittiklerini sormuştum.
"yoongi ve korumaların hepsi nereye gitti?"
"depoların yerini değiştiricekler"
"hmm... Anladım sağol"Mutfaktan çıkıp kapıya ilerlemiştim. Kimseye görünmemem lazım koşarak bahçeden çıkıp yola ilerlemiştim. Taaki araba çarpana kadar...
Yazar
Yoongi arabasından inip söylene söylene çarptığı kişiye bakmıştı.
"off başıma kimi bela aldı-... Jimin?!"
Yoongi koşarak kafası kanayan eşine bakmıştı.
Ambulansı arayıp beklemişti...
Hastaneye geldiklerinde jimin i yoğun bakıma almışlardı yoongi kapının önünde doktoru bekliyordu...
Doktor gelmişti. Yüzünde gülümseme vardı
" noldu? Eşim nasıl?"
" bebek de eşinizde iyi sadece kafa kısmına dikiş atıldı"
"bebek?"
"eşiniz hamile... Bilmiyor muydunuz?"
"h her neyse jimin i görebilir miyim?"
"evet bu arada eşinizden ifade almaya gelicekler"Yoongi jimin in yanına ilerlemişti. Hem mutlu hemde sinirliydi
Jimin
Yoongi yanıma gelmişti. Kesin bıu sefer öldürücek beni
"hamileymişsin"
"ne?... Nasıl ya?!"
"doktor söyleydi... Neyse konu şuan hamile olman falan değil... Senin dışarıda ne işin vardı?!"
"ş ş şey biraz bahçeye çıkmıştım. Y yürümek i için"
"bana yalan söyleme!... Kaçıcaktın dimi?!"
"y y yoongi l lütfen s sakin ol korkuyorum"
"korkmalısın çünkü evde sana hiç iyi şeyler yapmayacağım!... Polisler geliyor ifadende yanlış bişey sakın söyleme!"
"t tamam"Polisler yanıma gelip soru sormuştu. Yoongi yanımda hep ölümcül bakışlarını atıyordu...
"dışarıda ne işiniz vardı... Niye koşuyordunuz?"
"bahçeye çıkmıştım yolun karşı tarafında çok güzel bi kedi vardı sevmek için yanına koştum"
"peki yoongi bey siz?"
"telefonumu almak için geri dönmüştüm"
"jimin bey siz yoongi beyden şikayetçi misiniz?"
"d d değilim"...
Eve gitmiştik. Yoongi kolumdan sertçe tutup yere itmişti. Ben bu gün bittim...
"kaçmak neymiş görüceksin"
Tavandan sarkan zincirin kollarıma kelepçelerini takmıştı.
Tekme atıyor,yumrukluyor,tokat atıyor yapabildiği bütün şiddetleri uygulamıştı. Dayanma gücüm kalmamıştı. Kelepçeleri açıp odadan çıkmıştı.
Öylece yere yığılmıştım. Ne kadar berbat birisi dimi?
Eşim dediği kişiyi ölümüne dövüyor...
Ayıldığımda yüzümdeki kanların hepsi kurumuştu. Yerden zorlukla kalkıp odadan çıkmıştım. Yoongi'nin kapısını açar açmaz geri yığılmıştım.
"ayıldın demek... Kaç saat oldu seni o kadar abartılı da dövmedim ki"
"y y yoongi..."
"off"Ayağa kalkıp yanıma gelmişti. Beni kucağına alıp odaya götürmüştü.
Yatağa yatırıp yanıma oturmuştu.
"çok çabuk tükeniyorsun... Biraz dayanıklı ol böyle keyfi çıkmıyor"
"uykum var"
"kaç saatir zaten baygın yatıyorsun daha yeni kalktın"...
Boşanma evrakları çıkartmıştım. Tek kalan şey imzayı yoongi imzaladığı an bitiyor herşey eski hayatım geri geliyor
Çalışma odasına gidip kağıtları vermiştim.
"yoongi bunları adamlarından biri getirdi imzalaman gerekiyormuş..."
"Ne belgesi bu?"Kağıdı eline alıp kısaca bakıp kenera bırakmıştı.
"sonra hallederim ben bunu... Ne bekliyorsun?"
"h hiç"Odadan çıkmıştım. Kesin okuyacak ve beni öldürecek akşama bu evden sağ çıksam kafidir...
Yatkta uzanıyordum yoongi sakince yanıma gelip oturmuştu.
"bebeğim..."
"e efendim"Yavaşça elini ağzıma götürüp açmıştı. Birden bi kağıdı ağzıma tıkışdırıp tokat atmıştı.
"sen gelip bana boşanma kağıdı verince anlamam mı sandın?! Gerizekalı! Seni dövmekten yoruldum ben artık ya!... DİK DUR VE BANA BAK!"
Saçımdan çekip kafamı kaldırmıştı. Ağzımdaki kağıdı tükürmüştüm. Parçalamış kağıdı.
"n nolur bırak acıyor yoongi gerçekten acıyo"
"KES SESİNİ! SEN KARŞINDA SALAK VAR MI SANIYORSUN!"
"özür dilerim nolur bırak!"Saçım elindeyken bana elinin tersi ile vurmuştu.
"acıyor yoongi bırak nolur..."
"... Akınlanmıyorsun aksine daha fazla yapıyorsun... Yeter jimin... Seni dövmekten yoruldum dur artık..."Saçımı bırakıp çıkmıştı. Yüksek sesle ağlamaya başlamıştım. Canım çok yanıyordu biran önce ölmek istiyordum...
Akşam
Yemeğe oturmuştuk. Ama yiyemiyordum sadece yemeğe bakıyordum
"yesene yemeğini!"
"istemiyorum"
"sana istiyor musun diye sormadım karnındaki çocuk benimde çocuğum onu doğurup geberebilirsin... Zıkkımlan şimdi!"
"yemeyeceğim midem bulanıyor"
"o yemeği sana ben yediririm! Çabuk ye!"
"yemicem"
"sabrımı sınıyorsun... Zıkkımlan şunu!"Tokat atıp sandalyemi kendine çekmişti. Yemeği ağzıma koyup ağzımı kapatmıştı.
"yut onu!"
Bütün midem sanki Bi anda ağzıma gelmiş gibi kusmaya başlamıştım. Yoongi elini çekip beni izlemeye başlamıştı.
Kusmam bitince hizmetçi çağırıp temizlemişti.
"odaya defol git yoksa elimden büyük bi kaza çıkıcak!"
Odaya gidip duşa girmiştim. Odaya gidip üstümü giyinmeye başladığım sırada kapı açılmıştı. Bornozla üstümü kapatmıştım.
"giyin üstünü"
"çık dışarı ki giyineyim"
"çıkmıyorum sende karşımda giyiniyorsun"Derin bi nefes alıp giyinmeye başlamıştım. Bi yandanda devamlı yoongiye bakıyordum.
Kalkan penisine baktıkça mide bulantım artıyordu lanet olsun iğrenç bi durum bu!
İstemsizce gözlerim dolmuştu. Üstümü giyinip yatağa uzanmıştım. Yoongi aniden çekip altına almıştı.
Daha ne olduğunu anlayamadan dudağıma yapışıp elini pijamamın içine sokup girişimle buluşmuştu.
"ahm! Yapma!"
"kes sesini bu kadar mükemmel bi vücuda sahip olmadan önce düşünecektin"
"yoongi yapma!"Ellerimi omuzuna koyup itmeye çalışmıştım. Bileklerimden tutup ellerimi çekmişti.
"bırak beni!"
"bağırma sakın Bi daha!"...
Mənim eşqim<3
HGV sunar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkuyorum °•yoonmin•°
Fanfictionyoongi jimin in takıntılısıdır ve artık istediğini elde etmiştir.